آرایشی و زیبایی, بهداشتی و مراقبتی

معرفی بهترین مرطوب کننده‌ها و آبرسان پوست صورت

بهترین مرطوب کننده‌ها و آبرسان پوست صورت

امروزه با تنوع گسترده‌ای از لوازم آرایش و زیبایی در بازار مواجه هستیم که مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها یکی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند. وجود برندهای گوناگون انتخاب این محصولات را نیز برای ما دشوار کرده‌ است. اما برای انتخاب بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست صورت باید اطلاعات کافی داشته باشیم.

این دو محصول معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. از این رو باید در قدم اول بدانیم که محصولات آبرسان با مرطوب کننده‌ها چه تفاوتی دارند؟

با ما در این مقاله همراه باشید و علاوه بر شناخت بهترین آبرسان پوست صورت با عملکرد آن‌ها نیز آشنا شوید. همچنین در این مقاله بهترین مرطوب کننده صورت موجود در بازار را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

فرق آبرسان و مرطوب کننده را بشناسیم!

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تنها پوست‌های خشک به آبرسانی نیاز دارند. اما وقت آن رسیده است که این تصور غلط را دور بیندازید! درست است که آبرسانی برای پوست‌های خشک و کم آب ضروری است اما سایر افراد نیز باید به این موضوع اهمیت دهند.
معمولا آبرسان‌ها با مرطوب کننده‌ها اشتباه گرفته می‌شوند. از این رو قصد داریم در ابتدا شما را به طور جداگانه با این دو محصول آشنا کنیم.

فرق آبرسان و مرطوب کننده

محصولاتی با عنوان مرطوب کننده محصولاتی بر پایه روغن هستند. مرطوب کننده‌ها عملکردی مسدود کننده دارند که لایه‌ای مسدود کننده روی پوست شما تشکیل می‌دهند. به این ترتیب از خروج رطوبت و آب از پوست جلوگیری می‌کنند. در نتیجه این عملکرد، پوستی لطیف خواهید داشت که دیرتر از هر زمان دیگری خشک می‌شود.

معمولا در این محصولات از روغن‌های پالایشگاهی مانند وازلین، روغن‌های معدنی مانند روغن بچه و امولینت‌هایی مانند روغن گیاهی استفاده می‌کنند.

اما آبرسان صورت چیست؟ این محصولات خاصیت حفظ رطوبت دارند. این خاصیت با استفاده از گلیسیرین و هیالورونیک اسید در آبرسان‌ها محقق می‌شود. این دو ماده آب را از هوا و پوست شما جذب می‌کنند و اجازه خارج شدن از پوست را نمی‌دهند.
جالب است بدانید که هیالورونیک اسید توانایی جذب رطوبت تا 1000 برابر وزن خودش را دارد. از این رو بهترین ماده آبرسان برای پوست به شمار می‌آید که معمولا در بهترین آبرسان ‌ها از آن استفاده شده است.

بهترین سرم و کرم آبرسان پوست

زمانی که پوست شما کم آب و دهیدراته می‌شود، الزام مصرف آبرسان شدت پیدا می‌کند. پوست‌های کم آب معمولا ظاهری خسته و کدر دارند. همچنینن پوست در این شرایط ویتامین C کمتری دریافت می‌کند.
یکی از راه‌های تامین آب پوست نوشیدن الی 8 لیوان آب در طول روز است. اما استفاده از کرم‌های آبرسان در کنار این موضوع نیز به سلامت پوست شما کمک ویژه‌ای می‌کند.
حتما شما نیز با وجود برندهای مختلف در انتخاب آبرسان مناسب برای پوست خود سردرگم هستید. در ادامه برخی از بهترین آبرسان‌های موجود در بازار که پرفروش‌ترین آن‌ها نیز به شمار می‌آیند را به شما معرفی می‌کنیم.

سرم آبرسان و روشن کننده نوتروژینا

سرم آبرسان و روشن کننده نوتروژینا

سرم آبرسان و روشن کننده نوتروژینا مدل Hydro Boost Revitalizing Serum Capsule یک تقویت کننده عالی محسوب می‌شود که پوست شما را به مدت 24 ساعت آبرسانی خواهد کرد. فرمولاسیون منحصربه‌فرد این محصول به گونه‌ای است که روی پوست صورت هیچ چربی اضافه‌ای ایجاد نمی‌کند. همچنین این سرم آبرسان با بافت سبک و ویژه خود هیچ احساس سنگینی روی پوست شما بر جای نخواهد گذاشت.

در این محصول از هیالورونیک اسید استفاده شده است. این ماده در کنار ویتامین E، آنتی اکسیدان‌های مختلف و احیاکننده یکی از بی‌نظیرترین آبرسان‌های بازار را تشکیل داده‌اند.

کرم بمب آبرسان گارنیر

کرم بمب آبرسان گارنیرکرم بمب آبرسان گارنیر مخصوص پوست های خشک و دهیدراته شده به عنوان بهترین آبرسان صورت خارجی شناخته می‌شود. این محصول از برند Garnier فرانسه، به منظور آبرسانی پوست‌های خشک تولید و به بازار عرضه شده است. این کرم آبرسان نه تنها سطح پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد، بلکه از ساختار پوست در مقابل آسیب‌های خارجی نیز محافظت خواهد کرد.
از جمله ویژگی‌های این محصول باید به سرعت جذب بالای آن اشاره کنیم. این آبرسان قوی در کمترین زمان ممکن جذب پوست می‌شود و هیچ گونه اثری از چربی روی پوست شما برجای نمی‌گذارد.
اما چه ترکیباتی در این محصول باعث چنین عملکردی شده‌اند؟ وجود هیالورونیک اسید در کنار عصاره انار مزایای بی‌نظیری برای این کرم آبرسان به همراه داشته است. این عصاره خواص ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی به این کرم می‌بخشد.

همچنین عصاره انار این بمب آبرسان را به منبعی از پتاسیم و ویتامین C تبدیل کرده است که تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر پوست دارد. وجود این ویتامین به محافظت از پوست در برابر تابش نور خورشید کمک می‌کند. همچنین در ترکیبات این محصول هیچ اثری از پارابن دیده نمی‌شود.

این کرم بر پایه آب و ژل تولید شده است و از این رو با انواع پوست‌ها سازگاری دارد. این آبرسان گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های حساس و دارای جوش نیز به شمار می‌آید.

با محبوب ترین آبرسان های پوست خارجی آشنا شوید

اگر به دنبال محبوب‌ترین و بهترین مارک آبرسان پوست صورت هستید، در ادامه با ما همراه باشید. ما دو مورد از محبوب‌ترین آبرسان‌‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرم آبرسان آلوئه‌ورا لورآل

سرم آبرسان آلوئه‌ورا لورآل

سرم آبرسان آلوئه ورا لورآل گزینه مناسبی برای استفاده روزانه است که حس شادابی و نشاط را در پوست شما زنده می‌کند.

در این سرم آبرسان از هیالورونیک اسید استفاده شده است که تاثیر به‌سزایی در حفظ رطوبت و جوانی پوست شما دارد. با مصرف این سرم تا 72 ساعت از سایر آبرسان‌ها بی‌نیاز خواهید بود. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از آبرسان در فواصل زمانی کوتاه نخواهید داشت.

ترکیبات استفاده شده در این محصول ضدحساسیت هستند. از این رو این آبرسان برای انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس نیز قابل استفاده خواهد بود. برند معروف لورآل فرمولاسیون منحصربه‌فردی برای این آبرسان در نظر گرفته است؛ به گونه‌ای که با مصرف آن اثری از چربی بر پوست خود احساس نخواهید کرد.

ژل کرم آبرسان نوتروژینا هیدرو بوست

ژل کرم آبرسان نوتروژینا هیدرو بوست

ژل کرم آبرسان نوتروژینا هیدرو بوست از جمله رطوبت رسان‌های بسیار قوی به شمار می‌آید که تمامی نیازهای پوست را برآورده می‌کند. در ترکیبات این ژل نیز نام هیالورونیک اسید و نقش آن پررنگ است. وجود این ماده علاوه بر حفظ رطوبت، به جلوگیری از ایجاد چین و چروک نیز کمک می‌کند.

از این رو با مصرف این ژل کرم آبرسان نه تنها پوست خود را تغذیه می‌کنید، بلکه شادابی و نشاط را نیز به آن برمی‌گردانید. این محصول با بافت ژل کرمی به آسانی جذب پوست می‌شود. از آن جایی که هیچ گونه رایحه‌ای در آن استفاده نشده است، برای انواع پوست‌ها کاربرد دارد.

البته این محصول را برای افرادی که پوست خشک یا خیلی خشک دارند، گزینه فوق‌العاده‌ای می‌دانیم؛ زیرا با آبرسانی قوی و رطوبت رسانی طولانی مدت کمبود آب پوست را جبران می‌کند. در ژل کرم نوتروژینا از عصاره زیتون استفاده کرده‌‌اند که در تغذیه پوست تاثیر به‌سزایی دارد.

واتر ژل آبرسان نوتروژینا یکی از جدیدترین آبرسان‌های موجود در بازار

واتر ژل آبرسان نوتروژینا یکی از جدیدترین آبرسان‌های موجود در بازار

واتر ژل آبرسان نوتروژینا هیدرو بوست از تولیدات کشور فرانسه است که به واسطه عملکرد بی‌نظیر خود با استقبال فراوانی مواجه شده است. در ترکیبات این ژل از گلیسیرین و هیالورونیک اسید بهره گرفته‌اند. این دو ماده به آبرسانی قوی پوست کمک می‌کنند.

جالب است بدانید که بافت ژل مانند این آبرسان بسیار سبک است و به آسانی جذب پوست می‌شود. همچنین این محصول فاقد چربی و ضدحساسیت است؛ از این رو انتخابی ایده‌آل برای پوست‌های مختلط و معمولی به شمار می‌آید.

بهترین مرطوب کننده‌های موجود در بازار چیست؟

اکثر افراد پوست خشک و کم آب را یکسان می‌‌دانند. این در حالیست که پوست کم آب با کمبود آب مواجه شده و پوست خشک چربی طبیعی پوست را از دست داده است. اکثرا از تاثیرات کرم‌های مرطوب کننده بر پوست خود آگاه هستیم.
فرقی ندارد که پوست شما خشک باشد یا چرب؛ برای رطوبت رسانی به پوست خود نیاز به کرم مرطوب کننده خواهید داشت. با ما در ادامه این متن همراه باشید و با بهترین مرطوب کننده صورت آشنا شوید.

کرم نرم کننده و مرطوب کننده نیوا مدل Soft

کرم نرم کننده و مرطوب کننده نیوا مدل Soft

در کرم نرم کننده و مرطوب کننده نیوآ مدل سافت از ویتامین E، روغن جوجوبا و سایر مواد مغذی برای پوست بهره گرفته‌اند. این مواد در کنار یکدیگر علاوه بر تغذیه پوست با خشکی و زبری آن نیز مبارزه می‌کنند.  فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که خشکی پوست را از بین می‌برد و حالت ارتجاعی را به آن بازمی‌گرداند.

کرم نیوا با رطوبت رسانی به اولین لایه پوست آن را تغذیه و بازسازی می‌کند. این محصول دارای فرمولاسیونی بسیار سبک بوده که میزان چربی استفاده شده در آن بسیار کم است. این ویژگی کرم نیوا را گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای پوست‌های چرب و مختلط کرده است.

جالب است بدانید که در ترکیبات این کرم مرطوب کننده از شیر و مواد معدنی استفاده کرده‌اند. همچنین در تولید این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. به همین دلیل مصرف این کرم هیچ گونه حساسیتی به دنبال نخواهد داشت.

با استفاده مداوم و روزانه این کرم خشکی پوست شما به طور کامل از بین می‌رود و پوستی شاداب خواهید داشت.

کرم مرطوب کننده ضد جوش نیتروژنا

کرم مرطوب کننده ضد جوش نیتروژنا

افرادی که پوست‌ چرب، مختلط یا حتی خیلی چرب دارند، معمولا از مصرف مرطوب کننده ممانعت می‌کنند. امروزه مرطوب کننده‌های مختلفی در بازار مخصوص پوست‌های مختلف تولید شده است که نه تنها به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند، بلکه آکنه و جوش را نیز به طور کامل از بین می‌برد.

کرم ضد جوش و مرطوب کننده نیتروژنا بدون چربی پیشنهادی شگفت انگیز برای پوست‌های چرب و مختلط محسوب می‌شود. همه ما می‌دانیم که در صورت عدم تامین رطوبت مورد نیاز پوست چین و چروک‌ها بسیاری روی پوست ظاهر می‌شود.

کرم نیتروژنا با تامین رطوبت مورد نیاز پوست از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. نکته قابل توجه در این کرم محافظت از پوست دربرابر ایجاد و شکل‌گیری آکنه است. این محصول فرمولاسیون منحصربه‌فردی دارد که با بافت مایع و سبک خود پوستی شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرم مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

کرم مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا یکی از جدیدترین و بهترین مرطوب کننده صورت خارجی است که بافت ژل کرمی دارد. این بافت به جذب سریع مرطوب کننده توسط پوست کمک می کند.

فرمولاسیون این کرم مرطوب کننده سرشار از آنتی اکسیدان است که در کنار عصاره زردچوبه خواص فوق‌العاده‌ای برای پوست شما به همراه دارد.
ترکیبات موجود در این مرطوب کننده به تسکین التهابات پوستی کمک می‌کند. همچنین این محصول ضد لک و ضد جوش است و محافظت از پوست شما در برابر پیری را نیز برعهده دارد.

در تولید این کرم از روغن‌های معدنی، الکل، چربی و سولفات استفاده نشده است. از این رو این کرم برای پوست‌های حساس نیز گزینه مناسبی به شمار می‌آید. به طور کلی با مصرف این کرم پوستی روشن و بانشاط خواهید داشت.

کرم دست و صورت داو

کرم دست و صورت داو

هر کرم مرطوب کننده‌ای پوست صورت شما را نرم و شاداب نخواهد کرد. از جمله بهترین مرطوب کننده‌های خارجی پوست باید به مرطوب کننده داو مدل Silky Nourishment اشاره کرد. این محصول گزینه‌ای فوق‌العاده برای استفاده روزانه به شمار می‌آید. به همین دلیل قبل و بعد از آرایش از خصوصیات بی‌نظیر آن می‌توان بهره گرفت.

این محصول مانند یک ماسک عمل کرده و سلول‌های مرده روی پوست شما را از بین می‌برد. اما نکته قابل توجه در رابطه با کرم مرطوب کننده داو پاکسازی عمیق و سم‌زدایی آن است. هر پوستی برای حفظ سلامت خود به این دو عامل نیاز دارد که این کرم مرطوب کننده نیاز پوست‌ را به بهترین نحو ممکن برآورده می‌کند.

این مرطوب کننده از برند داو و از محصولات کشور انگلستان است که در تولید آن از بهترین مواد اولیه بهره گرفته‌اند.
حال که با عملکرد مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها آشنا شده‌اید، بهتر است که فرصت را برای خرید این دو محصول مهم و ضروری برای پوست از دست ندهید. بهترین مارک آبرسان و مرطوب‌کننده پوست در این مقاله معرفی شده‌اند؛ امید است با شناخت این محصولات بهترین کرم را متناسب با نیاز پوستی خود انتخاب کنید.