بهداشتی و مراقبتی

بهترین سرم آبرسان پوست خشک خارجی [پر فروش ترین های 2023]

بهترین سرم آبرسان پوست خشک خارجی

سرم های آبرسان به دلیل توانایی بالا در تأمین نیاز و رطوبت سلول‌های پوست، از اهمیت زیادی برخوردارند. بهترین سرم آبرسان پوست خشک به گونه‌ای طراحی شده‌ که غلظت بالایی از رطوبت را به پوست می‌رساند و صورت را زیبا و جوان‌تر می‌کند. هیالورونیک اسید، گلیسیرین و آلوئه ورا از مواد اصلی تشکیل دهنده سرم‌های آبرسان هستند که لکه و چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد. اما با وجود گزینه‌های بسیار زیاد در بازار، یافتن بهترین آبرسان به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود. در ادامه به ویژگی یک آبرسان خوب برای پوست خشک اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌هایی که یک سرم آبرسان پوست مناسب باید داشته باشد

فرقی نمی‌کند که به دنبال کاهش چین و چروک‌های پوست خود باشید یا بخواهید صورتتان را درخشان‌تر کنید، استفاده از بهترین سرم آبرسان برای پوست خشک باید به یک روتین مراقبت از پوست تبدیل شود. پوست شما مانند همه سلول‌های بدن باید به طور مداوم با مواد مغذی و ویتامین‌ها تغذیه شود تا به فعالیت صحیح خود ادامه دهد. سرم آبرسان وظیفه این تغذیه را بر عهده دارد که در ادامه به مهم‌ترین خصوصیات آن‌ها اشاره می‌کنیم.

حاوی مقدار کمی روغن

یکی از نقش‌های روغن در سرم آبرسان پوست خشک، نرمی پوست است؛ اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود. روغن‌ها به اعماق پوست شما نفوذ کرده و از ورود مواد سمی به آن جلوگیری می‌کنند. از آنجایی که پوست شما خشک است، وجود مقدار کمی از روغن در سرم آبرسان لازم است.

تولید شده توسط مارک معتبر

از آنجایی که سرم آبرسان نقش مهمی در سلامت پوست شما دارد، حتماً از برندهای معروف استفاده کنید. مارک‌های متفرقه حاوی مواد حساسیت زا بوده که در دراز مدت سبب بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پیری پوست می‌شوند.

کمک به خاصیت ارتجاعی پوست

خاصیت ارتجاعی پوست به تولید کلاژن مربوط می‌شود. اگر پوست خشک باشد، فرآیند کلاژن سازی با مشکل رو به رو می‌شود. استفاده از بهترین سرم آبرسان پوست خشک سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود که پوست شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

عدم ایجاد حساسیت

از آنجایی که پوست خشک نسبت به سایر پوست‌ها حساس‌تر است، واکنش بیشتری به مواد حساسیت زا مثل پارابن و مواد عطری نشان می‌دهد. اگر پوست شما خیلی حساس است، حتماً به ترکیبات تشکیل دهنده توجه کنید. در غیر اینصورت، همیشه درگیر خارش و قرمزی هستید.

حفظ رطوبت مناسب

پوست خشک، رطوبت بسیار کمی دارد که به مرور زمان ترک پوستی ایجاد می‌کند. اینجاست که سرم آبرسان به کمک شما می‌آید. برخی از مواد موجود در آبرسان مانند هیالورونیک تا 1000 برابر وزن خود آب و رطوبت نگه داشته و به پوست وارد می‌کنند.

حاوی مواد مغذی

سلول‌های پوست برای حفظ شادابی و طراوت به مواد مغذی و ویتامین نیاز دارند. به علاوه، تغذیه مناسب باعث می‌شود تا پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید مقاومت بیشتری داشته باشد. از مهم‌ترین مواد مورد نیاز سلول‌های پوست می‌توان به ویتامین A، E، C و زینک اشاره کرد.

پیشنهاد پزشکان

متخصص پوست شناخت بیشتری از پوست و نیازهای آن دارد. بهتر است پیش از مراجعه به سایت‌های مختلف، از نظرات پزشک متخصص استفاده کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

تجربه دیگران

استفاده از نظرات دیگران پیش از خرید هر محصول، به ما در انتخاب بهتر آبرسان پوست خشک کمک می‌کنند. ‌آن‌ها محصول را به طور کامل استفاده کرده‌اند و به طور کامل به نقاط ضعف و قوت احاطه دارند.

معرفی بهترین سرم آبرسان پوست خشک

انتخاب بهترین سرم آبرسان پوست خشک به نوع و نیازهای پوست شما بستگی دارد. ممکن است آبرسانی که شما خریداری کرده‌اید و کاملاً راضی هستید، برای افراد دیگر مناسب نباشد. فرمولاسیون، مواد به کار رفته، نوع پوست، مواد حساسیت زا، میزان جذب رطوبت و… در انتخاب سرم مناسب مؤثر هستند.

سرم آبرسان آلوئه ورا لورال برای پوست خشک و حساس 70 میلی لیتر

با استفاده از سرم آبرسان آلوئه ورا لورال، پس از یکبار مصرف طراوت و نرمی پوست را احساس می‌کنید. این محصول به دلیل داشتن آلوئه ورا و هیالورونیک اسید، بر روی چین و چروک و علائم هایپرپیگمانتاسیون تأثیر بسیار خوبی دارد. آبرسان لورال حاوی ویتامین‌های C و E برای روشن کردن پوست و ترکیبی قوی از آلوئه ورا است که تسکین دهنده و التیام بخش می‌باشد.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· آبرسانی عمیق پوست تا 72 ساعت
· تنظیم PH پوست و جلوگیری از رشد باکتری‌ها
· مناسب پوست‌های نرمال و خشک
· جذب سریع به دلیل داشتن بافت سبک

سوپر سرم آبرسان ویتامین سی گارنیر 30 میلی لیتر

سوپر سرم آبرسان گارنیر با غلظت بالایی از ویتامین C، تأثیر مثبتی روی چین و چروک، کاهش التهاب و جلوگیری از اثرات منفی اشعات مضر خورشید دارد. فرمولاسیون این محصول وگان بوده و دارای لیمو یوزو ژاپنی است که به طور عمقی سبب آبرسانی می‌شود.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای سالیسیلیک اسید و نیاسینامید 3.5 درصد
· رطوبت رسانی بالا به دلیل داشتن گلیسیرین
· روشن کننده پوست
· دارای بسته بندی قابل بازیافت

سرم آبرسان هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر 30 میلی لیتر

برند گارنیر بازهم در تولید سرم آبرسان پوست خشک خوش درخشیده است. این محصول با دارا بودن هیالورونیک اسید تا چندین برابر وزن خود آب ذخیره کرده و آن را به لایه‌های عمیق پوست وارد می‌کند. آبرسان گارنیر بافت ژله‌ای دارد که غلظت زیادی را بر پوست ایجاد می‌کند، اما پس از شستشو، لطافت و نرمی پوست به وضوح قابل مشاهده است.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای گلیسیرین 3% جهت افزایش خاصیت نرم کنندگی
· سفت کننده پوست
· محصول وگان و عدم تست حیوانی
· ماندگاری و رطوبت رسانی تا 48 ساعت

سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا سری هیدرو بوست 15 میلی لیتر

سرم آبرسان Neutrogena Hydro Boost سطح آبرسانی بسیار بالایی دارد که سبب درخشندگی پوست می‌شود. این محصول فاقد چربی و هم غیر کومدون زا است، بنابراین از مسدود شدن منافذ پوست شما جلوگیری می‌کند. با خرید این محصول، بهترین سرم آبرسان پوست خشک را در اختیار خواهید داشت.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مناسب پوست حساس و خشک
· حاوی هیالورونیک اسید با غلظت بسیار بالا و مواد مغذی
· آبرسانی قدرتمند و 24 ساعته پوست
· فاقد روغن معدنی، پارابن و مواد حساسیت زا

سرم روشن کننده ویتامین C+E+F سیمپل زرد 30 میلی لیتر

همانطور که از اسمش پیداست، سرم روشن کننده سیمپل زرد حاوی ویتامین C، E و F است. شاید تا به حال نام ویتامین اف را نشنیده باشید. این ویتامین سبب کاهش التهاب پوست شده و در ترمیم سلول‌های پوستی تأثیر بسیار زیادی دارد.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای 2 درصد از مشتقات پوستی ویتامین C
· غیر کومدون زا و کاملاً طبیعی و وگان
· غنی شده با 1٪ ویتامین E
· دارای خاصیت جوانسازی و ضد پیری

سرم آبرسان پروبیوتیک نیوول 30 میلی لیتر

سرم آبرسان پروبیوتیک نیوول به دلیل وجود هیالورونیک اسید با غلظت بالا، آهنربای رطوبت است! ویتامین C موجود در این محصول می‌تواند باعث شفافیت و درخشندگی پوست شود. الکل، پارابن و مواد حساسیت زا در این محصول دیده نشده که این امر سرم آبرسان پروبیوتیک نیوول را به بهترین سرم آبرسان پوست خشک خارجی تبدیل کرده است.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· افزایش حالت ارتجاعی پوست صورت
· کاهش زبری و خشکی لایه شاخی پوست
· آبرسانی فوق العاده به اعماق پوست
· دارای روغن آرگان

سرم آبرسان و مرطوب کننده ایوروشه مدل Hydra Vegetal حجم 30 میلی لیتر

آبرسان و مرطوب کننده ایوروشه به صورت روزانه و شبانه قابل استفاده است که در عین غلظت بالا، بافت سبکی دارد و سریعاً جذب پوست می‌شود. پارابن، سیلیکون، مواد عطری و سایر مواد حساسیت زا در این محصول وجود ندارد که انتخاب خوبی برای پوست‌های حساس و خشک است.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای بیش از 30 درصد مواد با منشأ طبیعی
· فاقد روغن‌های معدنی حساسیت‌ زا
· غیر کومدون زا
· جذب و اثرگذاری بسیار سریع

مواد تشکیل سرم آبرسان

از مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده بهترین سرم آبرسان پوست خشک خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید توانایی زیادی در ذخیره رطوبت و آب دارد. این ماده به طور طبیعی نیز در بدن تولید شده و سبب جوانسازی پوست می‌شود.

آلفا هیدروکسی اسید: این ترکیبات از موادی مانند مرکبات، نیشکر و سیب مشتق شده و نقش لایه‌بردار و ضد چروک را در محصولات آرایشی ایفا می‌کند.

وازلین: نام دیگر پارافین، ژل نفتی است که در اکثر سرم های آبرسان پوست خشک وجود دارد.

روغن معدنی: این مواد معدنی در لوسیون‌ها، کرم‌های مرطوب کننده و پمادها کاربرد زیادی دارد. اما در لیست مواد کامدوژنیک قرار دارد؛ به این معنی که در دراز مدت باعث بروز آکنه می‌شود.

اسید اولئیک: روغن‌های گیاهی منشأ اسید اولئیک هستند که خواص ضد التهابی، ضد پیری و ترمیم زخم پوستی را دارد.