بهداشتی و مراقبتی

بهترین کرم آبرسان خارجی [10 کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی]

بهترین کرم آبرسان خارجی

اگر از کرم آبرسان استفاده نمی‌کنید، توقع شادابی و طراوت از پوستتان نداشته باشید! بیشتر مردم تصور می‌کنند که کار آبرسان، فقط تامین رطوبت پوست است؛ در حالی که آبرسان با پیری پوست، آکنه و حتی اشعه‌های مضر خورشید مبارزه می‌کند. با این شرایط، خرید بهترین کرم آبرسان به یک ضرورت تبدیل می‌شود. البته هر نوع آبرسانی برای پوست شما مناسب نیست. مثلا برای پوست چرب، باید از کرم آبرسانی استفاده کنید که چربی کمی داشته باشد. برای انتخاب کرم آبرسان خوب می‌توانید از پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اما پیش از مراجعه به پزشک، پیشنهاد می‌کنیم حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا ویژگی‌های یک کرم آبرسان خوب را بشناسید.

ویژگی‌هایی که یک کرم آبرسان مناسب باید داشته باشد

فرقی نمی‌کند که به دنبال یک کرم آبرسان چرب یا معمولی باشید؛ برای خرید یک کرم آبرسان عالی باید به ویژگی‌های زیر دقت کنید. مثلا یکی از ویژگی‌های مشترک این محصولات، عدم استفاده از مواد حساسیت‌زا است. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کرم آبرسان خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از مواد با کیفیت

امروزه بسیاری از آبرسان‌ها، ادعای بهترین بودن دارند. برای تشخیص صحت این ادعا، کافی است به مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها نگاهی بیندازید. گلیسیرین و هیالورونیک اسید به عنوان مرطوب‌کننده، وازلین و روغن معدنی به عنوان چرب‌کننده، اسید لینولئیک و ایزوپروپیل پالمیتات به عنوان نرم‌کننده و آنتی اکسیدان‌هایی مانند توکوفرول در بیشتر کرم‌های آبرسان دیده می‌شود. بهتر است از آبرسان‌های حاوی فتالات به طور مداوم استفاده نشود.

برند معتبر

کافی است سری به بازار محصولات آرایشی بزنید تا تنوع بسیار زیاد کرم‌های آبرسان را ببینید. در چنین حالتی، تشخیص کالای اصل و تقلبی بسیار سخت است. برای مراقبت از پوست، پیشنهاد می‌کنیم حتما از برندهای معتبر مثل نیوا، نوتروژینا، سیمپل، آرکو، هیمالیا و فارماسی استفاده کنید.

سبک بودن

با مصرف برخی از کرم‌های آبرسان، احساس می‌کنید که لایه ضخیمی روی پوست شما نشسته که جلوی منافذ پوست را می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های کرم آبرسان قوی، داشتن بافت سبک است؛ به این معنی که جلوی منافذ و تنفس پوست را نگیرد و در عین حال، پوشش بالایی داشته باشد.

عدم ایجاد حساسیت

برخی از کرم‌های آبرسان، حاوی مواد حساسیت‌زا هستند و در اکثر موارد، افراد دچار آکنه و درماتیت تماسی می‌شوند. مواد عطری، ایمیدازول اوره، هیدروکسی متیل نیترومتان، پارا آمینو بنزوئیک اسید و لانولین از جمله مواد حساسیت‌زا در محصولات بهداشتی هستند. یک کرم آبرسان خوب، فاقد مواد حساسیت‌زا است یا مقدار کمی از آن‌ها را شامل می‌شود.

رطوبت‌رسانی بالا

بهترین کرم آبرسان، رطوبت‌رسانی بسیار بالایی دارند. هیدراته بودن پوست، روند پیری را کندتر می‌کند و احتمال بروز برخی از بیماری‌های پوستی مانند خشکی و آکنه را کاهش می‌دهد. همچنین رطوبت بالای پوست، کلاژن‌سازی سلول‌ها را تحریک کرده و پوست را جوان‌تر می‌کند.

حاوی مواد مغذی

سلول‌های پوست مانند دیگر سلول‌های بدن، برای فعالیت صحیح به مواد مغذی نیاز دارند. با توجه به این که بیشتر کلاژن بدن در پوست ذخیره شده و سبب انعطاف پذیری پوست می‌شود، نیاز سلول‌ها به مواد مغذی به مراتب بیشتر هم می‌شود. یک کرم آبرسان قوی باید حاوی مواد مغذی مثل ویتامین باشد تا فعالیت سلول‌های پوست به درستی پیش بروید.

توصیه متخصصین پوست

برای خرید بهترین کرم آبرسان خارجی، بهتر است از نظرات متخصصین پوست هم بهره بگیرید. به طور مثال، بسیاری از پزشکان معتقدند که مناسب‌ترین آبرسان‌ها برای پوست خشک باید فاقد مواد عطری باشند و خاصیت آبرسانی بسیار زیادی داشته باشند. محصولاتی که مواد افزودنی زیادی دارند، سبب حساسیت پوست خواهند شد.

تجربه دیگر مصرف‌کنندگان

پیش از خرید کرم آبرسان بهتر است که نظرات دیگران را بخوانید. البته منظور این نیست که طبق آن تصمیم بگیرید و خرید کنید، بلکه به عنوان راهنما به نظرات دیگران نگاهی بیندازید.

معرفی بهترین کرم آبرسان خارجی

حالا که با ویژگی‌های بهترین کرم آبرسان آشنا شدید، حتما به دنبال محصولی هستید که تمام این خصوصیات را داشته باشد. در ادامه مقاله به معرفی چند کرم آبرسان خوب می‌پردازیم. البته انتخاب آن‌ها بر عهده خود شماست؛ می توانید از بین آبرسان های خوب خارجی که در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند مثل کرم آبرسان ترکیه ای و یا کرم آبرسان فرانسوی استفاده کنید. در ابتدا باید پوست خود را به خوبی بشناسید و سپس کرم آبرسان مناسب آن را انتخاب کنید.

کرم مرطوب ‌کننده کاسه‌ ای نیوا سری سافت 300 میلی لیتر

کرم مرطوب ‌کننده کاسه‌ ای نیوا سری سافت 300 میلی لیتراولین مورد از لیست بهترین کرم آبرسان، مرطوب‌کننده کاسه‌ای سری سافت از برند نیوا است که برای تمامی پوست‌ها مناسب می‌باشد. به دلیل جذب سریع، از این محصول می‌توان به عنوان پایه آرایش استفاده کرد. با اینکه مرطوب‌کننده کاسه‌ای نیوا با انواع پوست سازگار است، اما چربی بسیار کمی دارد. استفاده از روغن جوجوبا در این آبرسان، سبب محافظت از پوست در برابر خشکی و زبری می‌شود. برای استفاده از این محصول ابتدا پوست خود را بشویید، سپس با حرکت دایره‌ای کرم مرطوب‌کننده را در تمام صورت پخش کنید.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E و B
· قدرت جذب فوق‌العاده بالا
· جلوگیری از ایجاد جوش و لک روی صورت
· فاقد مواد حساسیت‌زا مانند پارابن
· محافظت از سلول‌های پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
· دارای بافت بسیار سبک و فاقد مواد نگه دارنده

کرم مرطوب ‌کننده نیوا کاسه ‌ای فلزی 150 میلی لیتر

کرم مرطوب ‌کننده نیوا کاسه ‌ای فلزی 150 میلی لیتریکی دیگر از محصولات پرطرفدار نیوا، مرطوب‌کننده کاسه‌ای فلزی بوده که حاوی ویتامین B5 است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، نرمی و سبک بودن آن است که نیوا را به یکی از بهترین آبرسان‌های خارجی تبدیل می‌کند. این محصول با اینکه غلظت بالایی دارد، اما سریعا جذب می‌شود و موجب طراوت و شادابی پوست خواهد شد.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مخصوص پوست دست، صورت و بدن
· سازگار با انواع پوست
· جلوگیری از خشکی پوست
· حاوی روغن معدنی و آب فراوان
· تولید کشور آلمان
· محافظت از پوست تحریک شده

کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب نوتروژینا هیدرو بوست 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب نوتروژینا هیدرو بوست 50 میلی لیتر

اگر به دنبال کرم مرطوب‌کننده‌ای هستید که شما را از شر اشعه‌های مضر خورشید نجات دهد، کرم مرطوب‌کننده و ضد آفتاب نوتروژینا هیدرو بوست بهترین انتخاب پیش روی شماست. این محصول حاوی فرمولاسیون پیشرفته بوده که هیالورونیک اسید و ویتامین C را شامل می‌شود. بافت سبک این محصول بدون چربی اضافی، سبب محبوبیت آن شده است. کرم مرطوب‌کننده و ضد آفتاب نوتروژینا هیدرو بوست بدون الکل بوده که احتمال حساسیت‌های پوستی را کاهش می‌دهد.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای SPF 25 و محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB
· مناسب برای انواع پوست
· آبرسان و مرطوب‌کننده بسیار قدرتمند
· جلوگیری از خشکی و کدر شدن پوست صورت
· قبل استفاده برای پیش‌ساز و پایه آرایش
· حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین C

کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل لایت 125 میلی لیتر

کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل لایت 125 میلی لیترآیا پوست شما حساس است و نسبت به اکثر آبرسان‌ها، حساسیت نشان می‌دهد؟ اگر جوابتان مثبت است، کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل لایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با داشتن گلیسیرین، ویتامین B5 و E و روغن دانه گل گاوزبان به یک آبرسان قوی تبدیل شده که موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. این محصول بر پایه آب است و هیچ گونه سنگینی بر پوست ایجاد نمی‌کند. برند خوشنام سیمپل از انگلستان، مواد حساسیت‌زا مانند عطر و رنگ مصنوعی، پارابن، الکل، فتالات و… را در محصولات خود استفاده نمی‌کند و به همین دلیل کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد دارای پوست حساس تبدیل شده است.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· جذب بسیار سریع و راحت
· مرطوب‌کننده قوی و عمقی پوست
· حاوی گلیسیرین جهت حفظ رطوبت پوست
· فاقد تست حیوانی برای افراد دوست‌دار محیط زیست
· استفاده از پلاستیک قابل بازیافت در بسته‌بندی محصول
· کاهش التهاب پوست به دلیل استفاده از ویتامین B5 و E و روغن دانه گل گاوزبان

کرم مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن زیتون 250 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن زیتون 250 میلی لیتر

خشک شدن پوست تقصیر شما نیست، اما خشک ماندن پوست تقصیر شماست! راهکارهای زیادی پیش روی شماست که یکی از آن‌ها کرم مرطوب‌کننده آرکو نم حاوی روغن زیتون است. این محصول با دارا بودن روغن زیتون، نرم‌کنندگی بسیار خوبی ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این کرم، دارا بودن ویتامین E و فیلتر UV است که شما را از اثرات نامطلوب اشعه‌های خورشید حفظ می‌کند.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· عدم وجود پارابن و مواد مضر برای پوست
· دارای فرمولاسیون بسیار پیشرفته و مواد مغذی برای پوست
· افزایش انعطاف پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک
· تسکین‌دهنده پوست و جلوگیری از خشکی صورت

کرم مغذی هیمالیا مدل هربالز 150 میلی لیتر

کرم مغذی هیمالیا مدل هربالز 150 میلی لیتر

وجود آلوئه‌ورا در کرم مغذی هیمالیا مدل هربالز، این محصول را به یکی از بهترین آبرسان‌های خارجی تبدیل کرده است. کرم هیمالیا برای انواع پوست مناسب بوده و چربی زیادی روی پوست ایجاد نمی‌کند. اگر به دنبال محصولات گیاهی و خارجی هستید، از کرم مغذی هیمالیا به راحتی نگذرید. آلوئه‌ورا علاوه بر آبرسانی، سبب تقویت پوست صورت هم می‌شود.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· ساخت کشور هند
· حفظ خاصیت مرطوب‌کنندگی در طولانی مدت
· حاوی ترکیبات موثر 100% گیاهی
· بسیار سبک و تقویت کننده سلول‌های پوستی

کرم مرطوب کننده و آبرسان عمیق نوتروژینا 200 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان عمیق نوتروژینا 200 میلی لیترنوتروژینا برای پوست‌های بسیار خشک نیز راه حل مناسبی ارائه کرده است. کرم مرطوب کننده و آبرسان عمیق نوتروژینا برای پوست‌های خشک که مستعد چین و چروک هستند، انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. این محصول با دارا بودن ویتامین E و فرمولاسیون ویژه نروژی، از پیری زودرس و چین و چروک جلوگیری کرده و تا بیست و چهار ساعت، به طور عمیق آبرسانی می‌کند. همه این موارد در کنار هم باعث شده تا این محصول در لیست بهترین کرم آبرسان قرار بگیرد.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· قابل استفاده بر روی پوست صورت و بدن
· تغذیه و مراقبت عمیق پوست
· دارای خاصیت آنتی اکسیدانی به دلیل وجود ویتامین E
· آبرسانی طولانی مدت تا 24 ساعت

کرم دست مورینگا و شی باتر فارماسی 30 میلی لیتر

کرم دست مورینگا و شی باتر فارماسی 30 میلی لیترمحصولات طبیعی همیشه طرفداران خاص خود را دارند؛ کرم دست مورینگا و شی باتر فارماسی نیز با بکارگیری عصاره‌های گیاهی و میوه‌ها توانسته جایگاه خوبی در میان بهترین کرم‌های آبرسان خارجی کسب کند. بافت سبک این کرم، سرعت جذب کرم را افزایش داده و سبب نرمی و لطافت پوست خواهد شد. این محصول به دلیل داشتن روغن مورینگا، سبب جوانسازی، ترمیم، بازسازی و تغذیه پوست می‌شود.

ویژگی‌های کرم دست مورینگا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست خشک
· افزایش دهنده حالت ارتجاعی و الاستیسیته پوست
· قابلیت جذب بسیار سریع

کرم مرطوب کننده تیوپی آرکو حاوی روغن زیتون 60 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده تیوپی آرکو حاوی روغن زیتون 60 میلی لیتریکی از محصولات باکیفیت ترکیه‌ای، کرم مرطوب‌کننده تیوپی آرکو حاوی روغن زیتون است. اگر پوست بسیار خشکی دارید که مستعد التهاب است، این محصول مناسب شما خواهد بود. فرمولاسیون منحصر بفرد این کرم آبرسان حاوی روغن زیتون و ویتامین E است که پوست را در برابر عوامل آلرژیک، محافظت می‌کند. البته نگران چربی اضافه روغن زیتون نباشید، این محصول هیچ چربی اضافه‌ای را بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های کرم آرکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· عدم وجود پارابن و محصولات حساسیت‌زا
· از بین برنده خشکی و زبری پوست
· محافظت در برابر اشعه مضر خورشید و دارای فیلتر UV
· افزایش انعطاف‌پذیری و جلوگیری از چین و چروک

کرم مرطوب کننده کاسه ای نوتروژینا سفید 200 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده کاسه ای نوتروژینا سفید 200 میلی لیترنوتروژینا باز هم در میان کرم‌های آبرسان خارجی درخشیده است. مرطوب‌کننده کاسه‌ای نوتروژینا از کشور فرانسه، گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که از خشکی پوست رنج می‌برند. این محصول به دلیل داشتن ویتامین E، نقش آنتی‌اکسیدانی ایفا کرده و سبب از بین بردن التهاب پوست می‌شود.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· افزایش مقاومت لایه دفاعی پوست
· نرم کننده و شاداب‌کننده پوست صورت
· قابل استفاده برای پوست صورت، دست و بدن
· تسکین‌دهنده و التیام التهاب صورت
· مناسب پوست‌های خشک و معمولی

مواد تشکیل دهنده آبرسان

یکی از نکات مهم برای خرید بهترین کرم آبرسان، توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن است. آبرسان‌ها از مواد مختلفی تشکیل شده که هر یک نقش به‌خصوص خود را ایفا می‌کنند. مثلا گلیسیرین معمولا به عنوان مرطوب‌کننده در کرم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده آبرسان‌ها به صورت زیر است:

هیالورونیک اسید: از جمله هیدروکربن‌های طبیعی می‌توان به هیالورونیک اسید اشاره کرد. این ماده به طور طبیعی نیز در بدن تولید شده و سبب جوانسازی پوست می‌شود.

آلفا هیدروکسی اسید: این ترکیبات از موادی مانند مرکبات، نیشکر و سیب مشتق شده و نقش لایه‌بردار و ضد چروک را در محصولات آرایشی ایفا می‌کند.

وازلین: نام دیگر پارافین، ژل نفتی است که در مرطوب نگه داشتن پوست بسیار موثر است.

روغن معدنی: این مواد معدنی در لوسیون‌ها، کرم‌های مرطوب کننده و پمادها کاربرد زیادی دارد. اما در لیست مواد کامدوژنیک قرار دارد؛ به این معنی که در دراز مدت باعث بروز آکنه می‌شود.

اسید اولئیک: این ماده از روغن‌های گیاهی مشتق شده که خواص ضد التهابی، ضد پیری و ترمیم زخم پوستی را دارد.

البته مواد دیگری هم در ترکیبات آبرسان‌ها قرار دارند مانند ژل آبرسان آلوورا که مواد مغذی این گیاه عالی را در بر دارد اما برخی دیگر از آن‌ها نیز باعث بروز حساسیت می‌شوند یا برای همه پوست‌ها مناسب نیستند. به هر حال، مزایای آبرسان‌ها بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید. اگر بتوانید بهترین آبرسان خارجی را تهیه کنید، خیالتان از بابت خشکی و شادابی پوستتان راحت می‌شود. ارس خرید نیز در کنار شماست تا هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برساند. در انتها پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به آگاهی بیشتر به مقاله ما عنوان بهترین سرم آبرسان پوست خشک مراجعه کنید.