خانه و زندگی

بهترین قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ [+ راهنمای خرید ✔️]

قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ

قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ جهت استفاده در دستگاه می بایست قابلیت ها و ویژگی های زیادی داشته باشد. قدرت پاک کنندگی، چربی زدایی، براق کنندگی، رسوب زدایی و … سبب می گردند تا علاوه بر اینکه ظروف پس از هر بار استفاده تمیز و پاک می شوند، رایحه مطبوعی از ماشین ظرفشویی استشمام شده و به دلیل عدم رسوبات در دستگاه، طول عمر ماشین ظرفشویی نیز افزایش یابد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ و ویژگی های آن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

قیمت قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ

خرید قرص ماشین ظرفشویی در هر دستگاهی از جمله ماشین ظرفشویی سامسونگ اهمیت فراوان دارد. قرص ظرفشویی نامناسب و تاریخ گذشته علاوه بر اینکه پاک کنندگی و چربی زدایی و براق کنندگی مناسبی برای ظروف فراهم نمی آورد، سبب ایجاد رسوبات در داخل ماشین ظرفشویی نیز خواهد شد. رسوبات ماشین ظرفشویی سبب کاهش طول عمر ماشین می شود و به مرور زمان سبب خراب دستگاه می شود. متقاضیان خرید قرص ظرفشویی در زمان خرید می بایست به المان های مهمی توجه کرده و تنها فاکتور قیمت قرص ماشین ظرفشویی را در نظر نگیرند. قابلیت قرص، رایحه آن، قدرت حل شوندگی، محافظت از ظروف در برابر آسیب و … همگی از عوامل مورد توجه در خرید قرص ظرفشویی از جمله قرص ظرفشویی سامسونگ است.

 

بهترین قرص برای ماشین ظرفشویی سامسونگ

به منظور تهیه بهترین قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ می توان از برند finish استفاده کرد. مدل quantum max در این برند یکی از بهترین مدل ها به شمار می رود. قرص ماشین ظرفشویی فینیش اصل قابلیت حلالیت بالایی در آب دارد و پس از حل شدن آنزیم هایی قدرتمند از خود ساطع می کند که می تواند سخت ترین پلاک ها و لکه ها و چربی های غذا را از روی ظروف از بین برده و با وجود آنزیم های جلادهنده خود به درخشندگی هرچه بیشتر ظروف کمک کند. استفاده از این قرص ظرفشویی کاربران را از استفاده از جلادهنده و نمک در دستگاه بی نیاز خواهد کرد. همچنین این برند سبب از بین بردن رسوبات داخل دستگاه شده و از این طریق طول عمر دستگاه ظرفشویی را بالا می برد. با توجه به موارد یاد شده قرص کوآنتوم مکس برند فینیش را می توان قرص مناسب ماشین ظرفشویی سامسونگ در نظر گرفت.

 

قرص ظرفشویی فیری برای ماشین سامسونگ

خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس را می توان یکی از قرص های ظرفشویی مناسب در ماشین ظرفشویی سامسونگ به شمار آورد. این قرص قدرت تمیز کنندگی، سفید کنندگی، لکه زدایی، چربی برداری، براق کنندگی و رسوب زدایی بالایی دارد. قرص ظرفشویی fairy قابلیت نصف کردن ندارد. اگرچه میزان جلادهندگی در خرید قرص ظرفشویی فیری مناسب بوده و کاربران را از استفاده جداگانه از جلادهنده برای شستشوی ظروف بی نیاز می کند اما میزان نمک مورد استفاده در این قرص مقدار کمتری است و برای جلوگیری از خط و خش بر ظروف و جلوگیری از ایجاد رسوبات احتمالی در دستگاه توصیه می گردد تا از مقداری نمک به طور جداگانه استفاده شود. روکش این قرص قابلیت حل شوندگی بالایی در آب داشته و نیازی به جدا کردن نخواهد داشت. در صورت خرید قرص ظرفشویی فیری در ماشین سامسونگ بهتر است از درجه حرارت پایین جهت شستشوی ظروف استفاده شود.

 

قرص ظرفشویی فینیش برای ماشین سامسونگ

یکی از بهترین قرص های شستشوی ماشین ظرفشویی قرص فینیش است. قیمت قرص فینیش کوانتوم از آنجا اهمیت دارد که بیشترین پاک کنندگی، چربی زدایی و براق کنندگی را برای ظروف فراهم می آورد. قرص فینیش اغلب بدون رایحه است و از سه قسمت رنگی تشکیل شده است. هر قسمت رنگی قابلیت مجزای خود را دارد. رنگ های قرمز، سفید و آبی از اجزای رنگی قرص فینیش هستند. لایه قرمز در این قرص ظرفشویی وظیفه جلادهندگی را بر عهده دارد. قسمت سفید این قرص وظیفه چربی زدایی و لکه برداری از ظروف را انجام می دهد. لایه آبی که در برخی حالات ممکن است زرد رنگ باشد به عنوان پودر شستشوی ظروف عمل خواهد کرد. قرص فینیش انواع مختلفی دارد ولی از این میان همانطور که در بالا اشاره شد، قرص فینیش کوآنتوم مکس را می توان به عنوان بهترین قرص ظرفشویی ماشین سامسونگ به حساب آورد.

 

قرص ظرفشویی پریل برای ماشین سامسونگ

قرص ترکیه ای پریل از قرص های مناسب جهت ماشین ظرفشویی سامسونگ است. ترکیبات فشرده قرص ظرفشویی پریل چربی ظروف را تجزیه کرده و ردی از آن ها روی ظروف باقی نمی گذارد. علاوه بر این به دلیل ترکیبات خود عمل براق کنندگی و جلادهندگی ظروف را نیز انجام می دهد. ترکیبات pril فاقد فسفات است و سخت ترین چربی ها را از روی ظروف پاک می کند. این قرص ظرفشویی همچنین سبب از بین بردن رسوبات داخل ماشین ظرفشویی شده و از این طریق علاوه بر افزایش طول عمر ماشین سبب بو نگرفتن ماشین ظرفشویی می شود. خرید قرص ماشین ظرفشویی پریل به دلایل یاد شده، رو به افزایش است و این محصول از قرص های کاربردی و مورد استفاده ماشین سامسونگ است.

 

جای قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ

پس از انتخاب قرص ظرفشویی مناسب در ماشین سامسونگ، برای گرفتن بهترین عملکرد لازم است تا نحوه قرار دادن قرص ماشین ظرفشویی سامسونگ مورد توجه قرار گیرد. انواع قرصی که در این ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، دارای پوشش پلاستیکی است که نیازی به باز کردن آن نیست، زیرا این پوشش قابلیت انحلال بالایی در آب دارد و در آب حل می شود. کافی است قرص ماشین ظرفشویی را در محفظه مربوط به قرص قرار دهید. اغلب قرص های متناسب با ماشین سامسونگ دارای جلادهنده بوده و نیازی به اضافه کردن جلادهنده به مخزن دستگاه نیست. پس از آن م بایست ظرف ها به طور مناسبی داخل ماشین چیده شوند، تا از باز شدن محفظه قرص ممانعت نشود. در ادامه درب ماشین را بسته و ماشین را روشن کرده و برنامه و دمای مناسبی را انتخاب کنید. در حین فعالیت دستگاه، محفظه قرص به آرامی باز شده و قرص داخل ماشین با آب موجود در دستگاه حل می شود و عملیات پاک کنندگی، چربی زدایی و براق کنندگی ظروف انجام می گیرد. اگر به هر دلیلی محفظه و جا قرصی مشکل پیدا کرده و باز نشود، می توان قرص ماشین را در کف ماشین ظرفشویی قرار داده و عملیات شستشو را آغاز کرد.