بهداشتی و مراقبتی

بهترین تونر ضد جوش خارجی [برندهای که امتحان خود را پس دادند]

بهترین تونر ضد جوش خارجی

تونر یک محصول مراقبت پوستی بر پایه آب است که اغلب به منظور پاکسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد و ترکیبات مختلفی دارد. تونر ضد جوش نوعی محصول است که به منظور لایه برداری، پاکسازی و از بین بردن جوش ها کاربرد دارد، اما بر اساس نوع آن ممکن است کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند بیشتر در معرض بروز جوش و آکنه هستند، اما سایر انواع پوست ها نیز ممکن است با جوش های متعدد مواجه شوند. بهترین تونر ضد جوش بر اساس نوع پوست و جوش های آن انتخاب می شود و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. در ادامه با بهترین تونر ضد جوش خارجی بر اساس تجربه سایر مصرف کنندگان آشنا می شویم.

ویژگی هایی که یک تونر ضد جوش مناسب باید داشته باشد

علل ایجاد جوش به عوامل مختلفی از جمله وراثت، عوامل هورمونی و … بستگی دارد. یک تونر ضد جوش قوی باید بتواند به خوبی عوامل ایجاد کننده جوش را از بین برده و به حفظ سلامت پوست کمک کند. به این منظور تونر باید ویژگی های خاصی داشته باشد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

خاصیت کوچک کننده منافذ

یکی از اصلی ترین خواص یک تونر ضد جوش خوب این است که با کوچک کردن منافذ باز از ورود بیش از حد چربی به پوست جلوگیری می کند. جمع شدن منافذ ریسک ورود باکتری ها به پوست را کاهش می دهد و به همین دلیل احتمال بروز جوش و آکنه کاهش می یابد.

توانایی تنظیم PH

تونر ضد جوش مناسب با تنظیم PH پوست باعث تعادل باکتری های پوست شده و کیفیت آن را افزایش می دهد. تونر ضد جوش با پاکسازی عمیق پوست و تاثیر بر PH پوست، شرایط را برای زنده ماندن باکتری های مضر نامطلوب می کند. PH مناسب پوست بین 6 تا 7 است که با ترشح چربی، تعریق و شستشوی مداوم صورت تغییر می کند؛ اما تونر ضد جوش قادر است PH را به سطح مناسب برساند تا ترشح چربی و تعریق به سطح عادی باز گردد.

توانایی پاک کنندگی عمق

بهترین تونر ضد جوش خارجی اغلب توانایی پاک کنندگی عمیق پوست را دارد تا هر گونه آلودگی را از سطح آن پاک کند. تونر اولین بار به منظور پاکسازی و تمیز کردن صورت مورد استفاده قرار گرفت و اکنون نیز با پاکسازی عمیق منافذ پوست به کاهش جوش های صورت کمک می کند. همچنین یک تونر خوب با کنترل روغن پوست احتمال بروز آکنه را کاهش می دهد.

خاصیت جذب و نگهداری رطوبت

یک تونر مناسب باید مواد مرطوب کننده مناسب و استانداردی داشته باشد تا رطوبت پوست حفظ شود. با کاهش رطوبت پوست برای جلوگیری از خشکی اقدام به ترشح بیشتر چربی بیشتر می کند که احتمال بروز جوش و آکنه را بیشتر خواهد کرد. تونر با حفظ رطوبت پوست از این اتفاق جلوگیری کرده و موجب افزایش لطافت و شادابی پوست می شود.

حاوی آلفا هیدروکسی (اسید گلیکول)

آلفا هیدروکسی یک ماده موثر در کاهش جوش و آکنه و حذف سلول های مرده از پوست است که در محصولات ضد جوش مثل تونر مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین تونر ضد جوش باید این ماده را در ترکیبات خود داشته باشد تا از مسدود شدن منافذ باز پوست جلوگیری کرده و جوش های پوست را برطرف کند.

حاوی اسید بتا هیدروکسی

تونر ضد جوش برای اینکه تاثیرگذاری کافی داشته باشد اسید، دارای بتا هیدروکسی است تا با لایه برداری پوست به حذف سلول های مرده و آسیب دیده کمک کند. این ماده به پاکسازی عمقی پوست و روشن سازی پوست کمک می کند و تا حد زیادی منافذ پوست را از سلول های مرده، چربی و باکتری ها پاک می کند که می توان به صورت تونر ضد جوش و روشن کننده نیز بکار برده شود. همچنین تونرهای حاوی بتا هیدروکسی اسید در پوست های حساس و آسیب پذیر تاثیرگذاری بهتری دارند.

ضد حساسیت

تونر به منظور استفاده روزانه و یک روتین مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل نباید در پوست حساسیت ایجاد کند. بهترین تونر ضد جوش حاوی ترکیبات ملایم و ضد حساسیت است تا جوش و آکنه را در انواع پوست بهبود بخشیده و به کاهش التهاب پوستی کمک کند.

ملایم بودن

تونر ضد جوش اگرچه بیشتر برای پوست چرب مورد استفاده قرار می گیرد، اما نباید با لایه برداری شدید و پاک کنندگی در سطح بالا به پوست آسیب وارد کند. یک تونر ضد جوش باکیفیت از ترکیبات ملایم بهره می برد که با حفظ رطوبت و باکتری های مفید پوست از آسیب به آن جلوگیری می کند. استفاده از تونر ملایم برای پوست معمولی و خشک از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

تجربه دیگر مصرف کنندگان

توصیه متخصص پوست یا تجربه دیگر مصرف کنندگان از استفاده تونر یکی از ویژگی هایی است که برای خرید بهترین تونر ضد جوش بسیار مهم است. در صورتی که مصرف کنندگان از مصرف یک تونر ضد جوش با برند خاص رضایت داشته باشند، می توان مشخص نمود که این تونر حداقل تاثیرات مثبت را داشته و توانسته طیف وسیعی از مصرف کنندگان را راضی کند. بنابراین همواره توصیه می شود تونر ضد جوش را از برندهای معتبر و مورد تایید متخصصین پوست و سایر مصرف کنندگان تهیه کنید.

معرفی بهترین تونر ضد جوش خارجی

معمولا برندهای معتبر خارجی تونرهای ساخته شده از مواد باکیفیت و متناسب با انواع پوست ها را تولید می کنند تا در سطح جهان محبوبیت داشته باشند. اگر می خواهید بهترین تونر ضد جوش خارجی را داشته باشید می بایست برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند را مورد هدف قرار دهید. در ادامه چند مورد از بهترین تونرهای ضد جوش خارجی را معرفی می کنیم.

تونر ضد جوش سر سیاه و چربی پوست نوتروژینا 200 میلی لیتر

تونر ضد جوش سر سیاه و چربی پوست نوتروژینا 200 میلی لیتر

تونر ضد جوش سر سیاه و چربی پوست نوتروژینا یکی از آن محصولاتی است که اختصاصا برای افرادی که پوست چرب و جوش دار دارند، طراحی شده است. در صورتی که پوست چرب دارید و به مراقبت از پوست خود اهمیت می دهید در تهیه این تونر تردید نداشته باشید. این تونر یک ترکیب بسیار قوی دارد که قادر است جوش های سر سیاه و سایر جوش ها را به مرور زمان از بین برده و چربی پوست را کنترل کند. همچنین این تور قدرت پاکسازی بالایی داشته و منافذ باز پوست را کاملا از آلودگی ها پاک می کند. از این رو بسیاری از متخصصان آن را به عنوان بهترین تونر ضد جوش خارجی می شناسند.

ویژگی های تونر ضد جوش سر سیاه و چربی پوست نوتروژینا:

· کنترل روغن تولید شده توسط پوست
· حاوی اسید سالیسیلیک و لایه برداری ملایم پوست
· کوچک کننده منافذ باز پوست
· موثر در درمان جوش های سر سفید و سیاه
· از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی های پوست
· ضد حساسیت
· مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست چرب

تونر زغالی ضد جوش و کنترل چربی فارماسی حجم 225 میلی لیتر

تونر زغالی ضد جوش و کنترل چربی فارماسی حجم 225 میلی لیتر

محصول دیگری که به اعتقاد بسیاری از متخصصان بهترین تونر ضد جوش خارجی به حساب می آید، تونر زغالی فارماسی است. این تونر با جمع کردن منافذ پوست و پاکسازی بقایای مواد آرایشی و آلودگی ها از پوست به رفع کامل جوش ها کمک می کند. علاوه بر این تونر زغالی ضد جوش و کنترل چربی فارماسی خاصیت لایه برداری ملایم و رفع لکه های پوستی را نیز دارد و به شما کمک می کند تا پوستی شفاف و درخشنده داشته باشید. همانطور که از اسم محصول پیداست این تونر با حفظ رطوبت، چربی پوست را کنترل کرده و احتمال ایجاد جوش ها را به حداقل می رساند.

ویژگی های زغالی ضد جوش و کنترل چربی فارماسی:

· پاکسازی عمیق پوست
· رفع جوش و بقایای آن
· دارای زغال فعال
· حفظ رطوبت و کنترل چربی پوست
· تنظیم PH پوست
· نرمی و طراوت پوست

تونر پاک کننده ضد جوش و منافذ نوتروژینا سری visibly clear

تونر پاک کننده ضد جوش و منافذ نوتروژینا سری visibly clear

تونر ضد جوش نوتروژینا سری visibly clear یکی از آن محصولات مراقبتی است که حتما توصیه می شود در روتین مراقبت پوستی خود از آن استفاده کنید. این تونر علاوه بر پاکسازی پوست و درمان جوش ها، منافذ باز پوست را نیز جمع کرده و از ایجاد مجدد جوش ها جلوگیری می کند. این تونر با تمرکز بر کاهش التهاب پوستی و از بین بردن آلودگی های پوست از بروز مجدد جوش ها نیز جلوگیری می کند. همچنین این محصول به بهبود گردش خون و اکسیژن پوست و در نتیجه شادابی و جوانی آن نیز کمک می کند.
تونر ضد جوش و پاک کننده نوتروژینا برای انواع پوست ها کاملا مناسب است و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند. همچنین با حفظ رطوبت پوست موجب کنترل چربی و جلوگیری از آسیب های پوستی می شود.

ویژگی های تونر پاک کننده ضد جوش و منافذ نوتروژینا سری visibly clear:

· رطوبت رسانی به پوست
· درمان جوش های سر سفید و زیر پوستی
· کوچک کردن منافذ باز پوست
· فاقد چربی
· غیر کومدون زا
· مناسب برای انواع پوست

انواع تونر ضد جوش

بهترین تونر ضد جوش خارجی برای هر نوع پوست به طور ویژه طراحی شده و هر فرد بهتر است از مناسب ترین تونر برای خود استفاده کند. انواع تونر ضد جوش شامل:

تونرهای ضد آکنه چند کاره

تونر ضد آکنه چند کاره علاوه بر اینکه برای پاکسازی پوست و تامین رطوبت آن مورد استفاده قرار می گیرد، حاوی مواد ضد جوش نیز هست. این تونرها برای افرادی که بیشتر جوش می زنند و می خواهند در کنار مراقبت از پوست، این جوش ها را نیز از بین ببرند مناسب است.

تونرهای ضد جوش پوست چرب

بهترین تونر ضد جوش پوست چرب باید بدون الکل و چربی باشد و با حفظ رطوبت پوست سطح ترشح چربی را کنترل کند. معمولا تونرهای مخصوص پوست چرب حاوی ترکیبات قوی تری هستند تا منافذ پوست و لایه های عمیق تر را نیز پاکسازی کنند و جوش ها را به طور کامل از بین ببرند.

تونرهای ضد جوش پوست خشک

تونرهای مخصوص پوست خشک بیشتر حاوی مواد مرطوب کننده هستند و مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن می شوند. از آنجایی که پوست خشک آسیب پذیری بیشتری دارد، این تونرها حاوی مواد ملایم هستند تا از آسیب به پوست جلوگیری کنند.

تونرهای ضد جوش پوست معمولی

پوست معمولی بیشتر به مراقبت های روتین و حفظ رطوبت احتیاج دارد و تونرهای ضد جوش پوست معمولی نیز همین هدف را دنبال می کنند. اغلب تونرهای ضد جوش برای پوست معمولی نیز قابل استفاده خواهند بود تا جوش های صورت را محو کرده و ظاهری با طراوت به آن ببخشند.
تونر ضد جوش نوتروژینا و تونر زغالی فارماسی از بهترین محصولات خارجی هستند که در کنار از بین بردن جوش ها، ظاهری شفاف و لطیف به پوست می بخشند. برای تهیه بهترین تونر ضد جوش بهتر است با کارشناسان ارس خرید در این زمینه مشورت نمایید.