بهداشتی و مراقبتی

معرفی 5 نوع از انواع ماسک موی معروف

ماسک مو چیست و چگونه استفاده می شود

آیا تا به حال شده به خاطر خشکی، خارش و یا گره خوردگی موهایتان کلافه و عصبی شوید؟ آیا پیش آمده موقع حالت دادن موها و یا حتی درست کردن یک دم اسبی ساده با موهایتان درگیر باشید؟ خوب اگر جواب شما به این سؤالات مثبت باشد پس یعنی حتی شامپوها و نرم کننده های چه بسا گرانقیمتی که استفاده می کنید چندان به کار شما نیامده و در کنار آن ها نیاز به یک مکمل دارید! شاید وقت آن رسیده با انتخاب یک ماسک مو معجزه ای شگفت انگیز را بر روی موهای خود تجربه کنید! اما تا چه اندازه با این محصول معجزه گر آشنا هستید؟!
اگر می خواهید بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید تا به شما بگوییم ماسک مو چیست و تا چه حد می تواند بر سلامت موهای شما تأثیرگذار باشد.

ماسک مو چیست؟ (What is a hair mask)

استفاده از ماسک مو برای تقویت موها

شاید جالب باشد بدانید ما در طول روز خواسته یا ناخواسته بارها و بارها استرس زیادی را به موهای خود تحمیل می کنیم. از جمع کردن موها با کش، شانه زدن خشن و نامناسب موها و گره زدن آن گرفته، تا استفاده از محصولات شیمیایی متعدد مثل رنگ مو، دکلره و حتی تغذیه نا سالم و پرخوری، هر کدام به تنهایی می تواند دلیلی برای آسیب رساندن به موهایمان باشد. حال تصور کنید تمام این موارد در کنار هم تا چه حد می تواند موهای ما را خشک و شکننده کند. دقیقاً اینجاست که ما نیاز به استفاده از درمانگری مطمئن مثل ماسک مو داریم!

ماسک مو در حقیقت نوعی روش درمانی برای رساندن مواد مغذی و نرم کنندگی عمیق موهای شماست. اگرچه اغلب ما ممکن است به صورت روزانه به همراه شامپو از نرم کننده های مو هم استفاده کنیم، اما این به تنهایی برای سلامت موهای ما کافی نیست. ماسک مو می تواند با تزریق مواد مغذی لازم به ساقه مو، موهایی درخشان، صاف و مهمتر از آن، سالم و شاداب را برای ما به همراه داشته باشد. مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع محصول عموماً حاوی انواع روغن های طبیعی، مواد نرم کننده و لیپیدها هستند که از ریشه تا انتهای ساقه مو را تغذیه و بازسازی می کنند. این ویژگی ماسک مو، آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده کرده است.

فواید استفاده از ماسک مو (benefits of a hair mask)

فواید استفاده از ماسک مو

انواع ماسک مو با در نظر گرفتن مواد به کار رفته در آن مزایای مختلفی برای موهای شما خواهد داشت از جمله:

• تغذیه، آبرسانی و هیدراته کردن موها: خشکی موها یکی از عمده ترین مشکلات ماست که عموماً حاصل استفاده از مواد شیمیایی، ابزارهایی مثل سشوار، اتوی مو، قرار گرفتن در معرض آفتاب و غیره است که رفع این مشکل مستلزم آبرسانی کافی موها و هیدراته کردن آن است که به خوبی با استفاده از ماسک مو امکانپذیر است.

• براق و درخشان کردن موها: انواع ماسک مو به دلیل داشتن موادی از قبیل روغن نارگیل، روغن آرگان، روغن آواکادو و … با از بین بردن خشکی موها و تغذیه آن حالتی درخشان و براق را تنها طی چند هفته استفاده به موهای شما خواهد بخشید.

• ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده: استفاده از رنگ مو بدون مراقبت از موها می تواند عوارضی مانند خشکی و نازک شدن تارهای مو را به همراه داشته باشد. بنابراین ماسک مو می تواند با بازگرداندن رطوبت طبیعی به موها و تغذیه آن، گزینه ای مناسب برای رفع آسیب های ناشی از رنگ کردن موها بوده و حالت وز و ناخوشایند آن را از بین ببرد.

چه نوع ماسکی برای موهای شما مناسب تر است؟

اگر کمی بررسی کنید با لیستی بلند بالا از انواع ماسک مو مواجه خواهید شد. شاید در کنار تمامی محصولات موجود در بازار، بسیاری از ماسک های موی خانگی نیز به شما پیشنهاد شود. اما یک نکته را به یاد داشته باشید. مواد زیادی هستند که اگرچه خواص بیشماری دارند اما ممکن است مناسب نوع و جنس موهای شما نباشد. بنابراین استفاده از ماسک مویی با کیفیت که تحت نظر متخصصین در لابراتوارها، با در نظر گرفتن ویژگی های انواع مو تولید می شود یقیناً انتخاب بهتری نسبت به ماسک های دست ساز خواهد بود. چه بسا که شما با انتخاب برند مناسب ماسک مو می توانید از خواص مواد طبیعی و مغذی بی شماری بهره مند شوید. موادی نظیر عسل، موز، تخم مرغ، دارچین، انواع روغن از قبیل روغن زیتون و … تمامی مواد طبیعی است که می توانید در انواع ماسک های تولیدی برندهای معتبر و مطرح بیابید.

در ادامه با معرفی برخی از انواع ماسک موی موجود در فروشگاه ارس خرید، از برندهایی معتبر، به شما برای انتخابی بهتر کمک خواهیم کرد. همراه ما باشید.

ماسک مو شیر و عسل اوریفلیم

ماسک مو شیر و عسل اوریفلیم

یقیناً همگی ما با فواید بی شمار شیر و عسل آشنا هستیم. ترکیبی مغذی و غنی که در طیف گسترده ای از محصولات مراقبت پوست و مو، همواره مورد توجه متخصصین و تولیدکنندگان لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی قرار گرفته است. ماسک مو شیر و عسل اوریفلیم نیز تهیه شده از عصاره های ارگانیک شیر و عسل و پروتئین گندم، محصولیست غنی از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و همچنین پروتئین ها، که ضمن رساندن رطوبت کافی و آبرسانی، حالت پذیری موها را افزایش داده و با تغذیه موها لطافت و درخشندگی شگفت انگیزی را به موهای شما خواهد بخشید. این محصول با تحریک سلول های پوستی به تقویت فولیکول ها کمک بسیاری خواهد کرد. همچنین از نکات قابل توجه این ماسک موی بی نظیر، رنگدانه های طلایی به کار رفته در آن و ایجاد لایه ای براق و درخشان بر روی موهای شماست.

– نحوه استفاده از محصول:
• موهای خود را به خوبی با شامپوی مناسب شسته و آبکشی کنید.
• ماسک مو را از قسمت ریشه تا انتهای ساقه به خوبی پخش کرده و به مدت 5 دقیقه به آن استراحت دهید.
• پس از زمان مورد نظر موها را به خوبی بشویید.

ماسک مو لورآل السیو مدل Mucizevi Yag

ماسک مو لورآل السیو مدل Mucizevi Yag

اگر از خشکی و وز بودن موهایتان کلافه اید قطعاً ماسک موی لورآل از سری السیو بهترین گزینه برای شماست. این محصول تقویت کننده از برند نام آشنای لورآل، با داشتن ترکیباتی از روغن 6 گل و روغن نارگیل، با تغذیه کوتیکول و ساقه مو به بازسازی موهای آسیب دیده شما خواهد پرداخت. یکی از دلایل محبوبیت این ماسک موی فوق العاده در کنار قدرت بازسازی موها، رایحه استثنائی و ماندگار آن بر روی موهاست. با استفاده از ماسک موی Mucizevi Yag لورآل سری السیو در حجم 300 میلی لیتر در کنار شامپو تقویت کننده لورآل طلایی از سری پرطرفدار Elseve می توانید تأثیر شگفت آور این محصول را هر چه بهتر بر روی موهای خود مشاهده کنید.

ماسک موی رنگ شده لورآل السیو مدل Color Vive

ماسک موی رنگ شده لورآل السیو مدل Color Vive همانطور که قبلاً گفته شد موهای رنگ و یا دکلره شده به دلیل دریافت حجم زیادی از مواد شیمیایی نیاز به مراقبت و رسیدگی زیادی دارد. یکی از عوارض رنگ کردن موها از دست دادن رطوبت و شکننده شدن تارهای موهاست. کمپانی لورآل با ارائه ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده از سری السیو مدل Color Vive به خوبی از پس این مشکل برآمده و با تغذیه ساختار مو و تقویت آن و رفع آسیب های ناشی از رنگ مو، لطافت و شادابی از دست رفته را به موهای شما بازخواهد گرداند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول، وجود ضد آفتاب UVA / UVB است که به طور کاملاً مؤثر از رنگ موهای شما در برابر اشعه خورشید محافظت می کند. این به تثبیت رنگ مو و حفظ زیبایی آن در کنار حالتی ابریشمی و براق کمک خواهد کرد.
استفاده از این محصول در کنار شامپو موی رنگ شده لورآل مدل Color-Vive می تواند تأثیر شگفت انگیزی بر سلامت و زیبایی موهای شما داشته باشد.

ماسک مو کراتینه گلیس مشکی مدل Supreme Repair

ماسک مو کراتینه گلیس مشکی مدل Supreme Repair

اگر با موهایی بسیار آسیب دیده طرف باشیم مطمئناً برای رفع این آسیب نیاز به محصولی کاملاً تخصصی و حرفه ای داریم. این ویژگی را می توانید در ماسک موی کراتینه گلیس مدل Supreme Repair با فرمولاسیونی قوی و منحصر به فرد بیابید. این محصول با کارائی بالا، به خوبی به بازسازی عمیق موهای آسیب دیده پرداخته و با جایگزین کردن سه برابری کراتین از دست رفته موها لطافت و درخشندگی خارق العاده ای به موهای شما خواهد بخشید.
جهت استفاده ابتدا محصول را با استفاده از یک شانه دندانه پهن به خوبی در تمام بخش های مو پخش کنید. سپس موهای خود را با یک حوله پوشش دهید و اجازه دهید ماسک چند دقیقه بر روی موهای شما باقی بماند. استفاده از حوله و گرم شدن موها باعث باز شدن لایه کوتیکول مو و نفوذ هرچه بهتر مواد فعال ماسک خواهد شد. در انتهای موهای خود را شسته و از طراوت فوق العاده آن لذت ببرید.

ماسک موی پنتن ترمیم کننده مدل Repair

ماسک موی پنتن ترمیم کننده مدل Repair

ماسک موی پنتن ترمیم کننده مدل Repair با فرمول استثنائی 3 دقیقه معجزه، شما را شگفت زده خواهد کرد! این محصول پرطرفدار از برند محبوب پنتن با تقویت هر رشته مو در هسته آن، موهای خشک و آسیب دیده شده شما را در مدت زمان کوتاهی بازسازی کرده و ظاهری شاداب و براق را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در توضیح باید گفت شعار سه دقیقه معجزه، برگرفته از استفاده از سه فناوری پیشرفته در این محصول است.
اولین فناوری استفاده از هیستیدین، نوعی ماده پروتئینی مفید برای رشد و ترمیم بافت موهاست. این ماده با نفوذ به عمق هر رشته مو به درمان آن پرداخته و هرگونه آسیب دیدگی را به سرعت از میان خواهد برد. فناوری پیشرفته دیگر با نام Keratin damage-blocking به طرز چشمگیری از نشستن آلودگی های مضر بر روی موهای شما جلوگیری خواهد کرد. conditioning technology نیز فناوری پیشرفته دیگری جهت ترمیم آسیب های ناشی از استفاده از مواد شیمیایی بر روی موهاست. ترکیب این سه فناوری به شما کمک می کند با خرید یک محصول از مزایای سه محصول جداگانه به صورت هم زمان استفاده کنید!

همچنین لازم به ذکر است استفاده از شامپو ترمیم کننده مو پنتن مدل pro_v onarici در کنار این محصول می تواند به عنوان یک مکمل عمل کرده و تأثیرات مثبت آن را بر روی مو دو چندان کند.

خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست و مو از ارس خرید

خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست و مو از ارس خرید

اگر به دنبال روشی ساده برای مراقبت از پوست و موهای خود هستید ما خبر خوبی برای شما داریم!

با وجود محصولات مراقبت موی بی نظیری که در فروشگاه آنلاین ارس خرید در اختیار شما قرار داده ایم، دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف و اتلاف وقت در سالن های زیبایی نخواهید داشت. ما با ارائه مجموعه ای از برترین محصولات مراقبت از پوست و مو از برندهای مطرح دنیا، به شما کمک خواهیم کرد تا در مدت زمانی کوتاه، با مصرف این محصولات زیبایی را تجربه کنید.

فاصله شما با زیبایی، سلامت و شادابی تنها به اندازه یک کلیک است. با ما یک خرید امن را تجربه کنید!