متفرقه

بهترین آبرسان پوست خشک [موثرترین آبرسان‌های پوست خشک خارجی]

بهترین آبرسان پوست خشک

پوسته پوسته شدن، خارش و ایجاد لک روی پوست از عوارض عدم رسیدگی به پوست خشک است. بهتر است تا حال پوستتان از این بدتر نشده، به فکر خرید آبرسان خوب برای پوست خشک خود باشید. به گفته متخصصین پوست، یک آبرسان مناسب باید حاوی سه ماده باشد؛ هومکتانت‌ها، نرم‌کننده‌ها و مسدود کننده‌ها. هومکتانت‌ها دسته‌ای از مرطوب کننده‌ها هستند که سبب جذب رطوبت می‌شوند. نرم کننده‌ها سبب لطافت پوست شده و مسدود کننده‌ها از بزرگ شدن بیش از حد منافذ پوست جلوگیری می‌کنند. پیدا کردن محصولی که تمام ویژگی‌ها را باهم داشته باشد، کار سختی است. اما ما به شما کمک می‌کنیم تا در کمترین زمان به بهترین آبرسان پوست خشک برسید. پس با ما همراه باشید.

آبرسان پوست خشک مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید فکر کنید که آبرسان ها فقط رطوبت سطح پوست را تأمین می‌کنند، اما طبق گفته دکتر آنی چیو، متخصص پوست و زیبایی موسسه درم در کالیفرنیا، آبرسان‌ها رطوبت و مواد معدنی را به عمق پوست می‌رسانند و از بیماری‌های مختلفی مانند پیر پوستی و اگزما جلوگیری می‌کنند. پس برای داشتن بهترین پوست، باید بهترین آبرسان پوست خشک را انتخاب کنید. در ادامه با ویژگی‌های این محصول کاربردی بیشتر آشنا می‌شوید.

حاوی مقدار کمی روغن

با توجه به اینکه پوست شما خشک است، برای فعالیت بهتر به روغن و چربی نیاز دارد. این چربی باید از آبرسان ها تأمین شود. طبق تحقیقات انجام شده، روغن بادام، روغن نارگیل و روغن آرگان مناسب‌ترین روغن‌ها برای حفظ چربی پوست هستند. این روغن‌ها حاوی اسیدهای چرب هستند که به آبرسانی و نرم شدن لایه بیرونی پوست کمک می‌کنند.

برند معتبر

کافی است سری به فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی بزنید تا حجم بالای آبرسان پوست خشک، شما را متعجب کند! در چنین مواقعی، بهتر است از برندهای معروفی مانند لور آل، آرکو نم، گارنیر و نوتروژینا استفاده کنید که با پوست شما سازگاری بالایی داشته باشند و رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کنند.

ماندگاری نسبتاً زیاد

رطوبت پوست تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند گرما و سرما از بین می‌رود. به همین دلیل باید از آبرسان پوست خشکی استفاده شود که ماندگاری نسبتاً بالایی داشته باشد تا پوست در طول روز، دچار آسیب‌هایی مانند ترک پوستی نشود.

جذب رطوبت بالا

شاید فکر کنید که رطوبت تنها باعث نرمی پوست می‌شود، اما نقش رطوبت بیشتر از این حرف‌هاست! رطوبت مناسب از پوست محافظت کرده، از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند، مانع رشد باکتری‌ها می‌شود و در خاصیت ارتجاعی و ترمیمی پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. یک آبرسان عالی برای پوست خشک، با جذب رطوبت بالا تعادل پوست را حفظ می‌کند.

دارای مواد معدنی مناسب پوست

مواد معدنی برای مراقبت از پوست لازم هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ویتامین A، C، E و زینک اشاره کرد. به طور مثال روی در حفظ دیواره سلولی و ترمیم سلولی نقش مهمی ایفا می‌کند. بهترین آبرسان پوست خشک باید چنین مواد معدنی را داشته باشد.

توصیه متخصصین

برای خرید آبرسان عالی برای پوست خشک، حتماً نظر متخصص پوست را در نظر بگیرید. آن‌ها نیازهای پوست شما را به خوبی می‌شناسند و بر اساس آن، بهترین آبرسان را به شما معرفی می‌کنند.

تجربه دیگر مصرف‌کنندگان

قبل از خرید هر محصولی، بهتر است نظرات دیگران را مطالعه کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. نظراتی را بررسی کنید که به صورت کامل، نقاط ضعف و قوت محصول را بیان کنند.

معرفی بهترین آبرسان پوست خشک خارجی

اگر به دنبال بهترین کرم و یا سرم آبرسان پوست خشک هستید، باید محصولی را بیابید که تمام ویژگی‌هایی بالا را داشته باشد تا از پوست در برابر آسیب‌های مختلف مانند ترک یا پیری پوست محافظت کند. در کنار همه این موارد، لازم است پوست خود را به خوبی بشناسید تا محصول مناسبی را انتخاب کنید. بسیاری از افرادی که دارای پوست خشک هستند، نسبت به ساده‌ترین عوامل محیطی مانند دما حساسیت دارند که در سایر افراد با پوست معمولی دیده نمی‌شود.

سرم آبرسان آلوئه ورا لورآل برای پوست خشک و حساس 70 میلی لیتر

سرم آبرسان آلوئه ورا لورآل برای پوست خشک و حساس 70 میلی لیترهیالورونیک اسید و آلوئه ورا موجود در سرم آبرسان لورآل آن را به یکی از بهترین محصولات آبرسان برای پوست خشک تبدیل کرده است. این محصول تا 72 ساعت ماندگاری دارد و مواد معدنی را به اعماق پوست می‌رساند. سرم آبرسان لورآل بافت بسیار سبکی دارد و سبب کاهش التهاب، قرمزی و خارش پوست می‌شود.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مناسب پوست خشک و حساس
· متعادل سازی PH پوست
· جذب سریع به دلیل بافت سبک
· ترمیم کننده آسیب‌های پوستی
· ایجاد لایه محافظتی روی پوست و عدم خروج رطوبت

کرم مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن آووکادو 250 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن آووکادو 250 میلی لیترمرطوب کننده آرکو نم یکی از محصولات ترکیه‌ای باکیفیت است که انعطاف و طراوت پوست را افزایش می‌دهد. این محصول برای پوست صورت، دست و بدن مناسب بوده و با دارا بودن روغن آووکادو، سبب نرمی و کاهش التهاب پوست می‌شود. اگر نگران پارابن و مواد حساسیت زا هستید، حتماً مرطوب کننده آرکو نم را انتخاب کنید. این محصول فاقد پارابن بوده و حساسیت پوستی را به حداقل می‌رسانید.

ویژگی‌های مرطوب کننده آرکو نم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· جذب بسیار سریع و بافت سبک
· دارای فرمولاسیون پیشرفته گیاهی
· عدم ایجاد چربی اضافی و سنگینی روی پوست
· مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های حساس
· حاوی ویتامین A و E و مواد مغذی پوست

سرم آبرسان هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر 30 میلی لیتر

سرم آبرسان هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر 30 میلی لیترسرم آبرسان گارنیر ترکیبی از گلیسیرین 3%، اسید هیالورونیک و آلوئه ورا است که یکی از بهترین آبرسان پوست خشک محسوب می‌شود. تنها با یکبار استفاده از این محصول، نرمی و لطافت را احساس می‌کنید. سرم آبرسان هیالورونیک اسید گارنیر بافت ژله‌ای و غلظت زیادی دارد که روی پوست حالت چسبندگی ایجاد می‌کند. به دلیل وجود آلوئه ورا، خواص ضد التهابی زیادی دارد که از خشکی و ترک پوست جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· فاقد تست حیوانی و کاملاً گیاهی
· مناسب انواع پوست
· عدم ایجاد چربی و سنگینی روی پوست
· فاقد عطر، روغن معدنی و پارابن
· آبرسانی به مدت 48 ساعت

کرم مرطوب کننده آرکو مدل کلاسیک 250 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آرکو مدل کلاسیک 250 میلی لیترمرطوب کننده آرکو مدل کلاسیک یک آبرسان خوب برای پوست خشک و حساس است با داشتن گلیسیرین، چربی مورد نیاز پوست شما را تأمین می‌کند. البته گلیسیرین موجود در این محصول هیچ چربی اضافه‌ای بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.‌ برای استفاده از این محصول، ابتدا صورت خود را کامل بشویید و به طور دورانی، کرم را در کل صورت پخش کنید.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· متعادل کردن PH پوست
· دارای 150 میلی لیتر گلیسیرین
· شادابی و طراوت پوست پس از اولین استفاده
· جاذب رطوبت با ماندگاری نسبتاً بالا

سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا سری هیدرو بوست 15 میلی لیتر

سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا سری هیدرو بوست 15 میلی لیترآبرسان هیالورونیک اسید نوتروژینا با دارا بودن دو نوع مولکول میکرو و ماکرو هیالورونیک اسید، به یک آبرسان عالی برای پوست خشک تبدیل شده است.‌ پارابن، روغن معدنی و مواد حساسیت زا در این محصول دیده نشده و انتخابی مناسب برای افراد دارای پوست خشک و حساس محسوب می‌شود. جالب است بدانید که ترکیبات استفاده شده در سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا، جذب آب از هوا را افزایش می‌دهند.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مناسب برای زیرسازی قبل از آرایش
· حاوی ویتامین E، نیاسینامید اسید و اسید هیالورونیک
· قابل استفاده برای پوست‌های خشک، مختلط و نرمال
· سبک و قابل حمل
· دارای ماده‌های فعال جهت رطوبت رسانی عمقی
· محافظت در برابر نور خورشید با فیلتر تیتانیوم اکساید

کرم مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن نارگیل 250 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن نارگیل 250 میلی لیترآرکو بار دیگر در زمینه تولید آبرسان خوب برای پوست خشک خوش درخشیده است. مرطوب کننده آرکو نم حاوی روغن نارگیل دارای فرمولاسیون پیشرفته است و به دلیل وجود روغن نارگیل، چربی و نرمی مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· جوانسازی پوست به دلیل وجود ویتامین E و K
· مناسب پوست‌های حساس، خشک و دارای ترک
· دارای خواص ضد التهابی و آنتی باکتریال
· دارای عطر و رایحه بسیار خوشبو

سرم زغالی گارنیر برای رفع عیوب پوست صورت 30 میلی لیتر

سرم زغالی گارنیر برای رفع عیوب پوست صورت 30 میلی لیترشاید تعجب کنید اما زغال یا همان کربن فعال، خواص شگفت انگیزی برای پوست دارد. آنتی باکتریال، پاک کننده منافذ، جذب کننده چربی اضافه پوست و… از خواص مهم این محصول به شمار می‌آید. با توجه به این ویژگی‌ها، سرم زغالی گارنیر ساخته شده تا نیازهای پوست را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· از بین بردن جوش‌های سر سیاه و سفید
· جذب سریع و سبک بودن سرم
· حاوی نیاسین آمید و کربن فعال
· لایه برداری با اسیدهای AHA و BHA
· افزایش نرمی پوست با سالیسیلیک اسید

کرم مرطوب کننده و آبرسان عمیق نوتروژینا 200 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان عمیق نوتروژینا 200 میلی لیتراگر پوست خیلی خشکی دارید، آبرسان عمیق نوتروژینا انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول برای پوست صورت، دست و بدن مناسب است و آبرسانی عمیق، از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند. حجم این کرم 200 میلی لیتر بوده و به صورت روزانه قابل استفاده می‌شود.

ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک
· ماندگی نسبتاً زیاد تا 24 ساعت
· سرشار از ویتامین E و دارای خواص آنتی اکسیدانی
· افزایش ضخامت لایه دفاعی پوست
· بافت سبک و جذب بسیار سریع

 

ژل کرم آبرسان نوتروژینا سری هیدرو بوست 50 میلی لیتر

ژل کرم آبرسان نوتروژینا سری هیدرو بوست 50 میلی لیتریکی دیگر از محصولات منحصر به فرد نوتروژینا، ژل کرم آبرسان است. این محصول دارای هیالورونیک اسید بوده و برای پوست‌های خشک، نرمال و حتی مختلط هم مناسب است. با توجه به اینکه بافت محصول ژل کرم است، جذب بسیار خوبی داشته و روی صورت بسیار سبک خواهد بود.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· فاقد پارابن، الکل، عطر و مواد حساسیت زا
· نرمی پوست به دلیل وجود هیالورونیک اسید و گلیسیرین
· غیر کومدون زا
· حاوی عصاره زیتون

کرم مرطوب کننده تیوپی آرکو مدل سافت تاچ 60 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده تیوپی آرکو مدل سافت تاچ 60 میلی لیتریکی دیگر از بهترین آبرسان پوست خشک خارجی، مرطوب کننده تیوپی آرکو مدل سافت تاچ است که برای تمام پوست‌های خشک، مختلط و چرب مناسب خواهد بود. این محصول با دارا بودن مواد معدنی و مغذی، تمام نیازهای پوست را برطرف کرده و به طور عمقی سبب آبرسانی می‌شود.

ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· ماندگاری نسبتاً بالا تا 48 ساعت
· جذب سریع و عدم ایجاد چربی اضافی روی پوست
· فاقد پارابن، الکل و مواد حساسیت زا
· حاوی ویتامین E و خواص آنتی اکسیدانی

آبرسان پوست خشک معمولاً حاوی چه موادی است؟

آبرسان‌ها از مواد مختلفی تشکیل شده که هر یک نقش به‌خصوص خود را ایفا می‌کنند. مثلاً گلیسیرین معمولاً به عنوان مرطوب‌کننده در کرم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده آبرسان‌ها به صورت زیر است:

اسکوالن: اسکوالن نوعی روغن اشباع بوده که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. کاهش اسکوالن در خشک شدن پوست مؤثر است. این ماده در اکثر آبرسان های پوست وجود دارد.

هیالورونیک اسید: جالب است بدانید که هیالورونیک اسید تا 1000 برابر وزن خود می‌تواند در خود آب نگه دارد. این ماده برای بهبود چین و چروک و خاصیت ارتجاعی بسیار مؤثر است.

گلیسیرین: گلیسیرین در بهبود آبرسانی و همچنین ترمیم آسیب‌های پوستی بسیار مؤثر است.

روغن نارگیل: این ماده یکی از درمان‌های رایج برای خشکی پوست است که مانعی مهم برای محافظت از پوست و جلوگیری از تبخیر آب می‌باشد.

ویتامین‌ها و مواد معدنی: یکی از مهم‌ترین مواد برای احیا پوست خشک، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ویتامین E و C و زینک اشاره کرد.