آرایشی و زیبایی

آشنایی با معیارهای مهم برای انتخاب عطر

آشنایی با معیارهای مهم برای انتخاب عطر

هر کسی عطر خود را براساس معیارهای مختلفی مانند فصل، جنسیت، سن، استایل و نت‌های آن انتخاب می‌کند. شاید برای شما هم چالش‌برانگیز باشد در یک فروشگاه عطر فروشی در میان آن همه رایحه چه عطری مناسب شما است. گاهی عطری را در فروشگاه انتخاب می‌کنیم، اما بعد مدتی از خرید آن پشیمان می‌شویم. باید عطری را انتخاب کنید که به شما حس قدرت و اعتماد به نفس در جمع بدهد و امضای شخصیت شما باشد. اگر می‌خواهید با اطمینان‌خاطر عطر خود را بخرید و از خرید عطر شرکتی خود رضایت داشته ‌باشید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

نکاتی که به خرید و انتخاب شما در خرید عطر مردانه کمک می‌کند

قبل از خرید عطر و ادکلن این دو سؤال را از خود بپرسید، آیا بوی آن را دوست دارید؟ چه احساسی به شما می‌دهد؟ بسیاری از افراد با نت‌های عطر آشنایی ندارند و نمی‌توانند از روی مشخصاتی که روی عطرها نوشته می‌شود، عطر مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. به شما توصیه می‌کنیم، قبل از خرید عطر در مورد نت‌ها و انواع رایحه‌ها اطلاعاتی به‌دست آورید.

 سپس با اطمینان‌ خاطر به فروشگاه مورد نظرتان بروید. عطری را انتخاب کنید که بیشترین تناسب با استایل و شخصیت شما دارد. بعد از اینکه عطرها را تست کردید برای اینکه از خرید خود پشیمان نشوید، حدود یک ساعت صبر کنید تا متوجه نت‌های میانی و پایانی عطر شوید. همچنین این کار به شما کمک می‌کند که میزان ماندگاری و الکل موجود در عطر را بسنجید تا دچار سردرد نشوید.

4 معیارهای مهم برای خرید عطر شرکتی

4 معیارهای مهم برای خرید عطر شرکتی
4 معیارهای مهم برای خرید عطر شرکتی

چهار مورد از اصلی‌ترین معیارهایی که برای خرید عطر شرکتی باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر می‌شود.

غلظت

قبل از خرید هر نوع خوشبوکننده‌ای اعم از اسپری، عطر و ادکلن به میزان غلظت و پرفیوم به کار رفته، الکل و فیکس‌کننده در آن توجه داشته‌ باشید. پرفیوم یا عطرها تقریباً دارای غلظت بین 15 تا 40 درصد هستند که اسانس و رایحه‌های معطر حدود 20 درصد آن را تشکیل می‌دهند. میزان غلظت عطر است که ماندگاری و پخش بوی عطر را تعیین می‌کند.

ماندگاری عطر

برای اینکه بدانید عطر شما چقدر ماندگاری دارد آن را روی مچ دست خود بزنید و اجازه دهید، باقی بماند. اگر بعد از گذشت حداقل 8 ساعت همچنان پخش بو داشت، غلظت آن متناسب است. یکی دیگر از راه‌های تشخیص ماندگاری هنگام خرید عطر شرکتی توجه به نت‌های آن است. هرچه نت‌های پایه بیشتر باشد، ماندگاری عطر بیشتر است. استفاده از فیکساتورها روی ماندگاری عطر تأثیر می‌گذارند. قسمتی که برای عطر زدن انتخاب می‌کنید، صرف‌نظر از کیفیت عطر روی ماندگاری عطر تأثیر دارد. به شما پیشنهاد می‌دهیم عطر را در قسمت‌های لاله گوش، گردن، مو، مچ دست و سینه بزنید.

تطبیق پذیری

باید دقت کنید عطری که انتخاب می‌کنید متناسب با چه شرایط زمانی، محیط و فصلی است. عملاً داشتن عطری که بتوان در همه محیط‌ها استفاده ‌کرد، ممکن نیست. عطر مانند لباس است و شما نمی‌توانید در همه موقعیت‌ها از آن به یک شیوه استفاده‌ کنید. قبل از خرید عطر توجه کنید در چه محیطی می‌خواهید از آن استفاده‌ کنید.  

قیمت عطر

عده زیادی تصور می‌کنند، هر چه یک عطر گران‌تر باشد بهتر است، اما در هر قاعده‌ای استثنا وجود دارد. درست است که عطرهای گران از اسانس‌های با کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند، اما گاهی می‌توانید با خرید عطر شرکتی با کیفیت خوب و قیمت کمتر، خرید بسیار لذت بخشی داشته‌ باشید.

کیفیت

فرقی ندارد خرید عطر مردانه باشد یا زنانه؛ کیفیت عطر یکی از ضروری‌ترین مشخصه‌ها برای انتخاب است. قبل از خرید توجه داشته ‌باشید عطری که انتخاب می‌کنید اورجینال باشد؛ زیرا در کیفیت عطر تأثیر زیادی دارد.

انتخاب عطر براساس استایل

انتخاب عطر براساس استایل
انتخاب عطر براساس استایل

عطرهای خاص تکمیل‌کننده استایل شما هستند و شخصیت شما را بازگو می‌کنند.برای مثال اگر جزو افرادی هستید که به استایل کلاسیک علاقه‌مندید و اغلب کت و شلوارهای کلاسیک، کت‌های بلند یا پیراهن‌های بالرین می‌پوشید، عطرهای خانواده فوژه (Fougere) برای استایل شما مناسب است. فوژه به ا‌نواعی از عطرها می‌گویند که رایحه‌ای خاکی و تازه دارند و نت این عطرها از بوی گل، اسطوخودوس و کاج است. این نوع عطرها برای فصل تابستان نیز مناسب هستند.

معیار انتخاب بر اساس سن

عطرها مانند لباس‌ها می‌توانند نمایان‌کننده جنسیت، سن، احساسات و شخصیت درونی افراد باشند. بسیاری از خانم‌ها و جوانان به‌دنبال عطرهای شیرین با رایحه‌های گلی هستند، اما بسیاری از مردان در خرید عطر مردانه و در سنین بالاتر عطرهای تلخ را انتخاب می‌کنند.

فصل؛ معیاری مهم برای خرید عطر

برای هر فصلی باید عطر متناسب با همان را استفاده‌ کنید. عطرها مانند لباس‌، آرایش و زیبایی در طول فصول تغییر می‌کنند. پس باید با توجه به شرایط آب و هوایی عطر متناسب به همان فصل را استفاده ‌کنید.  برای مثال از عطرهای شیرین در فصل تابستان استفاده نکنید و بیشتر به‌دنبال رایحه‌های خنک باشید تا باعث آزار دیگران نشوید.

راهنمای خرید عطر و ادکلن شرکتی

برای بسیاری این سؤال است که کدام عطر شرکتی بهتر است؟ در پاسخ باید بگوییم، انواع عطر و ادکلن شرکتی زیادی در بازار موجود است که بسته به سلیقه و انتخابتان می‌توانید تهیه کنید. عطرهای شرکتی به‌دلیل کیفیت خوب و ماندگاری بالایی که دارند، طرفداران زیادی دارند. اما نیاز است قبل از معرفی بهترین برند عطر و ادکلن شرکتی اماراتی، بدانیم عطر و ادکلن شرکتی یعنی چه؟

عطر شرکتی چیست؟

شرکت‌های معتبر زیادی با خرید فرمولاسیون از شرکت مادر و با اخذ اجازه و گواهی، عطر و ادکلن‌هایی مشابه نمونه اصلی و با کیفیت پایین‌تر تولید می‌کنند.

تفاوت عطر شرکتی و اصل

عطرهای شرکتی تمامی استانداردهای لازم ادکلن‌های اصلی را دارند و با کد و نماد هولوگرام بسته‌بندی می‌شوند. دلیل تولید این نوع ادکلن‌ها قیمت پایین‌تر آن‌ها نسبت به نمونه‌های اورجینال است، این نوع عطرها مناسب افرادی است که توان مالی خرید عطر برندهای مطرح دنیا را ندارند.

شرکت‌های برتر عطر شرکتی

کدام عطر شرکتی بهتر است؟ عطری که انتخاب می‌کنید باید تمامی معیارهای گفته شده بخش بالا مانند کیفیت، ماندگاری، پخش بو را داشته‌ باشد. شرکت‌های مختلفی در آمریکا، چین، ترکیه و امارات عطرهای شرکتی را تولید می‌کنند. امارات یکی از بهترین تولیدکننده‌های عطر شرکتی است.

پرفروش ترین عطر و ادکلن های مردانه جهان

پرفروش ترین عطر و ادکلن های مردانه جهان
پرفروش ترین عطر و ادکلن های مردانه جهان

بسیاری از افراد دوست دارند در نگاه جنس مخالف خود جذاب و خوشبو به نظر آیند. بوی خوب و استفاده از عطر مردانه برای جذب زنان یکی از نکاتی است که در نگاه زنان به آن توجه می‌کنند. در این قسمت به معرفی بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا از نظر خانمها و راهنمای خرید عطر و ادکلن مردانه می‌پردازیم:

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن مردانه شرکتی

عطرهای شرکتی پرفروش ترین عطر و ادکلن مردانه جهان را در خود جای می‌دهند و جزو بهترین عطرهای مردانه برای تابستان و زمستان هستند. برای مثال پرطرفدارترین رایحه عطرهای مردانه خاص شرکتی عطر مردانه دیور ریو کالکشن فورنایت، دیور هوم اینتنس روونا، باربری مستر باربری ایندیگو روونا، ادکلن زافیرو کالکشن رگال الحمبرا و دلچه گابانا د وان رویال سایت لیل ملکی الحمبرا است.

بهترین عطر برای هدیه

عطر مردانه خوب و خوشبو چی بخرم؟ اگر قصد خرید ارزان‌ترین عطر مردانه برای هدیه دارید، ما به شما عطرهای شرکتی را پیشنهاد می‌دهیم. عطرهای شرکتی در میل‌های کمتر و با کیفیت عالی در شرکت‌های معتبر بزرگی از جمله امارات تولید می‌شوند.  

جمع‌بندی

بو جزو قوی‌ترین حس‌هایی است که می‌تواند خاطرات خوب یا بد را برای مان تداعی کند. انتخاب عطری که خوشبو باشد، تأثیری زیادی در جذابیت و به یاد ماندن شما در ذهن افراد دارد. افراد زیادی معیار انتخاب خود را براساس فصل، جنسیت، استایل، برند و دیگر موارد قرار می‌دهند. در خرید عطر مردانه و زنانه‌ای که انتخاب می‌کنید به کیفیت، ماندگاری و پخش بوی آن توجه داشته ‌باشید؛ همچنین انتخاب عطری باکیفیت که هنگام استفاده باعث سردرد شما و اذیت دیگران نشود از دیگر معیارهای مهم در انتخاب عطر است. اگر این مطلب برای تان مفید بود نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین “بازار آنلاین منطقه آزاد ارس” محصولات خارجی لوازم آرایشی و زیبایی اورجینال را نیز به فروش می رساند.

چند نمونه عطر و ادکلن از فروشگاه ارس خرید نیز مشاهده نمائید: