بهداشتی و مراقبتی

انتخاب بهترین ژل ماشین ظرفشویی و طرز استفاده از آن

یکی از بزرگترین هدایای تکنولوژی به بشر ماشین ظرفشویی بوده که خیال همه ما را بابت ظرف‌های کثیف راحت کرده است. شوینده‌های متنوعی برای ماشین ظرفشویی وجود دارد؛ از شوینده‌های مایع و قرصی گرفته تا شوینده‌های ژلی. اما بهترین ژل ماشین ظرفشویی چیست؟

برندهای معتبری در دنیا اقدام به تولید محصولات شوینده برای ماشین ظرفشویی کرده‌اند که انتخاب را برای ما دشوار کرده است. به همین خاطر باید بررسی کرد یک شوینده ایده‌آل چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ اصلاً طرز استفاده ژل ماشین ظرفشویی به چه شکل است؟

اگر در انتخاب ژل ماشین ظرفشویی خود تردید دارید، در جای درستی قرار گرفته‌اید. ما بهترین و به‌روزترین شوینده‌های دنیا را به شما معرفی کرده و فوت و فن استفاده از آنها را به شما یاد می‌دهیم!

انتخاب بهترین ژل ماشین ظرفشویی

بهترین ژل ماشین ظرفشویی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این روزها قرص‌ها و ژل‌های ماشین ظرفشویی جایگزین پودرهایی شده‌اند که در گذشته در این دستگاه‌ها استفاده می‌شد. این شوینده‌ها از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به شوینده‌های قدیمی برخوردار هستند و دلایل این محبوبیت را باید موارد زیر دانست:

سهولت مصرف

ژل ماشین ظرفشویی به راحتی قابل اندازه‌گیری بوده و هر فرد مبتدی این امکان را دارد که به راحتی از این شوینده استفاده کند.

قدرت تمیز کنندگی بالا

انواع ژل ماشین ظرفشویی از قدرت شویندگی بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر می‌توانیم با خیال راحت ظرف کثیف و آلوده را درون دستگاه قرار دهیم و شاهد پاکیزگی حیرت‌انگیز آنها باشیم.

عدم آسیب رساندن به دستگاه

مهم‌ترین مزیت انواع ژل ماشین ظرفشویی را عدم آسیب زدن به دستگاه دانست. درواقع شوینده‌های ژلی برخلاف نوع پودری آنها مانع از تشکیل رسوب و گرفتگی لوله‌های دستگاه می‌شوند.

عدم آسیب به ظروف

مزیت اصلی ژل ماشین ظرفشویی نسبت به قرص‌ها عدم ساییدگی ظروفی است که درون دستگاه قرار می‌گیرد. درواقع شوینده‌های ژلی به گونه‌ای فرموله شده‌اند که بر پایه آب هستند. بنابراین با کمک این شوینده‌ها دیگر خبری از اثر ساییدگی ظروف به خصوص ظروف تزئینی و ارزشمند نیست.

جلا و براقیت خیره کننده

در نهایت با استفاده از بهترین ژل ماشین ظرفشویی، ظروف به سرعت تمیز شده و جلای خیره‌کننده‌ای به خود می‌گیرند. بنابراین استفاده از ژل ماشین ظرفشویی مزایای بسیاری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارد. اما چگونه باید بهترین ژل ظرفشویی را انتخاب کرد؟

چگونه بهترین شوینده ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین شوینده ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

انتخاب از میان بهترین برندهای تولید کننده ژل ماشین ظرفشویی کار چندان ساده‌ای نیست. به همین خاطر ما دو برند از بهترین مارک ژل ماشین ظرفشویی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که در ادامه توضیحاتی در خصوص آنها بیان خواهیم کرد.

ژل ماشین ظرفشویی فینیش

قطعاً نام برند Finish بارها به گوشتان خورده است. این برند متعلق به کشور انگلستان بوده و سال‌هاست که در حوزه تولید مواد شوینده فعالیت دارد و به شهرتی جهانی دست پیدا کرده است. امروزه محصولات فینیش در کشورهای مختلفی از جمله آلمان، لهستان و ترکیه تولید می شود.

ژل ماشین ظرفشویی فینیش با قدرت چربی زدایی باورنکردنی و غلظت بالا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این محصول با برخورداری از رایحه‌ای دلنشین سبب رفع بوی نامطبوع ظروف آلوده می‌شود. از طرفی قدرت لکه زدایی این محصول را باید مهم‌ترین نقطه قوت آن بدانیم.

انواع ژل ماشین ظرفشویی فینیش ارائه شده در ارس خرید :
ژل ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max حجم 1000 میلی لیتر
ژل ماشین ظرفشویی فینیش مدل 3X با رایحه‌ لیمو حجم 1000 میلی لیتر
ژل ماشین فینیش با رایحه لیمو حجم 1000 میلی لیتر

ژل ماشین ظرفشویی پریل

پریل از جمله مشهورترین برندهای محصولات شوینده در کشور ماست. این برند به کشور ترکیه متعلق بوده و کیفیت محصولات آن زبانزد عام و خاص است. ژل ماشین ظرفشویی پریل با برخورداری از نمک‌های خاص در فرمولاسیون خود از سختی آب می‌کاهد به پاکیزگی هر چه بیشتر ظروف کمک می‌کند.

این ژل شوینده‌ای غلیظ و به‌صرفه بوده که با قدرت پاک کنندگی و لکه زدایی خارق‌العاده خود تمامی رقبا را از میدان به در کرده است! در نهایت این ژل بدون وارد کردن کمترین آسیبی به ظروف جلوه‌ای خیره کننده به آنها می‌بخشد.

انواع ژل ماشین ظرفشویی پریل ارائه شده در ارس خرید :
ژل ظرفشویی پریل مدل Hijyen Gold حجم 900 میلی لیتر
ژل ماشین ظرفشویی دوفاز پریل مدل YAG COZUCU حجم 900 میلی لیتر
ژل ماشین ظرفشویی پریل Pril اصل ترکیه حجم 540 میلی لیتر

اگر در خصوص تهیه بهترین ژل ماشین ظرفشویی تردید دارید، حتماً سری به فروشگاه ارس خرید بزنید. ما محصولاتی از مشهورترین مارک‌های ژل ماشین ظرفشویی را با قیمتی استثنائی گرد هم آورده‌ایم. با مراجعه به دسته بندی ژل ماشین ظرفشویی قطعاً از پیشنهادات شگفت‌انگیز ارس خرید حیرت زده خواهید شد!

نحوه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی را با هم یاد بگیریم!

نحوه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی را با هم یاد بگیریم!

حال که با بهترین شوینده‌ها برای ماشین ظرفشویی آشنا شدیم، نوبت به یادگیری طرز استفاده از آنها می‌رسد. برای استفاده از این شوینده‌ها دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول

براساس دستور روی بسته بندی ژل ماشین ظرفشویی و میزان کثیفی ظرف‌ها مقدار معینی از ژل را درون محفظه مخصوص دستگاه قرار دهید.

مرحله دوم

درب محفظه نگه دارنده مواد شوینده را ببندید. ظروف را داخل دستگاه قرار دهید و روی دستگاه را روشن کنید.

طریقه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی به همین سادگی است که بیان کردیم. اما تنها یک مسئله مبهم باقی می‌ماند و آن هم مقدار ژل ماشین ظرفشویی مورد نیاز برای شستشوی ظرف‌هاست. در ادامه به صورت تخصصی مقدار ژل مورد نیاز برای شستشوی ظرف‌ها را بررسی خواهیم کرد.

طرز استفاده از ژل ماشین ظرفشویی فینیش

برای استفاده از ژل ماشین ظرفشویی فینیش تنها کافی است که ژل را درون محفظه ریخته و دستگاه را روشن کنید. اما مقدار ژل مورد نیاز به شدت کثیفی ظرف‌ها بستگی دارد. بنابراین حجم‌های زیر را پیش از استفاده از این شوینده در نظر بگیرید:

– 30 میلی لیتر برای ظروف بسیار چرب و کثیف
– 25 میلی لیتر برای ظروفی با چربی متوسط
– 20 میلی لیتر برای ظروفی با چربی نسبتاً پایین

طریقه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی پریل

طریقه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی پریل

برای استفاده از ژل ماشین ظرفشویی پریل نیز دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

– 18 میلی لیتر برای ظروفی با میزان چربی کمتر
– 28 میلی لیتر برای ظروفی با میزان کثیفی متوسط و بالا

با پیروی از دستور بالا نه تنها در مصرف شوینده صرفه‌جویی خواهید کرد، بلکه ظروفی تمیز و براق خواهید داشت. از طرفی با رعایت این موضوع دستگاه ماشین ظرفشویی نیز دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد.

با انتخاب بهترین ژل ماشین ظرفشویی دیگر نگران ظروف کثیف خود نباشید!

انتخاب بهترین شوینده برای ماشین ظرفشویی کار چندان ساده‌ای نیست. این روزها در بازار نام برندها و انواع و اقسام شوینده‌های ماشین ظرفشویی به گوش می‌رسد. اما به کدام یک باید اعتماد کرد؟

ژل ماشین ظرفشویی با وارد کردن کمترین آسیب به ظروف گزینه ایده‌آلی برای شستشوی ظروف به حساب می‌آید. ما برندهای به نامی را در این حوزه معرفی کردیم که هر دو از استانداردهای روز دنیا تبعیت می‌کنند.

با انتخاب یک شوینده مناسب و آشنایی با طرز استفاده از آن دیگر ظروف کثیف و چرب دغدغه‌ای برای شما نخواهد بود! به وب سایت ارس خرید سر بزنید و تا فرصت باقی است، از تخفیفات شگفت‌انگیز آن بهره مند شوید.