آرایشی و زیبایی

آموزش تکنیک های آرایش صورت ملایم و جذاب

تکنیکهای آموزش آرایش صورت ملایم و جذاب

چه کسی آرایشی طبیعی و ملایم را دوست ندارد؟ در واقع با آرایش صورت ملایم و جذاب نه تنها نواقص صورت ما ناپدید می‌شوند، بلکه با تمرکز روی چشم‌ها و لب‌ها آرایشی خیره‌کننده خواهیم داشت. نه اشتباه نکنید؛ منظور از خیره‌کننده زرق و برق و استفاده از رنگ‌های تیره نیست. به کمک آرایش صورت ملایم زیبایی حقیقی چهره خود را به معرض دید خواهید گذاشت. اما تکنیک‌های آرایش صورت ملایم چیست؟

چگونه باید آرایشی ملایم و درعین حال خیره‌کننده داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا رازهای آرایش صورت ساده و ملایم با شما در میان بگذاریم. با توجه به اینکه “آرایش ملایم” در سال جدید به عنوان یک ترند نیز شناخته می‌شود، ما به نکات آرایشی اشاره خواهیم کرد که هر خانمی باید در رابطه با آن بداند.

آرایش صورت ملایم

با آرایش صورت ملایم و جذاب بیشتر از همیشه بدرخش!

هر چه در مورد آرایش صورت یاد گرفته‌اید را فراموش کنید؛ روش آرایش ملایم صورت به شکلی کاملاً متفاوت از آنچه یاد گرفته اید، پیاده می‌شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری تکنیک‌های این نوع آرایش ادامه مطلب را از دست ندهید!

1. پوست خود را در الویت قرار دهید

آرایش صورت ملایم زنانه

پوست صورت نقش غیرقابل انکاری در زیبایی ظاهری ما دارد. اگر به دنبال آرایش ملایم بی‌نقص هستید، پیش از هر چیز به یک بوم نقاشی بی‌نقص نیاز دارید. به همین خاطر حتماً باید یک روتین مراقبت از پوست برای خود در نظر بگیرید. از آنجا که در آرایش صورت ملایم زنانه معمولاً از کرم پودر یا کانسیلر سبک‌تری استفاده می‌شود، برخورداری از پوستی صاف و یکدست بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود. اما چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟

– پوست خود را به صورت روزانه پاکسازی کنید؛
– از ماسک یا لایه بردارها برای حذف سلول‌های مرده استفاده کنید؛
– مرطوب کردن و آبرسانی به پوست را فراموش نکنید؛
– در نهایت به کمک سرم ویتامین C لکه‌های پوستی را به حداقل رسانده و پوستی شفاف داشته باشید.

اگر به دنبال محصولاتی درجه یک برای پاکسازی پوست صورت خود هستید، بخش خرید لوازم آرایش صورت وب سایت ارس خرید را از دست ندهید. ما محصولات بی‌نظیر با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

2. پایه آرایش صورت ملایم را فراموش نکنید

برای داشتن آرایش ملایم صورت دخترانه نیاز به یک پایه آرایشی ساده دارید. از آنجا که می‌توانید آرایش ملایم را چه برای بیرون از خانه و چه برای مهمانی‌های مختلف انجام دهید، استفاده از ضد آفتاب صورت به انتخاب شما بستگی دارد.

برای زیرسازی آرایش صورت خود طبق مراحل زیر عمل کنید:

– مرطوب کننده‌ای سبک متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید؛
– در صورت تمایل از ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه UVA و UVB استفاده کنید،؛
– پرایمر بخش جدا نشدنی “آرایش صورت ملایم مجلسی” و ساده به حساب می‌آید.

به کمک پرایمر، منافذ پوست کمتر به چشم می‌آید و از برق افتادن روی پوست جلوگیری می‌شود. از طرفی نقش پرایمر در ماندگاری آرایش را نادیده نگیرید. وب سایت ارس خرید با ارائه باکیفیت‌ترین پرایمرها انتخاب از میان گزینه‌های مختلف را برای شما ساده‌تر می‌کند. اگر به دنبال داشتن آرایش ملایم صورت برای بیرون از خانه هستید، ترکیب BB کرم و پرایمر گزینه ایده‌آلی خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم از محصولات باکیفیت زیر دیدن فرمایید :
پرایمر آرایش مات کن گلدن رز
پرایمر سایه چشم گلدن رز

3. استفاده از کرم پودرهای سنگین ممنوع!

عدم استفاده از کرم پودرهای سنگین برای داشتن آرایش صورت ملایم

آنچه آرایش صورت ملایم دخترانه را جذاب می‌کند، جلوه طبیعی آن است. به همین خاطر هیچ گاه نباید از کرم پودرهایی با بافت سنگین استفاده کرد. بنابراین بهتر است کانسیلری همرنگ پوست خود انتخاب کنید و به کمک آن نواقص صورت را بپوشانید.

برای محو کردن کانسیلر از اسفنج مرطوب یا انگشتان خود استفاده کنید. در نهایت به منظور اینکه پوستی یکدست داشته باشید استفاده از پنکیک و یک براش ساده گزینه مناسبی خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم از محصولات باکیفیت زیر دیدن فرمایید :
کرم پودر اورلستینگ دوان اوریفلیم
کرم پودر مات پرستیژ ویولت
کرم پودر ایزادورا مدل مات
کانسیلر گابرینی اصل
کانسیلر مایع رولوشن مدل Conceal & Define

4. نوبت انتخاب رژگونه ای ملایم است

استفاده از رژگونه ملایم برای آرایش صورت ملایم

برای آرایش صورت ملایم برای مهمانی یا هر مکان دیگری قطعاً به یک رژگونه با رنگ ملایم نیاز خواهید داشت. در واقع به کمک رژگونه به صورت خود روح و بعد می‌بخشید. اما چه رنگ رژگونه ای برای داشتن آرایش صورت ملایم مناسب است؟

استفاده از رنگ‌هایی شاد و دخترانه مانند هلویی، صورتی روشن و رنگ‌هایی با تم روشن‌تر مناسب خواهد بود. این رنگ‌ها نه تنها گونه را برجسته‌تر نشان می‌دهد، بلکه به چهره شما شادابی و نشاط هدیه خواهند داد.

از یک براش پهن برای زدن رژگونه استفاده کرده و در صورتی که احساس کردید رژگونه کمی پررنگ‌تر به نظر می‌رسد، از براش پنکیک خود برای یکدست کردن پوست استفاده کنید.

5. آیا برای آرایش صورت ملایم نیازی به خط چشم داریم؟

استفاده از خط چشم به انتخاب شما بستگی دارد؛ اگر قصد رفتن به یک قرار رسمی یا مهمانی خاصی را دارید، خط چشم نازک و کشیده جلوه‌ای خاص به چشمان شما می بخشد. در غیر این صورت بهتر است به جای خط از مداد مشکی ساده یا مداد قهوه‌ای استفاده کرده و آن را روی خط مژه پلک بالایی خود بکشید. در نهایت به یاد داشته باشید که به کمک یک براش باریک، خط چشم خود را محو کنید، به گونه‌ای که جلوه‌ای طبیعی داشته باشد.

در ادامه نوبت به استفاده از ریمل می‌رسد؛ ریمل به چشم‌ها فرم داده و چشمان را جذاب‌تر می‌کند. پیشنهاد می کنیم از محصولات باکیفیت زیر دیدن فرمایید :
خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم
مداد چشم ضد آب تایرا مدل CB-01
ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour با درب مسی

آیا برای آرایش صورت ملایم نیازی به خط چشم داریم؟

6. لب های خود را مرطوب کنید

هیچکس لب‌های خشک یا پوسته پوسته را دوست ندارد. به همین خاطر استفاده از اسکراب لب یا مرطوب کننده گزینه مناسبی برای داشتن لب‌هایی خیره‌کننده خواهد بود.

در آموزش آرایش صورت ملایم یاد گرفتیم که تعادل حرف اول را می‌زند. بنابراین اگر قصد دارید از رژلب برای جلوه دادن به لب‌ها استفاده کنید، حتماً رژلبی با رنگ ملایم را انتخاب کنید. در نهایت برای برجستگی بیشتر لب‌ها استفاده از یک برق لب را فراموش نکنید. برق لب زیبایی لب‌ها را دو چندان می‌کند.

آموزش مدل آرایش صورت ملایم

حال که با چگونگی آرایش ملایم آشنا شدید، نوبت آن است که به صورت تخصصی‌تر به بررسی بایدها و نبایدهای انواع مدل صورت بپردازیم. شیوه آرایش صورت‌های گرد یا کشیده تفاوت‌هایی دارد که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.

فوت و فن آرایش ملایم صورت گرد

افراد با صورت‌های گرد گونه‌هایی بزرگ و چانه‌ای گرد دارند. برای به تعادل رساندن چهره خود نکات طلایی زیر را از دست ندهید:

– برای مشخص شدن استخوان گونه بهتر است که از رژگونه استفاده کنید و آن را به سمت شقیقه‌های خود بکشید؛
– ابرو‌های خود را پر کنید تا صورت ابعاد مشخص‌تری داشته باشد؛
– از رژلب هایی به رنگ تیره‌تر استفاده کنید؛
– خط چشم کشیده و رو به بیرون قطعاً جلوه بهتری به صورت‌های گرد می‌دهند؛
– کانتور زیر گونه‌ها، چانه و پیشانی را نیز فراموش نکنید.

به کمک این تکنیک‌های کاربردی تعادل در صورت شما حفظ شده و آرایشی جذاب‌تر خواهید داشت.

چگونگی آرایش ملایم صورت کشیده

چگونگی آرایش ملایم صورت کشیده

در آرایش صورت کشیده نیز باید به شیوه‌ای عمل کرد که به تعادل دست پیدا کنیم. به همین خاطر توجه به نکات زیر خالی از لطف نخواهد بود:

– رژگونه را دورتر از شقیقه‌ها و روی برجستگی گونه‌های خود بزنید؛
– با هایلایتر آشتی کنید و به کمک آن به صورت خود بعد بدهید؛
– خط چشم باریک و تمرکز روی مژه‌ها برای افراد با صورت کشیده پیشنهاد می‌شود.

تجربه زیبایی باورنکردنی با آرایش صورت ملایم

این روزها بیش از هر زمان دیگری آرایش ملایم و طبیعی ترند شده است. عدم استفاده از کرم پودرهای سنگین و رنگ‌های تیره در آرایش، حال از اهمیت زیادی برخوردار است.
به کمک استفاده از کانسیلر، رژگونه و رژلب ملایم و کمی کانتورینگ این امکان را دارید که چهره‌ای خیره‌کننده و جذاب داشته باشید. با استفاده از هایلایتر و رژگونه چهره‌ای شاداب‌تر و خیره‌کننده خواهید داشت. از تکنیک‌هایی که بیان شد، ایده بگیرید و با آرایشی زیبا چشم‌ها را مجذوب خود کنید.

در نهایت برای تهیه لوازم آرایشی باکیفیت و مقرون به صرفه پیشنهادات شگفت‌انگیز سایت ارس خرید را از دست ندهید!