بهداشتی و مراقبتی

بهترین کرم ضد جوش خارجی ✔️ [ضد‌ جوش های که واقعا تاثیر دارند]

بهترین کرم ضد جوش خارجی

یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی جوش و آکنه‌هایی است که بروز آنها روی چهره مشکلات زیادی به وجود می‌آورد. جوش‌ها انواع مختلفی دارند و ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل ژنتیک، تغییرات هورمونی، استرس، سن، آلودگی‌ها و نحوه مراقبت از پوست ایجاد شوند. همه باید این نکته را بدانیم که بهترین کرم ضد جوش برای تمام افراد یکسان نیست و انتخاب محصول مناسب به جنس پوست، شرایط آب و هوا و حتی سبک زندگی فرد بستگی دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین های کرم‌ ضد جوش پوست چرب و سایر انواع پوست و محبوب‌ترین برندها را معرفی کنیم.

ویژگی‌هایی که یک کرم ضد جوش مناسب باید داشته باشد

کرم‌های ضد جوش خارجی اغلب به دلیل تاثیرگذاری سریع‌تر و نتایج فراگیرتر برای تمام افراد، از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همانطور که قبلا هم گفتیم تهیه بهترین کرم ضد جوش خارجی به شرایط پوست شما و همچنین نیازهایتان بستگی دارد. اولین ویژگی یک محصول ضد جوش مناسب این است که با پوست شما متناسب باشد؛ یعنی اینکه اگر پوست چرب دارید قطعا بهتر است از یک کرم ضد جوش هماهنگ با پوست چرب استفاده کنید. سایر ویژگی‌های کرم ضد جوش مناسب شامل:

مواد باکیفیت

یک کرم ضد جوش ایده آل از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شود تا علاوه بر از بین بردن جوش‌های پوستی، از بروز دوباره آنها پیشگیری کند. هر چقدر که مواد موثری مثل سالیسیلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید، مواد آنتی باکتریال و … در کرم غلظت بهتری داشته باشند، نتیجه مطلوب‌تری از آن دریافت می‌کنید.

برند معتبر

اگر می‌خواهید بهترین کرم ضد جوش خارجی را تهیه کنید، بهتر است حتما یک برند معتبر را انتخاب نمایید. برندهای معتبر و معروف توانسته‌اند بازخورد مناسبی از اغلب مصرف کنندگان به دست آورند و همواره برای بهبود محصولات خود تلاش می‌کنند.

خاصیت لایه برداری

یک کرم ضد جوش خوب قادر است که لایه سلول‌های مرده پوست را بردارد تا منافذ باز پوست را در معرض هوا قرار داده و از ایجاد جوش‌ها جلوگیری کند. توجه داشته باشید که اگر میزان لایه برداری کرم ضد جوش باید به اندازه‌ای باشد که به پوست شما آسیبی وارد نکرده و حساسیت ایجاد نکند.

حاوی آنتی باکتریال

یکی از مهم‌ترین مواد موثر موجود در بهترین کرم ضد جوش صورت،‌ مواد آنتی باکتریال است. این کرم‌ها باکتری‌های مضر سطح پوست را از بین می‌برند و از نفوذ آنها به منافذ پوست جلوگیری می‌کنند. جوش‌های دردناک و التهابی که مشاهده می‌کنید در اثر نفوذ باکتری‌ها به پوست ایجاد شده‌اند که کرم ضد جوش می‌تواند آنها را از بین ببرد.

ایمنی

یکی دیگر از ویژگی‌های یک کرم ضد جوش عالی این است که کاملا ایمن است و عارضه‌ای را ایجاد نمی‌کند. در صورتی که از کرم‌های ضد جوش نامعتبر استفاده نمایید، نه تنها ممکن است نتیجه مطلوبی دریافت نکنید، بلکه ممکن است وضعیت بدتری هم داشته باشید. بهتر است کرم ضد جوش اصل را از فروشگاهی تهیه نمایید که با ضمانت اصالت محصولات خود را عرضه می‌کند.

بافت سبک

اگر پوست معمولی یا چرب دارید، اما از جوش‌ رنج می‌برید؛ بهتر است کرم ضد جوشی را انتخاب کنید که بافت سبک داشته باشد. کرم‌هایی که یک لایه چربی روی صورت ایجاد می‌کنند و مواد آن دیر جذب پوست می‌شود، نه تنها اثرگذاری زیادی ندارند، بلکه ممکن است استفاده آزار دهنده‌ای برایتان داشته باشند. کرم‌های حاوی اسانس گیاهی بهترین انتخاب هستند.

توصیه شده توسط پزشک

در صورتی که نتیجه مناسبی از محصولات قبلی دریافت نکرده‌اید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. پزشک با در نظر گرفتن نوع جوش‌ها و جنس بهترین کرم ضد جوش فوری را برای شما تجویز می‌کند تا در حداقل زمان ممکن بهترین نتیجه را دریافت کنید.

تجربه دیگر مصرف کنندگان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هنگام خرید کرم ضد جوش باید به آن توجه کنید، این است که تجربه سایر مصرف کنندگان را نیز در نظر بگیرید؛ خصوصا افرادی که پوست مشابه شما دارند می‌توانند توصیه‌های خوبی در مورد بهترین کرم ضد جوش ارائه کنند. علاوه بر این، محصولی که سایر مصرف کنندگان از آن رضایت داشته باشند، احتمالا تاثیرگذاری بهتری خواهد داشت.البته در کنار استفاده از کرم شستشو ضد جوش از ژل شستشو ضد جوش نیز برای نتیجه بهتر استفاده کنید.

معرفی بهترین کرم ضد جوش خارجی

در ادامه با سه کرم ضد جوش باکیفیت که اغلب مصرف کنندگان از آنها رضایت داشته‌اند آشنا می‌شویم.

کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا بدون چربی 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا بدون چربی 50 میلی لیتراین مدل از کرم ضد جوش نوتروژینا یک محصول کاربردی و چند کاره است که می‌تواند نتایج فوری و قابل قبول در پی داشته باشد. این کرم ضد جوش برای پوست معمولی و خشک بسیار مناسب است و حتی می‌تواند چربی پوست مختلط و چرب را کنترل کند. کرم ضد جوش نوتروژینا حاوی ترکیباتی است که خاصیت ضد جوش فوری دارند و می‌توانند از ایجاد مجدد جوش‌ها جلوگیری کنند. این کرم فاقد چربی بوده و برای انواع پوست‌ها کارایی دارد. همچنین عصاره آلوئه ورا و بابونه موجود در کرم به جمع شدن منافذ پوست و برطرف شدن حالت شاخی آن کمک می‌کند.

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده و ضد جوش نوتروژینا:

· قیمت مقرون به صرفه
· جمع کننده منافذ پوست
· دارای خاصیت آنتی باکتریال
· تنظیم کننده چربی پوست
· رفع فوری جوش‌ها و جلوگیری از ایجاد دوباره آنها
· ضد التهاب پوستی

ژل ضد جوش فوری 4 ساعته نوتروژینا

ژل ضد جوش فوری 4 ساعته نوتروژینا

یکی دیگر از محصولات ضد جوش جذاب برند نوتروژینا، ضد جوش فوری است که قادر خواهد بود تا در مدت کوتاهی جوش‌ها را از بین ببرد. این ژل ظاهری تمیز و شاداب برای پوست ایجاد می‌کند و علاوه بر برطرف کردن فوری جوش‌ها، مانع از ایجاد جوش‌ها می‌شود. این محصول به سرعت خشک می‌شود و قادر است در کمتر از 4 ساعت جوش و التهاب آن را از بین ببرد. این ژل حاوی مواد لایه بردار ملایم پوست است و به مرور می‌تواند لک و جای جوش را نیز از بین ببرد. این ژل مورد تایید متخصصان و مصرف کنندگان است و برخی آن را به عنوان بهترین کرم ضد جوش معرفی می‌کنند.

ویژگی‌های ژل ضد جوش فوری نوتروژینا:

· بهترین کرم ضد جوش فوری
· تسکین دهنده و برطرف کننده التهاب
· جمع کننده منافذ پوست
· مناسب برای مصرف روزانه
· ظاهر شاداب پوست
· آنتی باکتریال

ژل شستشوی صورت ضد جوش نوتروژینا Sivilce Karsiti حجم 200 میلی لیتر

ژل شستشوی صورت ضد جوش نوتروژینا Sivilce Karsiti حجم 200 میلی لیتر

اگر می‌خواهید ژل شوینده‌ای که به صورت روتین برای شستشوی صورت استفاده می‌کنید خاصیت ضد جوش و پاک کنندگی صورت را نیز داشته باشد، این محصول برای شما ساخته شده است. ژل شستشوی ضد جوش نورتروژینا مدل Sivilce Karsity با حجم 200 میلی ساخت کشور آمریکا است که تمام آلودگی‌های سطح پوست را از بین می‌برد. همچنین این ژل منافذ پوست را پاکسازی می‌کند و خاصیت ضد جوش نیز دارد. این شوینده چربی سطح پوست را نیز کنترل می‌کند و از ایجاد جوش‌ها جلوگیری می‌کند.
ژل شستشوی صورت نووتروژینا سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و چهره را شفاف و شاداب می‌کند. از آنجایی که این ژل فرمولاسیون ملایم دارد،‌ به مرور و با مصرف روزانه جوش‌ها را درمان کرده و از بروز دوباره آنها پیشگیری می‌کند.

ویژگی‌های ژل شوینده نوتروژینا:

· درمان جوش و آکنه و پیشگیری از بروز مجدد آنها
· جمع کردن منافذ باز پوست
· حاوی سالیسیلیک اسید و لایه برداری پوست
· بدون احساس خشکی و کشیدگی پوست
· ترکیب ملایم و مناسب برای انواع پوست خصوصا پوست چرب

کرم آبرسان پروبیوتیک تیوول کاسه‌ای 50 میلی لیتر

این کرم آبرسان علاوه بر تامین رطوبت پوست و جلوگیری از ایجاد چربی اضافه، حاوی مواد پروبیوتیک است که باعث تعادل میکروب‌های طبیعی سطح پوست می‌شود. این تعادل میکروبی به پوست کمک می‌کند تا از ایجاد آلودگی جلوگیری کند و در نتیجه مانع از ایجاد جوش و آکنه شود. همچنین کرم آبرسان کاسه‌ای تیوول حاوی موادی است که به مراقبت از پوست و حفظ انعطاف و شادابی آن کمک می‌کنند و چهره شما همواره جوان و بدون آکنه می‌ماند.

ویژگی‌های کرم آبرسان پروبیوتیک تیوول کاسه‌ای:

· حاوی 50 میلی لیتر
· ترکیبات باکیفیت و ضد حساسیت
· برطرف کردن انواع جوش‌های صورت
· حفظ تعادل باکتریایی پوست
· حفظ رطوبت و جلوگیری از چربی بیش از حد پوست
· نرمی و شفافیت پوست
· ترمیم بافت پوست

ترکیبات یک ضد جوش خوب

یک کرم ضد جوش عالی باید ترکیبات کافی و استاندارد برای مقابله با آکنه‌ها را داشته باشد تا علاوه بر اینکه به سرعت جوش‌ها را از بین ببرد، به آن آسیب وارد نکند. در ادامه با مهم‌ترین ترکیبات یک ضد جوش خوب آشنا می‌شویم.

اسید سالیسیلیک

یک ضد جوش عالی قطعا اسید سالیسیلیک دارد تا بتواند جوش‌ها را به سرعت رفع کند. این ماده خاصیت لایه برداری ملایم و کاهش چربی‌های اضافه را دارد و باعث می‌شود منافذ باز پوست تخلیه شوند. علاوه بر این اسید سالیسیلیک خاصیت ضد التهابی داشته و از بروز آکنه جلوگیری می‌کند.

بنزوئیل پراکسید

بنزوئیل پر اکسید یک ماده ضد باکتری است که با از بین بردن باکتری‌های مضر پوست از ایجاد جوش‌های التهابی و چرکی جلوگیری می‌کند. با کاهش سطح باکتری پوست،‌ احتمال بروز جوش کاهش می‌یابد و آکنه‌ها تحت کنترل قرار می‌گیرند.

خاصیت آنتی باکتریال

کرم ضد جوش خوب باید ترکیباتی داشته باشد که خواص آنتی باکتریال دارند و میکروب‌های سطح پوست را کنترل می‌کنند؛ باکتری‌های سطح پوست با نفوذ به منافذ آن موجب انسداد منافذ و همچنین ایجاد جوش و آکنه می‌شوند. با کاهش باکتری‌های پوست آلودگی‌های آن کنترل شده و التهاب پوست کاهش می‌یابد.

آداپلن

آداپلن خاصیت ضد التهابی دارد که باعث می‌شود تا جوش‌ها به صورت فوری رفع شده یا از میزان التهاب و درد آنها کاسته شود. این ماده به باز کردن منافذ پوست کمک می‌کند و قادر است جوش‌ها را در هر جای بدن رفع کند. آداپلن به عنوان یک محصول جداگانه نیز ارائه می‌شود و قرار دادن آن در ترکیبات کرم ضد جوش در درمان آکنه بسیار موثر است.

کلیندامایسین

کلیندامایسین یک ماده آنتی بیوتیک است که قرار گرفتن آن در ترکیبات کرم ضد جوش باعث از بین رفتن باکتری‌های سطح پوست می‌شود. این ماده از رشد و تکثیر باکتری‌های سطح پوست جلوگیری می‌کند و باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود. این ماده در برخی کرم‌های ضد جوش وجود دارد و توصیه می‌کنیم برای استفاده از آن با پزشک مشورت کنید.

انواع کرم ضد آکنه تاثیرگذار

بهترین کرم ضد جوش خارجی اگرچه ممکن است یک محصول باکیفیت باشد، اما این امکان وجود دارد که برای شما مناسب نباشد. انواع کرم‌های ضد آکنه تاثیرگذار شامل کرم‌های نسخه‌ای و بدون نسخه هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می‌شویم.

کرم‌های بدون نسخه (OTC)

اغلب بهترین کرم ضد جوش خارجی در این دسته بندی قرار می‌گیرد و همانطور که مشخص است نیازی به تجویز پزشک ندارد. این محصولات به منظور مراقبت از پوست طراحی شده‌اند و از آنجایی که عارضه چندانی ندارند، استفاده از آنها برای هیچ فردی خطرناک نیست. بنابراین بدون نسخه نیز می‌توان انواع کرم‌های ضد جوش را تهیه کرد و از خواص آنها بهره مند شد.

کرم‌های نسخه‌ای

برخی کرم‌های ضد جوش ترکیبات قوی دارند که خاصیت درمانی داشته و می‌تواند جوش‌ها را با شدت‌های بالا از بین ببرد. گاهی این کرم‌ها به صورت ترکیبی استفاده می‌شوند تا تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشند. برای استفاده از این کرم‌ها لازم است حتما با پزشک مشورت داشته باشید.
اگر می‌خواهید از بهترین کرم ضد جوش برای رفع فوری جوش‌های پوست صورت یا بدن استفاده کنید، توصیه می‌کنیم محصولات معرفی شده را حتما مد نظر قرار دهید.