خانه و زندگی

تفاوت انواع قرص های ماشین ظرفشویی فینیش

لوگوش شرکت فینیش

محال است که نام برند فینیش به گوشتان نخورده باشد؛ این برند مشهور، سال‌هاست که با تولید شوینده‌های متنوع به خوبی جای خود را در بازار جهانی باز کرده است. از پودرهای شوینده گرفته تا قرص‌های ماشین ظرفشویی توسط این برند تولید می‌شوند. اما در رابطه با تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش چه می‌دانید؟ قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که هر یک کارکرد به خصوصی دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش حتماً با انواع آن و تفاوت‌های آنها با هم آشنا شوید. در نهایت نیز مناسب‌ترین شوینده را برای ظرف‌های کثیف خود انتخاب کنید. تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش

در رابطه با تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش چه می‌دانید؟

انواع قرص فینیش برای پاکسازی ظروف کثیف از چربی‌ها، مواد غذایی و لکه‌های سخت کاربرد دارند. با این حال Finish با تولید قرص‌های مختلف برای شستشوی ظروف، گزینه‌های متنوعی را پیش روی ما قرار داده است. هر یک از این قرص‌ها قدرت متفاوتی در چربی‌زدایی و حذف لکه‌های سخت از روی ظروف دارند. اما پیش از پرداختن به تفاوت انواع قرص‌های این برند بهتر است کمی بیشتر با قرص ماشین ظرفشویی آشنا شویم.

قرص ماشین ظرفشویی چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

قرص ماشین ظرفشویی در واقع پودری فشرده شده است که داخل ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد. این قرص‌ها برای شستشوی انواع ظروف کاربرد دارند. با استفاده از قرص‌های شوینده، دیگر نیازی به اندازه‌گیری میزان مایع، ژل یا پودر نبوده و تنها یک قرص را درون دستگاه قرار می‌دهید. این قرص‌ها معمولاً دارای مرکزی قرمز رنگ به نام rinse aid هستند که اثر پاک کنندگی آن‌ها را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. جالب است بدانید که این قرص‌ها عموماً حاوی مواد شوینده، نمک و ترکیبات جلادهنده هستند. با توجه به سهولت استفاده و عملکرد فوق‌العاده این قرص‌ها، استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است. حال نوبت آن است که به سراغ معرفی انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش رفته، به بررسی عملکرد هر یک از آنها بپردازیم.

انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش را بهتر بشناسید!

برند فینیش بیش از 50 سال است که در حوزه تولید مواد شوینده فعالیت داشته و محصولات خود را به بیش از 40 کشور در سراسر جهان صادر می‌کند. این برند انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی خود را در 3 لاین اصلی تولید می‌کند: 1. کلاسیک (Classic ) 2. آل این وان ( All in one) 3. مدل کوانتوم (Quantum ) با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب هر یک از مدل‌های فوق بپردازیم.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Classic

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Classic قرص‌های کلاسیک فینیش یکی از قدیمی‌ترین و معمول‌ترین انواع قرص‌های این برند به حساب می‌آیند. نکته جالب در خصوص این قرص‌ها امکان نصف کردن و استفاده بهینه از آنهاست. از طرفی این مدل قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش قیمت به‌صرفه‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. حقیقت این است که این قرص‌ها قدرت زیادی در پاکسازی ظروف ندارند. به همین خاطر است که نباید استفاده از نمک یا جلا دهنده در کنار این قرص را فراموش کنید. برای خرید قرص‌های کلاسیک فینیش به دسته‌بندی قرصهای ماشین ظرفشویی در سایت ارس خرید مراجعه کرده و از تخفیف‌های شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All in one

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All in one هر یک از قرص‌های فینیش All in one در بسته‌بندی جدا نگهداری می‌شود. به این ترتیب به ندرت شاهد جذب رطوبت توسط این نوع قرص‌ها خواهیم بود. اغلب این مدل را قرصی با 8 عملکرد منحصر‌به‌فرد می‌دانند که به شرح زیر است: – قدرت پاک کنندگی بالا؛ – حاوی مایع تمیز کننده؛ – مؤثر در خشک کردن ظروف؛ – محافظت کننده از فیلتر ماشین ظرفشویی؛ – حذف رسوبات و حافظت از ماشین ظرفشویی؛ – قدرتمند در حذف چربی‌ها؛ – فعال حتی در دمای پایین. البته در لاین all in one مدل دیگری از قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش به چشم می‌خورد که به آل این وان ماکس معروف هستند. این مدل 10 عملکرد خاص دارد که 8 مورد از آنها کاملاً مشابه all in one است. دو مورد دیگر از تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش مدل ‎all in one max  با  all i one خاصیت محافظت از ظروف شیشه‌ای و بسته بندی خاص آن است. برای تهیه قرص‌های ماشین ظرفشویی مدل all in one و ‎all in one max به همان دسته قرص ماشین ظرفشویی مراجعه نمایید .

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum سری کوانتوم قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش را باید نهایت نوآوری و قدرت برند فینیش دانست. این سری از قرص‌ها قدرت فوق‌العاده‌ای در تمیز کردن، چربی زدایی، لکه زدایی و افزایش درخشش ظروف دارند. از همه مهم‌تر این قرص‌ها مانع از رسوب آهک در ماشین ظرفشویی می‌شوند. نکته جالب توجه در خصوص این قرص‌ها عدم نیاز به استفاده از جلا دهنده و نمک‌های ماشین ظرفشویی است. به همین خاطر است که این قرص‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند. این قرص‌ها حتی در آب سخت نیز عملکرد خود را به خوبی ایفا می‌کنند و بدون وارد کردن کوچک‌ترین آسیب به ظروف، آنها را تمیز و درخشان خواهند کرد. تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم یا سایر مدل‌ها امکان استفاده از آن برای شستشوی ظروف تزئینی است. این قرص درخششی خیره‌کننده به ظروف می‌بخشد و خیال شما را از بابت تمیزی ظرف‌ها راحت می‌کند.

قرص مدل کوانتوم ماکس Quantum max

قرص مدل کوانتوم ماکس Quantum max این قرص‌ها انقلابی در دنیای شوینده‌های ماشین ظرفشویی به پا کردند. قدرت بالای حل شوندگی و امکان استفاده از آن در برنامه‌های کوتاه مدت، این محصول را از سایر قرص‌های برند فینیش متمایز می‌کند. بنابراین این مدل را باید قدرتمندترین قرص ماشین ظرفشویی فینیش دانست. حال که با انواع قرص ماشین فینیش آشنا شدید، نوبت به مقایسه هر یک از این 3 مدل با یکدیگر می‌رسد.

مقایسه قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش

ما 3 مدل از معروف‌ترین انواع قرص‌های ماشین فینیش را مورد بررسی قرار دادیم و مزایا و معایب هر یک را بیان کردیم. اصلی‌ترین تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش با یکدیگر را باید در قدرت آنها دانست. به این ترتیب که مدل کوانتوم از سایر مدل‌ها قدرتمندتر بوده و در چربی زدایی و لکه‌بری به طور موثرتری عمل می‌کند. مدل کوانتوم با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا فرموله شده است و شما این امکان را دارید که تمیزی ظروف تزئینی خود را نیز بر عهده این قرص قرار دهید. دیگر تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش با یکدیگر نیاز به نمک‌ها و جلا دهنده‌هاست. عملکرد انواع مدل‌های کلاسیک و آل این وان در کنار این ترکیبات تکمیل می‌شود. در حالی که قرص‌های کوانتوم نیازی به چنین محصولاتی نداشته و خود به عنوان جلا دهنده‌ای قدرتمند عمل می‌کنند. در نهایت تفاوت قیمت این سه مدل با یکدیگر را باید آخرین تفاوت قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش بدانیم. مسلم است که مدل کوانتوم به دلیل عدم نیاز به نمک ظرفشویی یا جلادهنده به‌صرفه‌تر بوده و قیمت آن نسبت به دو مدل دیگر بالاتر است.

قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش؛ شوینده‌هایی با عملکردهای متفاوت

برند فینیش محبوب‌ترین برند تولید کننده مواد شوینده در جهان است که با تولید محصولات استثنایی به خوبی جای خود را در بازار جهانی باز کرده است. انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش در 3 لاین اصلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این قرص‌ها عملکردی متفاوت داشته و کارایی مخصوص خود را دارند. حال که با ویژگی‌های این قرص‌ها آشنا شدید، برای خرید حتماً سری به سایت فروشگاه اینترنتی ارس خرید بزنید. قطعاً از دیدن تخفیفات شگفت‌انگیز این محصولات هیجان زده خواهید شد! محصولات مرتبط با این مقاله را نیز می توانید از ارس خرید تهیه نمائید