آرایشی و زیبایی, بهداشتی و مراقبتی

لیست خرید لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد

لیست خرید لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد

هنگامی که شمارش معکوس برای مراسم عروسی آغاز می‌شود، خانواده‌های عروس و داماد به تب و تاب تهیه لوازم آرایشی عروس و داماد می‌افتند. به همین خاطر است که تهیه یک لیست کلی به شما کمک می‌کند که وسیله‌ای را از قلم نیدازید.

اما در لیست خرید لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد چه وسایلی باید قرار بدهیم؟ کدام وسایل ضروری و کدام انتخابی هستند؟ اگر هنوز در خصوص انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی خود تردید دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تهیه لیست لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد در چند دقیقه

انتخاب لوازم بهداشتی عروس و داماد از میان انبوه محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد، کار چندان ساده‌ای نیست. از طرفی نباید وسیله‌ای در لیست خرید عروس و داماد نیز از قلم بیفتد. به همین خاطر ما به طور جداگانه لیست خرید لوازم آرایشی عروس و داماد را آماده کرده‌ایم؛ لیستی که هیچ زوجی پیش از خرید نباید آن را از دست بدهد.

لوازم بهداشتی و آرایشی عروس

لوازم بهداشتی و آرایشی عروس

انتخاب و خرید لوازم بهداشتی و آرایشی برای عروس خانم‌ها چندان ساده نیست. با این حال ما برخی از ضروری‌ترین این لوازم را برای شما لیست کرده‌ایم؛ وسایلی که هر عروسی به آنها نیاز دارد.

انواع پاک کننده‌های پوست

فرقی نمی‌کند که عروس شیفته آرایش باشد یا علاقه‌ای به آرایش کردن نداشته باشد، همه خانم‌ها به پاک کننده‌ پوست نیاز دارند. در واقع اولین شرط مراقبت از پوست، پاکسازی آن است.

به منظور پاکسازی پوست نیز محصولات متنوعی در بازار وجود دارد؛ از انواع دستمال مرطوب گرفته تا شوینده‌ها و میسلار واترها. اما انتخاب کدام یک از این محصولات هوشمندانه است؟

پیشنهاد ما انتخاب محصولاتی باکیفیت و به‌صرفه است. برخی از شوینده‌های مناسبی که می‌توان در لیست لوازم بهداشتی عروس قرار داد، عبارت هستند از محلول آرایش پاک کن نیوا ضد آب ، میسلار واتر پاک کننده صورت گارنیر ، محلول آرایش پاک کن دو فاز گارنیر و ژل پاک کننده صورت زغالی گارنیر .

با انتخاب این محصولات برای عروس، پوستی شفاف و یکدست را به او هدیه خواهید داد.

ست شامپو و نرم کننده

ست شامپو و نرم کننده برای عروس و داماد

برخورداری از موهایی درخشان و سالم آرزوی هر خانمی است. به همین خاطر انتخاب شامپو و نرم کننده برای عروس از اهمیت بالایی برخوردار است. اما هنگام انتخاب این ست چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در وهله اول جنس موها را در نظر بگیرید؛ آیا عروس موهایی خشک، معمولی یا چرب دارد؟ شامپو و نرم کننده مو باید با توجه به نیاز عروس تهیه شود. همانطور که می‌دانید شامپوهای تخصصی برای جلوگیری از ریزش مو، موهای رنگ شده یا موهای ضعیف وجود دارد که باید حین انتخاب شامپو به آن توجه کرد.

شامپو ضد ریزش مو لورآل ، شامپو احیا کننده موی گلیس و شامپو الیدور مشکی درخشان کننده مو چند مورد از بهترین پیشنهادات ما برای لوازم بهداشتی عروس و داماد هستند. شما این امکان را دارید که این محصولات را به شکل اورجینال و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از فروشگاه اینترنتی ارس خرید تهیه کنید.

محصولات مراقبت از پوست

کدری پوست، ظاهر شدن چین و چروک‌ها و خشکی آن بزرگترین کابوس خانم‌هاست. بنابراین هنگام تهیه لیست خرید لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد، نباید محصولات مراقبت از پوست را فراموش کرد.

برخی از محصولات مراقبت از پوست صورت را مشاهده نمائید:

مرطوب کننده و آبرسان

در وهله اول به دنبال آبرسان و مرطوب کننده‌ای مناسب برای پوست خود باشید. اهمیت استفاده از مرطوب کننده بر هیچکس پوشیده نیست. به منظور انتخاب مرطوب کننده مناسب به دنبال محصولی باشید که نیازهای پوست شما را برطرف کند. برخی از پرفروش‌ترین مرطوب کننده‌ها شامل کرم مرطوب کننده نیوآ تیوپی ، کرم دست و صورت داو و سرم آبرسان و روشن کننده نوتروژینا هستند.

کرم شب

شب‌ فرصت خوبی برای تقویت پوست و تامین مواد مغذی مورد نیاز آن است. از این رو هر عروس خانمی باید کرم شب را در لیست خرید لوازم بهداشتی خود قرار دهد. استفاده مداوم از کرم شب سبب به تعویق افتادن چین و چروک پوست و شفافیت خیره‌کننده آن می‌شود. اگر در مورد انتخاب کرم شب مناسب تردید دارید، پیشنهاد ما انتخاب کرم شب آبرسان و مرطوب کننده نوتروژینا است.

کرم دور چشم

پوست اطراف چشم به شدت نازک است؛ به همین خاطر مراقبت از آن اهمیت بالایی دارد. به منظور پیشگیری از ظاهر شدن چین و چروک و تیرگی حلقه دور چشم، مراقب از آن را باید در الویت قرار دهیم.

بنابراین توصیه ما این است که حتماً یکی از انواع کرم‌های دور چشم اوریفلیم، نوتروژینا یا ایون را در پک لوازم بهداشتی عروس قرار دهید. برای تهیه این محصولات حتماً سری به وب سایت ارس خرید بزنید.

انواع لوازم آرایشی عروس

انواع لوازم آرایشی عروس

بعد از آشنایی با انواع لوازم بهداشتی عروس نوبت به معرفی لوازم آرایش ضروری عروس می‌رسد. از آنجا که تنوع لوازم آرایشی بالاست، ما لیستی کامل را تهیه کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید. لوازم آرایشی عروس شامل چیست؟

لیست لوازم آرایشی عروس برای پوست صورت

کیت لوازم آرایش صورت عروس باید شامل محصولاتی متناسب با رنگ و نوع پوست او باشد. برخی از ضروری‌ترین لوازم آرایش برای صورت به شرح زیر هستند:

پرایمر : پرایمر عضو جدایی ناپذیر از آرایش است که منافذ پوست را محو کرده و چین و چروک‌های پوست را کمتر می‌کند. استفاده از پرایمر مناسب به ماندگاری طولانی‌تر آرایش کمک می‌کند. پرایمر آرایش مات کننده گلدن رز گزینه ایده‌آلی برای قرار گرفتن در کیف لوازم آرایش عروس است.

کانسیلر : از کانسیلر برای محو کردن تیرگی، قرمزی و خطوط ریز پوست استفاده می‌شود. به کمک کانسیلر پوست صورت کاملاً بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد. به همین خاطر باید آن را در لیست خرید لوازم آرایشی عروس جای داد. کانسیلر مایع رولوشن یکی از بهترین انواع کانسیلرهای بازار است که طرفداران زیادی دارد.

کیت کانتوریگ : کانتورینگ به صورت شما بعد می‌دهد و به کمک آن می‌توانید نواقص صورت را به خوبی پوشانده و گونه‌ها را برجسته کنید. کیت کانتورینگ دوان اوریفلیم گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای قرارگیری در کیف لوازم آرایش عروس است.

کرم پودر : همه ما به خوبی می‌دانیم که انتخاب کرم پودر مناسب تا چه حد در آرایش تاثیرگذار است. اگر به دنبال کرم پودری باکیفیت و در عین حال به‌صرفه هستید، پیشنهاد ما کرم پودر مات پرستیژ ویولت است.

لوازم آرایشی مناسب لب

همه خانم‌ها شیفته رژلب با رنگ‌های متنوع هستند. به همین خاطر پلت رژلب گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای است. از طرفی بهتر است که خرید بالم لب برای عروس را فراموش نکنید.

لوازم آرایشی عروس برای چشم‌ها

چشم‌ها آینه روح ما هستند و به همین خاطر است که بیش از هر عضو دیگری مورد توجه قرار می‌گیرند. انتخاب لوازم آرایش چشم مناسب نیز به دلیل حساسیت بالای چشم‌ها حائز اهمیت است. در ادامه لیستی از این لوازم آرایش را به شما معرفی می‌کنیم:

خط چشم : آرایش بدون خط چشم همیشه ناقص به نظر می‌رسد. انواع خط چشم‌های مایع و مدادی وجود دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید از بین محصولات متنوع انتخاب کنید. با این حال پیشنهاد ویژه ما خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم است.

ریمل : ریمل همواره مورد علاقه تمام خانم‌ها بوده است. انتخاب ریملی باکیفیت مانع از ریزش مژه‌ها می‌شود. پیشنهاد ما انتخاب ریمل از بین برندهای محبوبی مانند اسنس، بوژوا، لیدو، هایپر لش و بل است. برای بهره‌مندی از تخفیف‌های شگفت انگیز فروشگاه ارس خرید، حتماً سری به دسته‌بندی آرایش چشم و ابرو بزنید.

سایه چشم : به عنوان آخرین وسیله آرایشی که باید در لیست خرید لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد قرار دهید، سایه چشم را به شما معرفی می‌کنیم. پیشنهاد ما انتخاب پلتی با رنگ‌های متنوع است.

انتخاب عطر و ادکلن برای عروس

انتخاب عطر و ادکلن برای عروس

عطر و ادکلن نیز از جمله لوازم آرایشی بهداشتی است که در لیست خرید عروس و داماد قرار می‌گیرد. انتخاب ادکلن به سلیقه عروس برمی گردد، اما پیشنهاد ما این است که بیشتر به دنبال رایحه‌هایی کلاسیک، ظریف و ماندگار باشید. در نهایت برای خرید ادکلن اورجینال و به‌صرفه پیشنهادات فروشگاه ارس خرید را از دست ندهید.

در پایان لیست لوازم آرایشی و بهداشتی عروس بهتر است که اشاره ای به تهیه لاک و براش‌های آرایشی نیز داشته باشیم. حال نوبت آن است که سراغ لوازم بهداشتی داماد برویم و مهم‌ترین آنها را بشناسیم.

لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری برای داماد

از آنجا که عروس خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی دارند، معمولاً لوازم مورد نیاز داماد از قلم می‌افتد. به همین خاطر ما لیست کوتاهی از آنچه آقایان به آنها نیاز دارند را تهیه کرده‌ایم که به شما در تصمیم‌گیری برای لوازم بهداشتی مورد نیاز داماد کمک می‌کند.

ست اصلاح مو

ست اصلاح موی عروس و داماد

نخستین وسیله‌ای که در لیست خرید برای داماد قرار دارد، ست اصلاح ریش است. نیاز روزانه آقایان به این ابزار، خرید آن را مهم‌تر از هر وسیله دیگری می‌کند. البته در کنار ست اصلاح ریش، موزن گوش بینی و ابرو هم نیاز است. پیشنهاد ویژه سایت ارس خرید، موزن گوش و بینی و ابرو جیمی است که با قیمت به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.

ست عطر و ادکلن

عطر و ادکلن نیز از جمله لوازم ضروری است که باید در لیست لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد قرار بگیرد. البته قرار دادن افترشیو در این لیست را نیز فراموش نکنید. افترشیو انواع مختلفی دارد و به صورت ژل، لوسیون و اسپری به فروش می‌رسد. این محصول از خشکی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند و قطعاً هر دامادی به آن نیاز خواهد داشت.

ست لوازم بهداشتی عروس و داماد شامل شانه و برس، ناخن گیر و سوهان و مواردی از این قبیل است که نباید در لیست نهایی از قلم بیفتد.

برخی از محصولات عطر و ادکلن اصل را مشاهده نمائید:

لیستی جامع از وسایل بهداشتی عروس و داماد

انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد به علت تنوع و تعدد این وسایل چندان کار ساده‌ای نیست. اما ما سعی کردیم با دسته‌بندی این لوازم، لیستی کامل و جامع را تهیه کنیم که هر عروس و دامادی به آن نیاز خواهند داشت.

در نهایت نیز پیشنهاداتی برای محصولات ضروری ارائه دادیم. فروشگاه اینترنتی ارس خرید با گرد هم آوردن مجموعه‌ای از لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت به شما در تجربه خریدی به یادماندنی کمک می‌کند.

حال نوبت شماست که لوازم مورد نظرتان را با جستجو در این سایت پیدا کرده و از تخفیف‌های شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید. همچنین جدیدترین مقالات بلاگ “ارس خرید” را می توانید مطالعه نمائید: