خانه و زندگی

بهترین قرص ظرفشویی بوش + راهنمای خرید ✔️[نحوه استفاده]

بهترین قرص ظرفشویی بوش

قرص ماشین ظرفشویی بوش یکی از دغدغه های استفاده از این ماشین ظرفشویی است. خریداران ماشین ظرفشویی بوش به منظور دریافت بهترین عملکرد از ماشین در کنار استفاده صحیح از آن می بایست از قرص ماشین ظرفشویی مناسب، متناسب با این برند استفاده کنند. انتخاب قرص ظرفشویی مناسب علاوه بر پاک کنندگی، چربی زدایی و براق کنندگی بالای ظروف، رسوبات اضافی را از داخل ماشین ظرفشویی پاک کرده و از این طریق سبب افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی ی شود.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قرص متناسب با ماشین ظرفشویی بوش تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید قرص ماشین ظرفشویی بوش

خرید قرص ماشین ظرفشویی مناسب، علاوه بر شستشوی مناسب ظروف، سبب افزایش طول عمر دستگاه ظرفشویی نیز می شود. خرید قرص مناسب برای برند خارجی بوش سبب می گردد تا چربی و کف در قسمت های داخلی دستگاه جمع نشده و طول عمر دستگاه بالا می رود. به منظور افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی بوش، این برند با کیفیت بهتر است از خرید قرص ظرفشویی متناسب با نام این برند استفاده شود تا از بهترین عملکرد برخوردار شویم. استفاده از هر برندی و یا استفاده از قرص ظرفشویی بی کیفیت و منقضی شده، سبب آسیب به دستگاه ظرفشویی می شود.

 

بهترین قرص برای ماشین ظرفشویی بوش

به منظور کسب حداکثر پاک کنندگی، چربی زدایی و جلادهندگی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش توصیه می گردد تا از قرص مناسب ماشین ظرفشویی بوش استفاده شود. یکی از بهترین ها ار نظر قیمت قرص فینیش کوانتوم است .جهت انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی بوش بهتر است با برخی از برندها و مدل ها قرص مایع ظرفشویی متناسب با دستگاه ظرفشویی بوش آشنا شوید. برخی از این قرص ها که متناسب با دستگاه ظرفشویی بوش هستند مطابق با دسته بندی زیرند.

 

قرص ظرفشویی فیری برای ماشین بوش

یکی از قرص های ظرفشویی متناسب با ماشین ظرفشویی بوش، قرص ظرفشویی فیری است. قیمت قرص ظرفشویی فیری جهت استفاده در ماشین ظرفشویی بوش به دلایلی چون قدرت پاک کنندگی و درخشندگی بالای ظروف، جرم گیری فیلتر دستگاه ظرفشویی بوش در هر بار استفاده، عدم نیاز به مایع جلادهنده جداگانه، ایجاد ماشین ظرفشویی تمیز و خوشبو پس از هر بار شستشو، کاهش سختی آب ورودی به دستگاه، جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی و … بسیار به صرفه است. خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس که یکی از انواع قرص ظرفشویی فیری است، روکشی قابل حل در آب دارد که پس از قرارگیری در محفظه ماشین ظرفشویی بوش به سرعت حل می شود. بهتر است از قرص فیری در برنامه های زمانی کوتاه در ماشین ظرفشویی بوش استفاده شود.

 

قرص ظرفشویی فینیش برای ماشین بوش

خرید قرص ظرفشویی فینیش از دیگر انتخاب های مناسب و متناسب ماشین ظرفشویی بوش است. قرص ماشین ظرفشویی فینیش اصل به خصوص قرص فینیش کوآنتوم با قدرت تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه گیری و … بهترین عملکرد را در شستشوی ظروف ارائه می دهد. همچنین قرص ظرفشویی finish از ایجاد رسوبات آهکی در محفظه و لوله های ماشین ظرفشویی جلوگیری کرده و از این طریق طول عمر دستگاه ظرفشویی بوش را بالا می برد. در استفاده از قرص فینیش می بایست توجه کرد که در صورت آلودگی زیاد ظروف از دو قرص فینیش در محفظه دستگاه ظرفشویی بوش استفاده نشود. استفاده بیش از یک قرص در هر بار استفاده تنها سبب ایجاد کف بیشتر شده و از تمیز کنندگی بیشتر ظروف خواهد کاست و متعاقباض طول عمر دستگاه را نیز کاهش خواهد داد.

 

قرص ظرفشویی لودویک برای ماشین بوش

قرص لودویک از دیگر برندهای مناسب برای ماشین ظرفشویی بوش است. قیمت قرص ماشین ظرفشویی لودویک در مقایسه با دیگر برندهای متناسب برای ماشین بوش مقرون به صرفه تر است. از قرص ظرفشویی لودویک می توان به منظور تمیز کردن سخت ترین چربی ها و لکه های غذا استفاده کرد. قرص ظرفشویی لودویک بر ظروف، خط و خش ایجاد نمی کند و از این حیث می توان از این قرص برای شستشوی ظروف کریستالی و استیل استفاده کرد. توصیه می گردد در برنامه شستشوی این قرص دمای پایین تر از 30 درجه سانتیگراد انتخاب شود. قرص ludwik حلالیت بالایی در آب داشته و پس از شستشوی ظروف، رایحه مناسبی را در داخل ماشین ظرفشویی ایجاد می کند.

 

نحوه گذاشتن قرص ماشین ظرفشویی بوش

اگرچه انتخاب قرص مناسب برای ماشین ظرفشویی بوش اهمیت دارد، اما نحوه قرار دادن قرص ماشین ظرفشویی بوش نیز حائز اهمیت است. محل قرار دادن قرص ماشین ظرفشویی بوش داخل محفظه قرص دستگاه ظرفشویی است. اگر به هر علتی این محفظه باز نشود، می توان قرص ماشین ظرفشویی را کف دستگاه ظرفشویی قرار داد. استفاده از قرص ماشین ظرفشویی fairy، finish و ludwik در ماشین ظرفشویی بوش رواج بیشتری دارد. می بایست در هر بار شستشو تنها از یک قرص استفاده شود. استفاده بیش از یک قرص در هر شستشو تنها سبب ایجاد کف بیشتر و عدم پاکیزگی ظروف می شود. طریقه گذاشتن قرص ماشین ظرفشویی بوش در داخل محفظه در برندهای مختلف قرص ظرفشویی یکسان است و جهت قرار دادن قرص نیازی به باز کردن پوشش قرص که قابلیت حل شدن بالایی در آب دارد، نیست. پس از آن لازم است تا ظروف به طور مناسب در ماشین ظرفشویی چیده شوند و پس از آن درب دستگاه ظرفشویی را بسته و ماشین را روشن کنیم.حین کار کردن ماشین ظرفشویی، قرص ظرفشویی از محفظه بیرون آمده و لایه های مختلف قرص در آب حل شده و عملیات پاک کنندگی، چربی زدایی و جلادهندگی ظروف را به بهترین طریق ممکن انجام می دهند.