آرایشی و زیبایی, بهداشتی و مراقبتی

کرم مو چیست؟ و روش استفاده صحیح از کرم مو چگونه است؟

کرم مو چیست؟ و روش استفاده صحیح از کرم مو چگونه است؟

چه کسی داشتن موهایی لطیف، درخشان و خوش حالت را دوست ندارد؟ محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که نوید برخورداری از چنین موهایی را به ما می‌دهند، با این حال هیچ‌ یک از آنها حالتی طبیعی به موها نمی‌دهند. اما با روی کار آمدن کرم مو و استقبال بی‌نظیر از آن، ورق برگشت. اما کرم مو چیست؟

فرمولاسیون کرم مو به گونه‌ای است که با تغذیه و آبرسانی مو، حالتی طبیعی و خیره‌کننده به موها می‌بخشد. ناگفته نماند که این محصول شامل انواع مختلفی می‌شود که هر یک عملکرد متفاوتی دارند. اگر هر محصول مراقبت از مویی را امتحان کرده و نتیجه دلخواهی نگرفته‌اید، مطلب پیش رو را از دست ندهید! ما این محصول را به طور مفصل بررسی می‌کنیم و تکنیک‌های طلایی و روش استفاده از کرم مو را به شما آموزش خواهیم داد.

روش استفاده از کرم مو پنتن

کرم مو چیست و چه افرادی به آن نیاز دارند؟

شاید شما هم کم و بیش در رابطه با کرم مو شنیده باشید؛ این محصول نوعی حالت دهنده به موهاست که درخششی خیره‌کننده به آنها می بخشد. اما عملکرد اصلی این محصول چیست؟

تقویت کننده و مغذی موها

به طور معمول انواع کرم‌های مو حاوی مواد مرطوب کننده، آبرسان، روغن‌های طبیعی و آمینو اسیدها هستند. این مواد با تأمین مواد مغدی مو، آن را از حالت وزی خارج کرده لطافتی باورنکردنی به موها می‌بخشند. فرقی نمی‌کند که موهایی صاف، فر یا موج دار داشته باشید، کرم مو برای انواع موها کاربرد دارد.

برخورداری از بافتی سبک

نکته جالب در رابطه با کرم مو که آن را از سایر محصولات مشابه در بازار متمایز می‌کند، بافت آن است. کرم‌ها معمولاً بافتی سبک و نرم دارند. به همین خاطر است که با استفاده از آنها هیچ گاه احساس سنگینی ماده‌ای روی موهای خود را تجربه نخواهید کرد.

نجات‌بخش موهای رنگ شده و خشک

انواع کرم مو با برخورداری از مواد تقویت کننده مو سبب ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده می‌شوند. از این محصول برای “ترمیم موهای رنگ شده” نیز استفاده می‌شود. کرم مو با برخورداری از ترکیبات مؤثر، همچون لایه‌ای محافظ روی تارهای مو قرار گرفته و مواد مغذی مورد نیاز آنها را فراهم می‌کند.

محافظت از موها

فرمولاسیون کرم مو حاوی ترکیباتی است که از موها در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. این محصول با برخورداری از آنتی اکسیدان‌ها مانع از تأثیر اشعه مضر نور خورشید روی موها می‌شود.

بنابراین اگر همچنان به دنبال پاسخ این پرسش هستید که کرم مو چیست، باید بگوییم که این محصول تقویت کننده‌ای ملایم برای موهاست که درخشش و لطافت را به موها هدیه می‌دهد.

روش استفاده از کرم مو به چه صورت است؟

روش استفاده از کرم مو به چه صورت است؟

حال که متوجه شدید معجزه کرم مو چیست، نوبت آن است که طریقه استفاده از کرم مو را نیز یاد بگیریم. نکته جالب در خصوص کرم این است که می‌توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. در واقع استفاده از این محصول به صورت روزانه مزایای زیر را برای ما به دنبال دارد:

– ریشه‌ها را تقویت می‌کند؛
– موها را حالت می‌دهد؛
– از ریزش مو جلوگیری می‌کند؛
– باعث رشد مو می‌شود.

شیوه استفاده از کرم مو نیز به این صورت است که باید مقدار معینی از این محصول را بعد از استحمام روی موهای خود بمالید. بعد از حمام هنگامی که آب موهای خود را با حوله گرفتید، کرم مو را روی موهای مرطوب ماساژ دهید. سعی کنید این ماده را به طور مساوی روی موهای خود پخش کرده و بعد از آن موها را به هر مدلی که دوست داشتید، حالت دهید.

قبل از خرید کرم مو نکات زیر را در نظر بگیرید!

کرم موهای معمولی اگرچه موها را نرم و لطیف می‌کنند، اما ترکیبات شیمیایی به کار رفته در آنها دارای اثرات کوتاه مدت است. چنانچه ترکیبات نامطلوبی در محصولات مراقبتی مو به کار رفته باشد، سلامت موها به خطر می‌افتد. بنابراین لازم است کمی حساسیت به خرج داده و دنبال بهترین کرم موی موجود در بازار باشید. اما برای پیدا کردن چنین کرم مویی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

روغن‌های گیاهی از جمله مهم‌ترین ترکیبات موجود در انواع کرم‌های مو هستند. در ادامه نگاهی به برخی از رایج‌ترین روغن موهای به کار رفته در این محصولات و فواید آنها خواهیم داشت:

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا با برخورداری از خاصیت ضدالتهابی و ترمیم کنندگی، موهایی لطیف را به شما هدیه می‌دهد. البته از این روغن به عنوان نرم کننده طبیعی پوست نیز استفاده می‌شود. روغن جوجوبا محرک رشد موهاست.

روغن آرگان

کرم مو حاوی روغن آرگان

روغن آرگان منبعی سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که نه تنها لطافتی باورنکردنی به موها هدیه می‌دهد، بلکه از مو در برابر اشعه‌های مضر خورشید و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند.

روغن رزماری

رزماری ماده‌ای تسکین دهنده و ضدالتهاب است. روغن رزماری برای تقویت فولیکول‌های مو کاربرد دارد و با بهبود گردش خون در سر موجب سبب تحریک رویش مجدد موها می‌شود.

بنابراین اگر به دنبال محصولی ایده‌آل برای تقویت موهای خود هستید، توجه داشته باشید که ترکیبات کرم موی مورد نظر شما حاوی حداقل یکی از ترکیبات فوق باشد. اگر هنوز در رابطه با انتخاب محصول مورد نظر خود تردید دارید، قطعاً ادامه مطلب به تصمیم‌گیری درست کمک می‌کند.

بهترین مارک کرم مو از نگاه کاربران

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که اقدام به تولید محصولات مراقبت از مو کرده اند. در این میان حتماً نام پنتن به گوش شما خورده است. این برند مطرح جهانی با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی دنیا کرم مویی با فرمولاسیون بی‌نظیر را تولید و به بازار عرضه کرده است.

کرم موی پنتن با برخورداری از ترکیبات مغذی، موها را تقویت و آبرسانی می‌کند. به این ترتیب موهای آسیب دیده به تدریج ترمیم می‌شوند. حالت‌دهی فوق‌العاده و لطافت موها از دیگر تأثیرات استفاده از کرم موی پنتن است. نحوه استفاده از کرم موی پنتن به این صورت است که بعد از استحمام مقداری از آن را روی موهای مرطوب بمالید. در رابطه با “روش استفاده از کرم مو پنتن” توجه داشته باشید که این محصول نیازی به آبکشی ندارد.

در صورتی که به دنبال کرم مویی باکیفیت و اثربخش هستید، پیشنهادات شگفت‌انگیز دسته کرم مو سایت ارس خرید را از دست ندهید. ارس خرید با ارائه محصولاتی درجه‌یک و مقرون‌به‌صرفه تجربه خریدی ایده‌آل را برای شما رقم می‌زند. برای تهیه دو نوع کرم موی پنتن اصل می توانید لینک های زیر را مشاهده بفرمایید :
کرم مو پنتن طلایی ترمیم کننده و آبرسان مو سری Pro-V
کرم مو پنتن طلایی حالت دهنده موهای فر سری Pro-V

اشتباه نکنید؛ کرم مو، ماسک مو نیست!

تفاوت کرم مو با ماسک مو

افراد بسیاری وجود دارند که بین کرم مو و ماسک مو تفاوتی قائل نمی‌شوند. با این حال تفاوت‌های بسیاری بین این دو محصول وجود دارد.

اولین و مهم‌ترین فرق کرم مو با ماسک مو به نحوه مصرف آنها باز می‌گردد. به طور معمول ماسک مو به آبکشی نیاز دارد؛ در حالی که کرم مو نیازی به آبکشی نخواهد داشت و معمولاً روی موهای مرطوب استفاده می‌شود.

با توجه به این موضوع، دیگر تفاوت کرم مو با ماسک مو این است که کرم مو تأثیرات طولانی تری روی موها دارد و نقش پررنگ تری در احیا و آبرسانی آنها خواهد داشت. با این حال ماسک مو بیشتر به لطافت موها کمک کرده و موهایی نرم را برای شما به ارمغان دارد.

کرم مو؛ معجزه‌ای حقیقی برای موهای آسیب دیده

برخورداری از موهایی خوش حالت و لطیف خواسته هریک از ماست؛ با این حال استفاده از شوینده‌های نامناسب، رنگ کردن و دکلره مو و عوامل محیطی سبب آسیب به موها می‌شود. در اینجاست که کرم مو با تأثیرات بلند مدت خود سبب ترمیم و بازسازی تار موها می‌شود.

کرم مو با برخورداری از روغن‌های گیاهی سبب تقویت موها شده و درخششی خیره‌کننده به آنها می‌بخشد. پس اگر علاقه‌مند به داشتن موهایی لطیف با جلوه‌ای طبیعی هستید، حتماً به این محصول نیاز خواهید داشت.

همچنین پیشنهاد می شود محصولات زیر را نیز مشاهده نمائید: