آرایشی و زیبایی

نکات مهم در آرایش لب که هر خانمی باید بداند!

نکات مهم در آرایش لب که هر خانمی باید بداند

آرایش لب ها تصویری خیره‌کننده از چهره ما را نشان میدهد. با این حال بسیاری از ما با طرز آرایش لب با استفاده از لوازم آرایش لب به شیوه صحیح آشنا نیستیم. اما دلیل این موضوع چیست؟

لب ها فرمهای مختلفی دارند؛ برخی لب ها پرتر و برخی دیگر نیز باریکتر هستند. صرف نظر از اینکه فرم لب شما به چه شکل است، میتوانید آنها را پرتر و خیره‌کننده‌تر نشان دهید. تنها کافی است که با نکات آرایش لب آشنا باشید و براساس آن لب های خود را آرایش کنید.

هر آنچه در شبکه های اجتماعی دیده‌اید را فراموش کنید! ما نکاتی را با شما به اشتراک میگذاریم که تا به حال نشنیده‌اید. اگر به دنبال آرایش لبی خیره‌کننده هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

نکات آرایش لب

نکات آرایش لب را یک بار برای همیشه یاد بگیرید!

برخورداری از لب هایی گوشتی و پر ، خواسته هر یک از ماست. با این حال گاهی با افراط در آرایش لب ها باعث میشویم که لب ها ظاهر مطلوبی نداشته باشند. حال برای یک آرایش لب حرفه ای چه باید کرد؟

ما مجموعه ای از ترفندها برای آرایش انواع لب را گرد هم آورده‌ایم. به کمک این ترفندها یک بار برای همیشه اصول آرایش لب را بیاموزید و آرایشی حرفه ای داشته باشید. آماده هستید؟

طرز آرایش لب بالایی بزرگ

طرز آرایش لب بالایی بزرگ

چنانچه لب بالایی از حجم بیشتری برخوردار است، باید به دنبال حفظ تعادل آنها باشید. با حفظ تعادل لب‌هایی یکدست و خیره‌کننده خواهید داشت. برای این کار از ترفندهای زیر استفاده کنید:

  • کشیدن خط لب را از وسط لب شروع کرده و به سمت بیرون ادامه دهید؛
  • سپس رژلبی با تناژ رنگی روشن‌تر روی لب پایینی بزنید و برای لب بالایی تناژی تیره‌تر را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که لب بالایی کوچک به نظر برسد. البته در صورتی که به رژهایی با رنگ‌های مختلفی دسترسی ندارید، تنها کافی است که رنگ رژ لب پایینی را با استفاده از یک مداد سفید روشن‌تر کنید.
  • ترفند دیگر کوچک‌تر نشان دادن لب بالایی، کشیدن خط لب در قسمت داخلی خط طبیعی لب‌هاست.
  • در نهایت ساده‌ترین ترفند کوچک‌تر نشان دادن لب‌ها، استفاده از رژلب‌های تیره‌تر است. زیرا رنگ‌های تیره با جذب نور برجستگی کمتری را به معرض نمایش می‌گذارند.

 

اصول آرایش لب پایینی برجسته

اصول آرایش لب پایینی برجسته

اگرچه برخورداری از لب‌ پایینی برجسته جذاب و دوست داشتنی است، برخی از خانم‌ها به دنبال پنهان کردن برجستگی آن هستند. در ادامه ترفندی را به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید به لب‌ پایینی خود جلوه خاصی ببخشید!

چنانچه به دنبال آن هستید که کمی از برجستگی لب پایینی خود بکاهید، از رژلب تیره استفاده کنید. خط لب را نیز داخل خط طبیعی لب‌ها بکشید.

در صورتی که به دنبال برجسته‌تر نشان دادن لب پایینی خود هستید، از خط لب تیره در گوشه‌های داخلی لب‌ها استفاده کنید. در ادامه با استفاده از یک مداد سفید، قسمت میانی لب‌ها را روشن‌تر کرده و لب‌ خود را گوشتی‌تر جلوه دهید.

نکاتی درباره آرایش لب هایی نابرابر

آرایش لب هایی نابرابر

اگر شکل و اندازه لب بالا و پایین شما با یکدیگر مطابقت ندارد، باید از شیوه خاصی برای آرایش لب خود استفاده کنید. اما این نوع لب‌ها را چگونه باید آرایش کرد؟

  • به طور کلی توصیه می‌شود که از یک مداد لب برای کشیدن خط لب خود استفاده کنید. خط لب را به شیوه‌ای بکشید که لب‌ها کمی متقارن‌تر به نظر برسند؛
  • در ادامه خط لب را به کمک انگشتان خود و به سمت داخل لب‌ها محو کنید. این کار سبب می‌شود که از پیگمت خط لب در خط طبیعی لب‌ها کاسته شود؛
  • در این ترفند توجه داشته باشید که خط لب و محو شدن آن به درستی انجام شود؛ چرا که عدم رعایت تعادل در این ترفند، جلوه لب‌ را نامطلوب می‌کند.

 

شیوه آرایش لب های صاف

آرایش لب های صاف

لب‌های صاف هیچ عمق یا بعدی ندارند و به همین خاطر است که برجسته به نظر نمی‌رسند. رژ لب‌های ملایم با رنگ‌های روشن بهترین انتخاب برای این فرم لب‌ها به حساب می‌آید. ناگفته نماند که ترفندهایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توان لب‌های صاف را برجسته‌تر جلوه داد.

  • خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب‌ها بکشید؛
  • استفاده از برق لب یا رژلب‌های براق را فراموش نکنید. این لوازم آرایشی با انعکاس نور سبب می‌شوند که لب‌ها پرتر به چشم بیایند؛
  • گوشه‌های داخلی لب‌ها را با خط لب، تیره کرده و قسمت میانی آن را روشن‌تر کنید؛
  • استفاده از یک هایلایتر در مرکز لب بالایی سبب می‌شود که لب‌ها برجسته به نظر برسند.

 

آرایش لب کوچک با یک ترفند ساده

آرایش لب کوچک با یک ترفند ساده

لب‌های کوچک، دوست داشتنی و زیبا به نظر می رسند. با این حال اگر به دنبال ترفندی ایده‌آل برای آرایش لب دخترانه هستید، با ما همراه باشید.

به منظور برجسته‌تر نشان دادن لب‌های کوچک نکات آرایشی لب زیر را دنبال کنید:

  • از رژلب‌های روشن و براق‌تر استفاده کنید چرا که این نوع رژلب‌ها به دلیل ایجاد خطای دید سبب می‌شوند که لب‌ها برجسته نمایان شوند؛
  • از انتخاب رژلب‌هایی با رنگ تیره به شدت پرهیز کنید؛ چرا که باعث می‌شوند لب‌ها کوچک‌تر به نظر برسند.

 

آرایش لب باریک تنها در یک حرکت

آرایش لب باریک تنها در یک حرکت

افرادی که لب‌هایی باریک دارند، همواره به دنبال راهی برای بزرگ‌تر نشان دادن لب‌های خود هستند. در صورتی که به دنبال نکات آرایش لب‌هایی به این فرم هستید، باید بعد دادن و برجسته کردن لب‌ها را در الویت قرار دهید. بدین منظور دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

  • خط لب را تنها کمی بالاتر از خط لب طبیعی خود بکشید. در ادامه حد فاصل خط لب و خط طبیعی لب‌ها پر کنید؛
  • یک رژلب تیره‌تر به لب پایین و یک رژلب ملایم‌تر را برای لب بالایی انتخاب کنید. در نهایت به کمک یک براش مخصوص، رژلب را به خوبی پخش کنید.
  • در پایان نوبت به مرتب کردن اطراف خط لب به کمک یک براش و کمی کرم پودر می‌رسد.

 

آرایش لب های بزرگ

آرایش لب های بزرگ

لب‌های بزرگ چهره شما را جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر نشان می‌دهند. توصیه می‌کنیم که برای آرایش این نوع لب‌ها از رژلب‌هایی با پیگمنت بالا استفاده کنید. نکاتی که در ادامه برای آرایش این نوع لب‌ها بیان می‌شوند را از دست ندهید!

  • با وجود لب‌هایی گوشتی نیازی به کشیدن خط لب ندارید؛
  • پیشنهاد می‌کنیم که برای حفظ تعادل چهره، آرایش چشم دودی یا استفاده از رژگونه را امتحان کنید. این کار سبب می‌شود که نگاه‌ها از بزرگی لب برداشته شده و روی قسمت‌های دیگر صورت متمرکز شود.

 

برای داشتن آرایشی حرفه ای، نکات طلایی آرایش لب را جدی بگیرید!

لب‌ها جلوه‌ای خیره‌کننده به چهره ما می‌بخشند و آشنایی با شیوه آرایش آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. ما آرایش انواع لب را بررسی کردیم و نکات کلیدی برای جلوه خیره کننده آنها شرح دادیم.

آنچه در میان نکاتی که بیان شد به چشم می‌آمد، توجه به حفظ تعادل است. با حفظ تعادل و حالت طبیعی چهره، قطعاً زیباتر از هر حالت دیگری خواهید بود. با توجه به عکس آرایش لب‌ها و نکات مهمی که بیان شد، لب‌های خود را آرایش کنید و همچون نگین بدرخشید.

* تعدادی از محصولات مراقبت و آرایش لب در ارس خرید :

اسکراب صورت و لب شکر و هسته انگور و عصاره مانو لورآل
کانسیلر گابرینی اصل Gabrini
پاک کننده آرایش چشم و لب دو فاز دیادرمین Diadermine