آرایشی و زیبایی

6 برند خط چشم معروف و با کیفیت خارجی

6 برند خط چشم معروف و باکیفیت خارجی

شاید عجیب باشد، اما پیدا کردن ساده‌ترین محصولات گاهی سخت‌ترین کار دنیاست! خط چشم را در نظر بگیرید؛ خط چشم یک وسیله آرایشی ساده است، اما تنوع برندهای تولید کننده آن به قدری زیاد است که ما را سر در گم می‌کند. از این رو قصد داریم برخی از انواع برند معروف خط چشم را معرفی کنیم.

همه ما به خوبی می‌دانیم که یک خط چشم با کیفیت باید ماندگار، پررنگ و ضدحساسیت باشد. با این حال گاهی حتی معروف‌ترین برندها نیز نقاط ضعفی دارند. پس اگر به دنبال باکیفیت‌ترین برندهای خارجی خط چشم هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

با انواع برند معروف خط چشم آشنا شوید!

انواع برند معروف خط چشم

بسته به نیاز و الویت شما خط چشم‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه توضیح مختصری در خصوص هر یک از آنها خواهیم داد.

– خط چشم مدادی : از خط چشم مدادی برای پر کردن خط مژه و همچنین زدن سایه دودی استفاده می‌شود.
– خط چشم مایع : محبوب‌ترین انواع خط چشم، خط چشم‌های مایع هستند که اکثراً سَری مویی یا نمدی دارند. با کمک این نوع خط چشم، آرایشی حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد.
– خط چشم ژله ای : خط چشم‌های ژله‌ای بهترین انتخاب برای تازه کارهاست. علاوه بر این خط چشم‌های ژله ای گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

حال که آشنایی مختصری با انواع خط چشم‌ها پیدا کردیم، بهتر است بدون هیچ فوت وقتی به سراغ انواع برند خط چشم معروف برویم.

باکیفیت‌ترین برندهای خط چشم دنیا در یک نگاه

انتخاب باکیفیت‌ترین خط چشم از میان برندهای متنوع و فوق‌العاده ساده نیست. با این حال ما برخی از پرطرفدارترین انواع خط چشم‌ها را انتخاب کرده‌ایم تا از میان آنها خط چشم رویایی خود را پیدا کنید!

1. خط چشم 24 ساعته Urban Decay

خط چشم 24 ساعته Urban Decay

کمتر کسی وجود دارد که در رابطه با خط چشم خارق‌العاده برند Urban Decay نشنیده باشد. این محصول یکی از پرطرفدارترین برند معروف خط چشم در دنیاست که دوام و کیفیت بی‌نظیر، آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. اگر درباره کیفیت این محصول شک دارید، نگاهی به ویژگی‌های زیر بیندازید:

– فوق‌العاده نرم؛
– ضدحساسیت؛
– مقاوم در برابر پخش؛
– سهولت محو شدن؛
– دوام و ماندگاری طولانی مدت.

بنابراین Urban Decay بهترین مارک خط چشم خارجی بوده که با اختلاف زیاد در صدر لیست حکومت می‌کند!

2. خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری دوان

خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری دوان

برند اوریفلیم به تولید لوازم آرایش و زیبایی با استفاده از مواد اولیه گیاهی شهرت دارد. بنابراین جای تعجبی ندارد اگر خط چشم لاین دوان این برند زبانزد همگان باشد. این خط چشم به سرعت روی پلک خشک می‌شود و پخش ندارد.

خبر خوش در مورد خط چشم ماژیکی اوریفلیم سری دوان خاصیت ضد آب بودن آن است؛ به طوری که حتی در استخر نیز امکان استفاده از آن را خواهید داشت. فرمولاسیون گیاهی این خط چشم، آن را حتی برای حساس‌ترین چشم‌ها نیز به انتخابی ایده‌آل تبدیل می‌کند. اوریفلیم برند معروف خط چشم با تولید محصولی باکیفیت به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی ارس خرید این خط چشم را با تخفیفی استثنائی به فروش می‌رساند.

3. مداد چشم Couture Kajal از برند YSL

مداد چشم Couture Kajal از برند YSL

خط چشم با کیفیت برند مشهور YSL با برخورداری از بافتی نرم و لطیف و رنگدانه‌های غنی همه علاقه‌مندان به آرایش را شیفته خود کرده است. این خط چشم با ماندگاری 12 ساعته به عنوان سایه دودی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تنها نکته منفی در خصوص این محصول، پهن بودن سری آن است که امکان کشیدن خط چشم ظریف را از ما دریغ می‌کند. با این حال امکان استفاده از آن به عنوان جایگزینی برای سرمه و سهولت مصرف از دیگر نکات مثبت انتخاب این خط چشم بی‌نظیر است.

4. مداد چشم مشکی کربن بلک یورن Yorn

مداد چشم مشکی کربن بلک یورن Yorn

برند یورن یکی از مشهورترین برندهای آرایشی کشور آلمان است که طرفداران زیادی هم در ایران دارد. خط چشم مشکی کربن بلک یورن ، محصولی حرفه‌ای با رنگدانه فوق‌العاده غنی است. نوک تیز و مخملی این مداد، امکان کشیدن ظریف‌ترین و زیباترین خط چشم‌ها را فراهم می‌کند.

نکته‌ای که این مداد چشم را بیش از پیش محبوب می‌کند، دوام و ماندگاری 24 ساعته آن است که حتی در برابر تعریق نیز مقاومت دارد. بافت مخملی و طراحی هوشمندانه این محصول، آن را به گزینه یک اغلب خانم‌های ایرانی تبدیل کرده است. در نهایت اگر نگران حساسیت چشم‌های خود هستید، باید بدانید که برند یورن با بهره‌گیری از مواد اولیه درجه یک، محصولی ضد‌حساسیت را در اختیار شما قرار داده است.

با توجه به محبوبیت برند معروف خط چشم یورن در دنیا، متاسفانه نمونه‌های تقلبی و فیک آن در بازار به وفور به چشم می‌خورد. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی ارس خرید ، مداد چشم یورن اصل را با تضمین اصالت کالا ارائه کرده است.

5. خط چشم مایع میبلین مدل Eye Studio

خط چشم مایع میبلین مدل Eye Studio

خط چشم مایع میبلین یکی از ظریف‌ترین و در عین حال مقاوم‌ترین خط چشم‌های موجود در بازار است. میبلین نیز یکی دیگر از انواع برند خط چشم خوب به حساب می‌آید. این خط چشم ضد آب بوده و با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، قطعاً ارزش یک بار امتحان کردن را خواهد داشت.

نکته جالب در خصوص این خط چشم، سری نمدی و مستحکم آن است که به شما کمک می‌کند خط چشمی رویایی و ایده‌آل را بکشید. رنگدانه غنی و ضد‌حساسیت بودن نیز از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید این مارک خط چشم معروف باید به خاطر داشته باشید.

6. خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold

خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold

جوردانی گلد لاین لوکس برند مشهور سوئدی یعنی اوریفلیم به حساب می‌آید. پیگمنت بالا و رنگدانه‌های غنی این خط چشم ژله ای آن را به گزینه‌ای منحصر‌به‌فرد برای همه افراد تبدیل کرده است.

فرمولاسیون گیاهی خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم مانع از بروز هر گونه حساسیت می‌شود. از طرفی برخورداری از ترکیبات مغذی این محصول را به گزینه‌ای تمام عیار تبدیل کرده است. به کمک بافت ژله ای و قلم حرفه‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد، خلق یک اثر هنری دور از ذهن نیست!

این خط چشم به سرعت روی پلک خشک شده و ماندگاری طولانی مدتی دارد. اگر تازه کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم این گزینه فوق‌العاده را از دست ندهید. سایت فروشگاهی ارس خرید این خط چشم بی‌نظیر را در کیفیت اورجینال و قیمتی مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رساند.

دور دنیا با انواع برند معروف خط چشم

ما بهترین برندهای خط چشم دنیا را با توجه به نظرات کاربران و کیفیت آنها معرفی کردیم. خط چشم‌های مدادی، مایع و ژله ای سه نوع پرطرفدار هستند که هر یک با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت هنگام خرید خط چشم ایده‌آل خود به یاد داشته باشید که محصولی را انتخاب کنید که از موادی درجه یک تولید شده و هیچ گونه آسیبی به چشم‌های شما نمی‌رساند. با انتخابی درست، چشم‌هایی خیره‌کننده و جذاب داشته باشید.

همچنین دیگر محصولات آرایشی چشم و ابرو را می توانید از ارس خرید نمائید: