آرایشی و زیبایی

آموزش ساده روشهای آرایش چشم حرفه ای در منزل

آموزش ساده روشهای آرایش چشم حرفه ای در منزل

چشم‌ها نقطه عطف آرایش شما هستند و به همین خاطر است که آشنایی با آرایش چشم حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. با وجود اینکه در شبکه‌های اجتماعی مختلف آموزش آرایش چشم به وفور به چشم می‌خورد، اما هیچ یک از آنها تکنیک اصلی این کار را به ما آموزش نمی‌دهند!

برای داشتن یک آرایش چشم ساده در خانه نیازی نیست به دنبال لوازم آرایشی حرفه‌ای یا براش‌های خاص بگردید. تنها کافی است که حالت چشم خود را تشخیص داده و آرایشی متناسب با آن را انتخاب کنید.

فرقی نمی‌کند که در زمینه آرایش، حرفه‌ای باشید یا مبتدی؛ ما قدم به قدم شیوه آرایش چشم حرفه‌ای در منزل را به شما آموزش می‌دهیم. پس اگر دوست دارید بیشتر از همیشه بدرخشید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

آموزش آرایش چشم در منزل در چند گام ساده

آموزش آرایش چشم در منزل

تصور برخی از ما این است که هرگز نمیتوانیم به صورت حرفه ای چشمهای خود را آرایش کنیم؛ باید بدانید که در پایان این مطلب قطعاً نظرتان تغییر میکند. قدم به قدم مراحل زیر را برای آرایش چشم و ابرو دنبال کرده و برای اولین بار آرایش چشم آسان در خانه را تجربه کنید.

با براش سایه شروع کنید

حتماً دلیلی وجود دارد که اغلب میکاپ آرتیست‌های مشهور دنیا از انگشتان خود برای کشیدن سایه استفاده نمی‌کنند: خلق یک شاهکار هنری بدون ابزار مناسب دشوار است!

این موضوع در رابطه با آرایش چشم هم صدق می‌کند. البته این امر بدان معنی نیست که به انواع و اقسام براش با سایزهای مختلف نیاز خواهید داشت. تنها کافی است که یک یا دو براش باکیفیت را انتخاب کنید.

کار با براش برای آرایش ساده یا حرفه‌ای چشم‌ها نتیجه‌ای طبیعی‌تر به دست می‌دهد. از طرفی سایه‌ها با دقت بیشتری روی پلک زده می‌شود.

آرایش چشم آسان در خانه با براش سایه

با بیس سایه آرایش چشم در خانه را شروع کنید

برای شروع کار بهتر است که از پرایمر چشم استفاده کنید. استفاده از این محصول به ماندگاری هر چه بیشتر آرایش چشم شما کمک خواهد کرد. با این حال اگر پرایمری در دسترس ندارید، استفاده از کرم مرطوب کننده نیز مناسب خواهد بود.
پرایمر سایه چشم گلدن رز یک پرایمر باکیفیت و با قیمت مناسب است که می توانید از ارس خرید تهیه کنید.

حال نوبت آن است که پایه سایه را بزنید. این مرحله پایه آرایش چشم شماست؛ بنابراین پیش از هر چیز باید نکاتی را در نظر بگیرید. اگر چشمانی قهوه ای دارید، استفاده از پایه ای با رنگ روشنتر توصیه میشود.

با این حال باید طرحی از سایه نهایی خود در ذهن داشته و بر اساس آن رنگ سایه پایه را انتخاب کنید. ما انتخاب یک رنگ طبیعی متناسب با رنگ پلکها را به شما توصیه میکنیم. اما چگونه باید رنگ پایه را روی پلک زد؟

برای این کار از یک براش پهن استفاده کرده و سایه پایه را به طور یکنواخت روی پلک پخش کنید. توجه داشته باشید که این سایه باید تا نزدیکی ابرو ادامه پیدا کند. برای تهیه پالت سایه چشم 5 رنگ گلدن رز در رنگبندی های متنوع کلیک کنید.

بیس سایه آرایش چشم در خانه

به چشمهای خود عمق دهید

جالب است بدانید که رنگ‌های تیره نور را به خود جذب می‌کنند و استفاده از آنها باعث عمق دادن به چشم‌ها می‌شود. برای عمق دادن به چشم‌ها به یک براش سرگرد نیاز دارید. نحوه انجام این کار به چه صورت است؟

چشم‌های خود را به حالت نیمه باز نگه دارید و سایه تیره را روی چین چشم‌ها بزنید و به سمت خارج چشم بکشید. سایه پایه باید دقیقاً زیر استخوان ابرو قرار بگیرد. با حرکات رفت و برگشتی این کار را تکرار کنید تا چشم‌های شما عمق پیدا کنند.

اگر چشم‌هایی با پلک افتاده دارید، ابتدا چشم‌های خود را باز کرده و قسمتی را که قصد دارید عمق دهید انتخاب کنید. سپس چشم‌ها را بسته و سایه روی قسمت بالایی و روی پلک را محو کنید.

عمق دادن به چشم ها با سایه چشم

چگونه خط چشم بکشیم؟

در صورتی که برای آموزش کشیدن خط چشم حرفه ای ویدئوهای مختلف را دنبال کرده و چیزی یاد نگرفته‌اید، ادامه متن را از دست ندهید. خط چشم این قابلیت را دارد که خط مژه شما را پهنتر و چشمهای شما را درشت تر نشان دهد. با این حال تبحر کشیدن آن نیاز به تمرین دارد.

برای کشیدن خط چشم، ابتدا باید حالت چشمهای خود را بشناسید و براساس آن نوع خط چشم را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر چشمهایی افتاده دارید، کشیدن خط چشمی که در گوشه خارجی چشم رو به بالا باشد، برای شما مناسبتر است.

به افرادی که چشمانی دور از هم دارند، تمرکز روی کشیدن خط چشم در گوشه داخلی چشمها را پیشنهاد میکنیم. در نهایت اگر چشمهایی دور از هم دارید، روی کشیدن خط چشمهای کشیده در گوشه خارجی چشم تمرکز کنید.

در صورتی که علاقه ای به خط چشم ندارید، استفاده از سایه یا مدادهایی به رنگ تیره تر را به شما پیشنهاد میکنیم. محصولات زیر می توانند در این زمینه به کمک شما بیایند :
مداد چشم مشکی کربن بلک یورن Yorn
خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold
مداد چشم ضد آب تایرا مدل CB-01
خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری دوان استایلو The One Stylo

چگونه خط چشم بکشیم؟

استفاده از هایلایتر را فراموش نکنید

دلیل اصلی استفاده از هایلاتیر برجسته کردن قسمتی از چشم‌هاست. شاید بارها در خصوص استفاده از هایلایتر زیر ابروها شنیده باشید. این عمل باعث میشود که ابروها کمی بالاتر دیده شوند.

اما ترند آرایش چشم حرفه ای این روزها استفاده از هایلایتر در گوشه داخلی چشم‌هاست. استفاده از هایلایتر در این قسمت باعث میشود که چشمها درشت تر و حالت چهره شما شادابتر به نظر برسد.

برای این کار تنها کافی است که با استفاده از یک براش روی گوشه داخلی چشم به صورت ضربه ای هایلایتر را بزنید.

استفاده از هایلایتر برای آرایش چشم حرفه ای

ریمل یا مژه مصنوعی؟!

یکی از رایجترین پرسشها در خصوص “آرایش ساده چشم در منزل” این است که آیا نیازی به مژه مصنوعی داریم یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم که همه چیز به خواسته شما بستگی دارد. قطعاً مژه های بلند و پرپشت حالت فوق‌العاده‌ای به چشمها میدهند. با این حال مژه های طبیعی نیز زیبایی خاص خود را دارند.

برای اتمام کار آرایش چشم در خانه استفاده از ریمل را فراموش نکنید. در نهایت چنانچه به دنبال آرایشی حرفه ای هستید، استفاده از مژه های مصنوعی متناسب با حالت چشمهایتان را به شما پیشنهاد میکنیم.

ریمل های زیر از بهترین های بازار لوازم آرایشی هستند :
ریمل حجم دهنده و حالت دهنده اسنس اصل صورتی essence
ریمل حجم دهنده یورن مدل Extreme super lash
ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز Smokey Lashes

آرایش ساده چشم در منزل با ریمل

آرایش چشم حرفه ای در منزل؛ تنها با دانستن اصول آن

هنگامی که صحبت از آرایش چشم میشود، ذهن بسیاری از افراد به سمت استفاده از لوازم آرایشی بی‌شمار یا آرایشهای شب میرود. در صورتی که تنها با آگاهی از اصول آرایش چشم حرفه ای، آرایشی منحصر‌به‌فرد خواهید داشت.

با رعایت این اصول نه تنها عیب های چشم خود را پنهان میکنید، بلکه چشمهایی زیبا و خیره‌کننده خواهید داشت. نکاتی که بیان شد را رعایت کرده و آرایش چشم حرفه ای در خانه را تجربه کنید.

در پایان پیشنهاد می کنیم ویدیوی آموزشی آرایش چشم زیر را هم ببینید :