آرایشی و زیبایی, خانه و زندگی, مد و فشن

رنگ سال 2021 برای آرایش، لباس و دکوراسیون

رنگ سال 2021 برای آرایش، لباس و دکوراسیون

مگر می‌شود شیفته ترندهای روز دنیا باشید و رنگ سال 2021 برای لباس را نشناسید؟ جالب است بدانید که موسسات مختلفی در دنیا با فرا رسیدن سال جدید میلادی رنگ‌های سال را تعیین می‌کنند. اما در این میان موسسه پنتون بیش از سایر مراکز مورد توجه مردم دنیا قرار دارد.

هر یک از رنگ‌هایی که به عنوان رنگ سال 2021 برای دکوراسیون، لباس و حتی آرایش انتخاب می‌شوند، نماد خاصی بوده و پیامی را به گوش سایر افراد می‌رساند. به همین خاطر است که در پس انتخاب هر رنگی یک داستان وجود دارد. اگر درباره رنگ سال 2021 کنجکاو هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. ما شما را به دنیایی رنگارنگ و خیره‌کننده دعوت می‌کنیم.

رنگ سال 2021 برای لباس چه رنگی است؟

رنگ سال 2021 لوازم خانگی و لباس

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی زمزمه‌ها در خصوص اینکه رنگ سال 2021 چیست ، آغاز می‌شود. در نهایت در تاریخ 9 دسامبر انتظارها به پایان رسید و رنگ سال 2021 موسسه پنتون یعنی خاکستری و زرد روشن معرفی شدند.

رنگ زرد روشن را باید نمادی از شادی، نشاط، گرمای پرمهر خورشید و انرژی آن بدانیم. در واقع انتخاب این رنگ بعد از سر گذراندن سالی سخت و طاقت‌فرسا به دلیل بیماری کرونا انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد.

در مقابل رنگ خاکستری یادآور خونسردی، ثبات و مقاومت است. این رنگ نمادی از عناصر جامد، قابل تکیه کردن و جاودانه است که به خوبی در کنار رنگ زرد روشن ست می‌شود. انتخاب دو رنگ مستقل و کنار هم قرار دادن آنها یک پیام مهم را بازگو می‌کند: قدرت و امیدواری.

در واقع آنچه جهان در سال 2021 به آن نیاز دارد مقاومت بیشتر و امیدواری است. این دو رنگ انتخاب شده از سوی موسسه پنتون نه تنها در انتخاب لباس، بلکه در انتخاب دکوراسیون و آرایش تاثیرگذار است.

رنگ سال 2021 در دکوراسیون را با چه رنگ‌های دیگری ست کنیم؟

رنگ سال 2021 در دکوراسیون

حال که متوجه شدیم رنگ سال 2021 چه رنگی است ، نوبت آن است که با ایده‌هایی خلاقانه در رابطه با ست کردن این رنگ با سایر عناصر موجود در دکوراسیون منزل آشنا شویم.

رنگ سال را به آیتم‌های کوچک اضافه کنید

با توجه به اینکه هر سال ترند رنگ‌ها تغییر پیدا می‌کند، بهترین روش برای هماهنگی با این رنگ‌ها استفاده از عناصری است که با کمترین هزینه می‌توان آنها را تهیه کرد. به عنوان مثال استفاده از کوسن‌ها، قاب عکس، رومبلی، گلدان یا حتی شمع‌های تزئینی به رنگ‌های زرد و خاکستری ایده قابل اجرایی به نظر می‌رسد.

اتاق خواب خود را با رنگ‌های ترند تزئین کنید

تزئین اتاق خواب با رنگ های ترند سال 2021

خاکستری به عنوان رنگی شناخته می‌شود که القا کننده احساس تسکین و آرامش است. به همین خاطر است که استفاده از این رنگ خنثی به خصوص در اتاق خواب ایده‌ای فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

رنگ کردن دیوار اتاق به رنگ خاکستری، استفاده از روتختی به رنگ زرد روشن یا انتخاب تابلویی با تلفیق این دو رنگ، درخشش خیره‌کننده‌ای به اتاق خواب شما می‌بخشد.

رنگ سال 2021 در دکوراسین آشپزخانه

رنگ سال 2021 در دکوراسین آشپزخانه

با توجه به اینکه رنگ خاکستری به عنوان رنگی خنثی شناخته می‌شود، انتخاب هوشمندانه ای برای رنگ کابینت‌های آشپزخانه به حساب می‌آید. این رنگ به خوبی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود و اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود را داشته باشید، تنها با ایجاد تغییرات جزئی این کار امکان‌پذیر است.

استفاده از گلدان‌های کوچک زرد رنگ یا سایر لوازم تزئینی به شما کمک می‌کند آشپزخانه‌ای مطابق با رنگ سال 2021 پنتون داشته باشید.

ایده‌های خلاقانه ست کردن رنگ سال 2021 برای لباس

ست کردن رنگ سال 2021 برای لباس

رنگ خاکستری رنگی خنثی است و به راحتی با هر رنگ پوستی ست می‌شود. ناگفته نماند که می‌توانید این رنگ را در کنار رنگ‌های دیگری مانند سفید، قرمز، صورتی، نارنجی و حتی زرد روشن که رنگ سال 2021 لباس است، ست کنید.

یکی از ساده‌ترین راهکارها استفاده از یک کیف به رنگ زرد روشن در کنار کت خاکستری است. به غیر از این، برای ست کردن لباس رنگ سال 2021 می‌توانید از شلوار خاکستری در کنار کت زرد رنگ استفاده کنید و استایلی شیک و خیره کننده را رقم بزنید.

در نهایت استفاده از اکسسوری هایی به رنگ ترند سال را فراموش نکنید. با اضافه کردن یک یا دو آیتم به رنگ سال، استایلی ترند خواهید داشت. در صورتیکه در خصوص کد رنگ سال 2021 کنجکاو هستید نیز باید بدانید این رنگ‌ها شامل خاکستری (17-5104 Ultimate Gray ) و زرد (13-0647 Illuminating ) می‌شود.

در رابطه با رنگ موی سال 2021 چه می‌دانید؟

حال که متوجه شدیم رنگ لباس سال 2021 چیست ، نوبت آن است که به سراغ رنگ‌های ترند مو در سال جدید برویم. هیر استایلیست‌ها چه رنگ مویی را ترند سال جدید می‌دانند؟

رنگ قرمز و کهربایی

رنگ سال 2021 مو را در وهله اول باید قرمز بدانیم. قرمز به عنوان یکی از بهترین رنگ موهایی شناخته می‌شود که شادابی خاصی به چهره شما می‌دهد و سبب می‌شود که زیبایی چهره شما بیشتر به چشم بیاید. به کمک رنگ موی قرمز، رنگ پوست و چشمان شما بیشتر از هر زمان دیگری دیده می‌شود که این موضوع سبب جذابیت دو چندان شما خواهد شد.

مشکی پرکلاغی

رنگ موی مشکی پر کلاغی

بسیاری از استایلیست‌ها رنگ مشکی پرکلاغی را ترند سال 2021 می‌دانند. جالب است بدانید این رنگ نشان دهنده قدرت، اقتدار و جذابیت است. از آنجا که موهای مشکی و براق، سالم و درخشان به نظر می رسند، جلوه‌ای خیره‌کننده به استایل شما می‌بخشند.

ناگفته نماند که این رنگ برای طیف گسترده‌ای از رنگ پوست نیز ایده‌آل است و هر فردی می‌تواند با انتخاب این رنگ مو استایلی منحصر‌به‌فرد داشته باشد.

بالیاژ بلوند

یکی دیگر از رنگ موهای ترند سال 2021 بالیاژ موها به رنگ بلوند است. با انتخاب این رنگ مو، استایلی خاص خواهید داشت که همه نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. استفاده از رنگ‌های گرم، ترند اصلی سال 2021 هستند؛ بنابراین وقت آن است که با رنگ‌های سرد و روشن خداحافظی کنید.

رنگ ترند آرایش و میکاپ در سال 2021

رنگ ترند آرایش و میکاپ در سال 2021

ترند میکاپ در سال جدید بیشتر به سمت آرایش طبیعی می‌رود. از این رو رنگ‌هایی که برای میکاپ در سال جدید انتخاب می‌شوند، رنگ‌هایی ملایم و روشن هستند. تکنیک های آرایش صورت ملایم را در اینجا بخوانید.

برای انتخاب رژلب به سراغ رنگ‌هایی براق و خیره‌کننده بروید. استفاده از رنگ‌های قرمز، صورتی و نارنجی را برای رژلب فراموش نکنید. در مورد رنگ رژگونه نیز رنگ صورتی روشن ترندی است که استایلیست‌ها در سال جدید آن را دنبال می‌کنند. نکات مهم آرایش لب را در اینجا بخوانید.

میکاپ در سال جدید کمی افسانه‌ای است؛ بنابراین جای تعجبی ندارد اگر سایه‌هایی به رنگ سبز ترند سال باشند. در نهایت تنها کافی است که تلفیقی مناسب از رنگ‌های ترند سال را در میکاپ خود رعایت کنید؛ براساس ترند سال پیش بروید و همواره بدرخشید!

رنگ سال 2021؛ تلفیقی از امید و پایداری

اگرچه سال 2020 سال چندان ایده‌آلی برای مردم دنیا نبود؛ اما 2021 نوید سالی بهتر را می‌دهد. به همین خاطر است که موسسه پنتون رنگ‌های خاکستری و زرد روشن را به عنوان رنگ سال 2021 برای لباس و دکوراسیون انتخاب کرده است.

رنگ‌هایی که به راحتی می‌توانید در استایل یا دکوراسیون منزل خود جای دهید و از انتخاب آنها لذت ببرید. ما نکاتی در خصوص ست کردن این رنگ‌ها بیان کردیم؛ اما هرگز قوه خلاقیت خود را در خلق استایل یا دکوراسیون‌های خیره‌کننده دست کم نگیرید.

در نهایت با انتخاب رنگ مو و میکاپ ترند، همگام با مد روز دنیا پیش بروید و در سال 2021 بدرخشید!